Ja ik hoef meteen nooit meer naar de Tongelreepquote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat kindje in dat zwembad is ook erg heftig zeg.![]()
Doodeng.
Nou.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik hoef meteen nooit meer naar de Tongelreep.
Ik hoop dat het werkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Akelig nieuws, het zal je gebeuren zeg![]()
Ben net terug met T.van de DA; ze heeft z'n nagels geknipt en de komende dagen krijgt hij een kalmerend middel 2 maal daags.
Kijken of hij daar wat rustiger van wordt.
En zo niet, dan moeten we toch echt op zoek naar een ander adresje.
Dus ik ga duimen voor m'n Beebie
Oh wat een nachtmerrie voor de oudersquote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat kindje in dat zwembad is ook erg heftig zeg.![]()
Doodeng.
O ik wist niet dat Sonic gewond was, gaat het een beetje met jequote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Bamba heb je wel de voor en nadelen van reuen en teven tegen elkaar afgewogen?
Ik zou wel een bewuste keuze maken en niet maar gewoon de "leukste" kiezen![]()
Wij gaan vanavond met Sonic naar de da, eens kijken waarom die wonden op zijn rug niet genezen...
Nee precies.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nou.
In ieder geval niet meer bij boxen in de buurt komen ofzo.
Ik duim mee, want wat ze ook uitvreten, je wilt er geeneen kwijtquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben net terug met T.van de DA; ze heeft z'n nagels geknipt en de komende dagen krijgt hij een kalmerend middel 2 maal daags.
Hopelijk is dit de oplossingquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief van de Griek en logisch dat jij je nog zo voeltquote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ing, dat drogeren, is dat wel een blijvende oplossing dan?![]()
Ik hoop ook dat er iets werkt hoor.
Karel is gisteren alweer opgehaald door de Griek , die in zn eentje nog een ererondje met hem door het veld gereden is![]()
Sonic was toch gewond toen we hem vonden?
Dat is vandaag alweer drie weken geleden, en de wonden op zijn rug zien er wel mooi schoon uit maar zijn nog niet dicht, dat lijkt me niet goed.
Zn pootjes zijn wel merendeels genezen nu.
Verder maakt ie het ook prima, hij is al bijna verdubbeld in gewicht en zo.
Met mij gaat het ronduit kut, maar goed, dat zal nog wel ff zo zijn
Ik duim ook voor jequote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Jepquote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh en voor wie het vanmorgen niet gelezen heeft, bedankt voor de kaartjes![]()
Indaha, die van jou was zo mooi, ik zag hem daar meteen rennen, op die laan met bomen![]()
Oognip, E en E zijn dat f_r en ean?
Ja ik zag die bomen en vond het goed bij Karel passen en idd ik had ook dat beeld voor ogen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh en voor wie het vanmorgen niet gelezen heeft, bedankt voor de kaartjes![]()
Indaha, die van jou was zo mooi, ik zag hem daar meteen rennen, op die laan met bomen![]()
Oognip, E en E zijn dat f_r en ean?
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
Wat lief van de griek dat hij nog een ererondje met Karel heeft gereden
Logisch dat het met jou kut gaat. het is zo wreed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |