jazeker ondertussen een keer of 40 bij een optreden geweestquote:Wie is er nog meer zo'n Rowen heze fan?![]()
![]()
Ik heb hem even geheel geupdate.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:26 schreef ganzenherder het volgende:
Die OP is echt ontiegelijk oud ook ondanks het feit dat hij zo te zien een paar keer is geupdate
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Aleandra het volgende:
Rowwen Heze!!
Eind tachtiger jaren werd ik door een aantal vrienden meegenomen naar het optreden van een band waar ik nog nooit van gehoord had. Maar het zou beslist gezellig worden zei men.
Ik vroeg me in het begin van de avond wel af waarom die meiden in de zaal allemaal een petje op hadden en ik zo'n beetje als enigste op hoge hakken, op en top gekleed voor een chic avondje uit, in de zaal stond.
Nou dat heb ik geweten.
Hak afgebroken, knopen van mijn blouse en ik zag er uit als een verzopen kat.
Maar wel de avond van mijn leven gehad![]()
favoriet: Maria
De OP is uit 2003.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef maen het volgende:
inderdaad, die 'toppers' in de OP vind ik echt niet de beste nummers, het zijn alleen de bekendste...
Magisch momentje om daar meteen mee te openen. Stond toen al met compleet vreemde gasten te hossen en te blèren en een gedeelte van het groepje was alweer verdwenenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef .aeon het volgende:
In 2009 veel mooiere opening, al was dat stukje met Seagal wel lache, ben benieuwd wat ze dit jaar weer hebben verzonnen
ZATERDAG!!!:D
ik krijg hier echt nog steeds kippevel van.. Ik heb iets met Schotland & met RH, deze combinatie is voor mij de mooiste opening ooit!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef .aeon het volgende:
In 2009 veel mooiere opening, al was dat stukje met Seagal wel lache, ben benieuwd wat ze dit jaar weer hebben verzonnen
ZATERDAG!!!:D
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:13 schreef maen het volgende:
ik krijg hier echt nog steeds kippevel van.. Ik heb iets met Schotland & met RH,
Zondag niet? Schandaliggggquote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef Exterminator het volgende:
Zowel vrijdag als zaterdag aanwezig komend weekend
Ik heb niet zoveel met de zondag eerlijk gezegd, voor Thomas Berge en Frans Theunisz loop ik niet echt warm. Het is inderdaad wel gezellig als je 'n heel weekend in 'n huisje zit om dan nog even na te borrelen en vervolgens naar Boems Jeu te gaan. Echter is dat dit jaar voor mij niet het gevalquote:
Was maar grapje/sarcasmequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de zondag eerlijk gezegd, voor Thomas Berge en Frans Theunisz loop ik niet echt warm. Het is inderdaad wel gezellig als je 'n heel weekend in 'n huisje zit om dan nog even na te borrelen en vervolgens naar Boems Jeu te gaan. Echter is dat dit jaar voor mij niet het geval
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:15 schreef maen het volgende:
Ik vond het het beste slotconcert dat ik meegemaakt heb! (dit was de 5e keer) De sfeer was heel goed, muziek paste goed bij elkaar en sloot lekker aan, zelfs de gasten vielen niet uit de toon (ik zal niets verklappen, maar je kunt het wel raden) Het is dat ik heel mijn lichaam opgefeest heb, anders zou ik nog even doorstuiteren
het was echt heel tof, veel plezier vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga toch niet meer dus je mag het mij rustig zeggen
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
Hebben ze De Peel In Brand gedaan daar?quote:
ja. Ik vind juist the Opposites met de Neus Omhoeg echt geen betere versie, en deze van de Heideroosjes juist wel tof. Maar smaken verschillenquote:Op zondag 6 november 2011 12:34 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Hebben ze De Peel In Brand gedaan daar?
Begrijp me niet verkeerd. Vind de Heideroosjes wel een leuke band, maar dat is me toch een partijtje een verkrachting van een nummer...
Het had van mij ook niet gehoeven, maar na een paar keer te hebben geluisterd vind ik het nu best een mooie versie.quote:Op zondag 6 november 2011 12:46 schreef maen het volgende:
[..]
ja. Ik vind juist the Opposites met de Neus Omhoeg echt geen betere versie, en deze van de Heideroosjes juist wel tof. Maar smaken verschillen
Mijn groep wilde mij in mijn gezicht tekenen, terwijl ik de dag erna dus moest werken. Heb het overleefd gelukkigquote:Op zondag 6 november 2011 14:56 schreef Martijn93 het volgende:
De stift is er bijna vanaf, alleen onder mijn nagels nog en op de rest van m'n hand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |