Vette visquote:Op woensdag 2 november 2011 09:57 schreef Hubba88 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij zelf nog wel een lastig schoon te maken vis. Maar goed, als je er ervaring mee hebt..
Niet echt ervaring , denk ook dat ik het laat schoonmaken / fileren bij de vishandel of de markt.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:57 schreef Hubba88 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij zelf nog wel een lastig schoon te maken vis. Maar goed, als je er ervaring mee hebt..
En anders oppassen voor de stekels.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:00 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Niet echt ervaring , denk ook dat ik het laat schoonmaken / fileren bij de vishandel of de markt.
Hmmm bedankt.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:04 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
En anders oppassen voor de stekels.![]()
Thx voor de info, ga de Rode Poon gewoon op de markt halen....quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef rhubarb het volgende:
Ik heb meerdere keren rode poon klaargemaakt. Probeer een rustig moment uit te zoeken wanneer je rode poon haalt, dan wil de visboer hem nog wel eens schoonmaken (is een hele goedkope vis, dus het animo bij de visboer is vaak niet al te hoog). Paar lelijke stekels, vieze ingewanden en een hele stugge huid, maar voor de rest redelijk goed zelf schoon te maken. Aantal graten valt mee overigens.
ja bitter idd en een hele vieze nasmaakquote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat was er vies aan? Bitterofzo?
Dan is de galblaas stukgemaakt tijdens het schoonmaken en niet gespoelt, prutsers dus, zou een gillend negatieve kritiek schrijven over ze.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja bitter idd en een hele vieze nasmaakMaar goed de zalm was ook verbrand dus..
Kan het bovenstaande recept nog altijd aanpassenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ingewanden er uit, vullen met kruiden en gesneden prei, schuitje vouwen van alu folie en overgieten metwat witte wijn en dichtvouwen. In de oven garen.
Heb jij nog meer visgerechten? Ik denk dat jij wel verstand heb van het lekker bereiden van vis.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ingewanden er uit, vullen met kruiden en gesneden prei, schuitje vouwen van alu folie en overgieten metwat witte wijn en dichtvouwen. In de oven garen.
Vanavond heb ik verschillende soorten vis op de bbq.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:23 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb jij nog meer visgerechten? Ik denk dat jij wel verstand heb van het lekker bereiden van vis.
Dan hou ik me ook aanbevolenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vanavond heb ik verschillende soorten vis op de bbq.
Ben op vakantie, en typt was lastig op de ipad, maar kan volgende week ofzo wat zaken posten.
Dat zou ik wel tof vinden, want ik hou erg van vis maar verder dan bakken in bloem of op de BBQ ben ik eerlijk gezegd nooit gegaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vanavond heb ik verschillende soorten vis op de bbq.
Ben op vakantie, en typt was lastig op de ipad, maar kan volgende week ofzo wat zaken posten.
Big thx...quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:41 schreef RobinOok het volgende:
Youtube!
http://www.youtube.com/results?search_query=gurnard+cleaning&aq=f
Ik vind deze wel ruig: Deze waarschuwt voor de stekels:
Nou ja, youtube dus....
Mijn dank is groot , ga meteen kijken op de website (url) kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Een meer algemene tip, maar rode poon staat er ook bij:
http://www.visfileren.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |