Dat het VIA het postkantoor moet weet ik. Maar ii heb nog postzegels liggen met een waarde erop ipv een 1 of een 2. Voor brieven en kaarten kan ik die niet meer gebruiken omdat ik dan 4 cent bij moet plakken en die bijplakzegels zijn erg lastig te krijgen. Voor een pakketje kan ik er dan bijvoorbeeld 16 van 44 ct oppakken waardoor ik čn genoeg frankeer čn van mijn anders bruikbare zegels afkom.quote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef As1981 het volgende:
Ik ga er waarschijnlijk ook iets over heen, ach geen probleem vind ik dat. Vind het opzoek gaan alleen maar leuk.
Pakketjes zou ik via DHL versturen. Doen er wel iets langer over, maar het scheelt bijna 2 euro.
SummerBreeze, je bent verplicht naar het postkantoor te gaan (of online het pakketje aanmelden, maar dan moet je hem nog steeds afgeven). Je pakket is namelijk traceerbaar via een barcode en dat kan niet als je het zelf zo doet. Helaas.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:09 schreef Saffier het volgende:
Incantrix ik zag gister het boek weer liggen wat ik van jou gekregen heb vorig jaarDat gaat weer naast mijn bed om nog eens te lezen
Je brengt het pakje naar een DHL-postkantoor-achtig iets (vaak in een winkel oid, hiero de plaatselijke videotheek, érg handig qua openingstijden), je betaalt ¤ 5,= en je krijgt een bonnetje meequote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe werkt dat dan? Ik zie wel dhlforyou oid staan, maar de site ligt er bij mij telkens uit.
Misschien wel handig dan!
Tnx!quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef As1981 het volgende:
Wij doen altijd het pakje voorbereiden thuis (dus al betalen en de barcode uitprinten), dan zijn de kosten 4,95. Je kan hem ook gewoon naar het DHL punt brengen, dan kost het dacht ik 50 cent meer.
Per punt hangt het af wat de ophaal dagen zijn van de pakketjes. Bij ons in het dorp komen ze 3 dagen per week. In Rotterdam/Dordrecht hebben we punten waar ze dagelijks komen.
Met mij gaat het goed, drukker dan druk soms maar verders goed. Ik ben alleen nog op zoek naar een kleinigheidje voor je buikmini en dan kan alles op de post.quote:Op maandag 14 november 2011 20:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb telkens via DHL verzonden, dat scheelde me ¤ 1,75.. Maar heb me idd ook nog not aan het budget gehouden en weet ook nu al wel bijna zeker dat dat weer niet gaat lukken. Maar nouja, whatever, ik vind het leuk en plezier heb ik er toch wel mee![]()
Sint-of-Santa, hoe is het met jou??
Goed, Beter, Best .... maar geen beterderquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:36 schreef SaintWickie het volgende:
Lieve Wickie,
Ik heb gehoord dat je een stuk beterder bent!
Da's vást dichterlijke vrijheid bitterendquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:14 schreef bitterend het volgende:
[..]
Goed, Beter, Best .... maar geen beterder*gaat weer weg*
quote:Op maandag 14 november 2011 19:17 schreef sinterkloos het volgende:
Zeg Lijnloos,
Op je lijstje stond "het borduurblad"
maar dat is helaas niet te vinden in mijn dorp of stad
Mag het ook een ander blad wezen?
Dan kan ik weer naar de winkel sjezen
Misschien zegt het iets over mijn dorp of stad
en woon ik in een heel klein gat
Of valt het best wel mee
en woon ik redelijk doorsnee?
Je ziet, rijmen kan ik best nog wel
Al kom ik zo nu en dan wel even in de knel
Voor nu is het wel weer genoeg
dus doeg!
![]()
Ooeehh, goeden hint!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:25 schreef Sint-of-Santa het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, drukker dan druk soms maar verders goed. Ik ben alleen nog op zoek naar een kleinigheidje voor je buikmini en dan kan alles op de post.
Ben je al nieuwsgierig naar wie ik ben?
hint: jouw oudste en mijn jongste schelen niet heel erg veel in leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |