Was maar grapje/sarcasmequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de zondag eerlijk gezegd, voor Thomas Berge en Frans Theunisz loop ik niet echt warm. Het is inderdaad wel gezellig als je 'n heel weekend in 'n huisje zit om dan nog even na te borrelen en vervolgens naar Boems Jeu te gaan. Echter is dat dit jaar voor mij niet het geval
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:15 schreef maen het volgende:
Ik vond het het beste slotconcert dat ik meegemaakt heb! (dit was de 5e keer) De sfeer was heel goed, muziek paste goed bij elkaar en sloot lekker aan, zelfs de gasten vielen niet uit de toon (ik zal niets verklappen, maar je kunt het wel raden) Het is dat ik heel mijn lichaam opgefeest heb, anders zou ik nog even doorstuiteren
het was echt heel tof, veel plezier vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga toch niet meer dus je mag het mij rustig zeggen
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
Hebben ze De Peel In Brand gedaan daar?quote:
ja. Ik vind juist the Opposites met de Neus Omhoeg echt geen betere versie, en deze van de Heideroosjes juist wel tof. Maar smaken verschillenquote:Op zondag 6 november 2011 12:34 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Hebben ze De Peel In Brand gedaan daar?
Begrijp me niet verkeerd. Vind de Heideroosjes wel een leuke band, maar dat is me toch een partijtje een verkrachting van een nummer...
Het had van mij ook niet gehoeven, maar na een paar keer te hebben geluisterd vind ik het nu best een mooie versie.quote:Op zondag 6 november 2011 12:46 schreef maen het volgende:
[..]
ja. Ik vind juist the Opposites met de Neus Omhoeg echt geen betere versie, en deze van de Heideroosjes juist wel tof. Maar smaken verschillen
Mijn groep wilde mij in mijn gezicht tekenen, terwijl ik de dag erna dus moest werken. Heb het overleefd gelukkigquote:Op zondag 6 november 2011 14:56 schreef Martijn93 het volgende:
De stift is er bijna vanaf, alleen onder mijn nagels nog en op de rest van m'n hand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |