Ik denk ook dat zij sowieso in de finale zitten...quote:
In februari is het NSF deze keer. Ik denk dat ze de finalisten al in november bekend maken, omdat die dan de tijd hebben om zich voor te bereiden. Als je het geheim houdt en alleen de finalisten zelf verteld, dan lekt het toch wel uit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben wel echt blij dat er dit jaar niet maar keuze is uit één artiest (2009, 2011) of één liedje (2010).
Maar de nationale finale is toch altijd pas in januari? Waarom de finalisten dan al bekend maken in november?
Dit denk ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
In februari is het NSF deze keer. Ik denk dat ze de finalisten al in november bekend maken, omdat die dan de tijd hebben om zich voor te bereiden. Als je het geheim houdt en alleen de finalisten zelf verteld, dan lekt het toch wel uit.
twitter:missbrandiruss twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 18:17:20@ESF_FOK ik heb ergens gelezen dat alles pas December bekend wordt gemaakt... Xx reageer retweet
Dat zal wel 'onbetaalbaar' zijn...quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Misschien maken ze er nog wel een systeem van met halve finales en finale gezien het grote aantal deelnemers
Brandi d'r nummers ook geluisterd?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de meeste hier genoemde inzendingen geluisterd en ben aardig geschrokken van het belabberde niveau. De liedjes van Earcatcher en Ben Cramer zijn de enige die ergens naar klinken.
Brandi was mij ontgaan en steekt er met kop en schouders bovenuit. "Drug Of Oblivion" is een nummer waarmee Nederland met twee vingers in de neus de finale haalt.quote:
Eens.quote:Op zondag 13 november 2011 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brandi was mij ontgaan en steekt er met kop en schouders bovenuit. "Drug Of Oblivion" is een nummer waarmee Nederland met twee vingers in de neus de finale haalt.
Toch zit er enorm veel bagger tussen de inzendingen voor dit NSF.
Waarom houden ze in godsnaam die selectiecommissie zo lang geheim?quote:491 inzendingen voor NSF
De TROS heeft uiteindelijk 491 inzendingen ontvangen voor het Nationaal Songfestival. Dat vertelde Anouk Evers van de TROS vanavond aan Eurovisie FM op Stadsradio Breda. In eerste instantie (een dag na koffersluiting) werd een aantal van ruim 450 genoemd.
Nu alles echt geteld is bleek dit aantal dus nog een stukje hoger te liggen. Een selectiecommissie van acht tot tien personen is bezig om de nummers te beoordelen. De namen van die commissie, personen uit diverse (entertainment)stromingen, zullen bekend worden als de kandidaten bekend worden gemaakt. Dat zal in de eerste of tweede week van december zijn.
Tijdens de uitzending werd ook bekend dat het NSF waarschijnlijk weer in Hilversum zal worden gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |