Je prikkelingen zijn geïrriteerd?quote:
Ik gebruik die smileys nooitquote:
Bemoei je met je eigen zaken, oma.quote:
Weet wat je zegt he. Doe maar bij Ingetje79 navragenquote:
Dat kwam uit je andere gatje toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet wat je zegt he. Doe maar bij Ingetje79 navragen
gatjequote:
pussy!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
Ok laat maar ik hoef het niet te zienik ga straks stage lopen op de gynaecologie, dan zie ik vanzelf zulke verschijnselen
Doe maar nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet wat je zegt he. Doe maar bij Ingetje79 navragen
Ik heb er een jaar gewerkt; was letterlijk een openbaring somsquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
Ok laat maar ik hoef het niet te zienik ga straks stage lopen op de gynaecologie, dan zie ik vanzelf zulke verschijnselen
Dat geloof ik heel graagquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewerkt; was letterlijk een openbaring soms
Nee dat heb ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
gatjeuhu.
Hey, heb je coconut battery?hoe staat jouw batterij ervoor? 8 cycles hier en 103%
ik dacht dat elke x opladen een cycle was. Maar das dus niet zo
Tom is dominant, want voor Melvin durf ik voor 200% in te staan dat hij zoiets niet uitlokt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef indaha het volgende:
Ow Ing wat een rottige situatie, dat de een de ander echt aanvalt, heb je enog idee waar het aan ligt of is Tom gewoon heel dominant?
Nee, dat hadden we hier t/m Baloe ook; Melvin was Koning en er werd nooit geblazen of gevochten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef indaha het volgende:
Dat is wel zielig voor Mel dan,![]()
Hier is Binky ook wel echt de baas , maar wordt er niet gevochten,er wordt er wel eens eentje weggejaagd of een snauw, maar geen gewonden gelukkig.
Eerst ging het ook goed; na een maand of 6 begon het tegen Droop; en na bijna 2 jaar zo ineens tegen Melvin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef indaha het volgende:
Ja het is altijd een risico als er een bijkomt, maar dat weet je pas achteraf jammer genoeg.
Ik kan me voorstellen dat je er wanhopig van wordt, om hem en zijn zus en de anderen uit elkaar te gaan houden , maar ik zou ook echt geen oplossing weten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst ging het ook goed; na een maand of 6 begon het tegen Droop; en na bijna 2 jaar zo ineens tegen Melvin.
Nadeel is ook dat hij z'n Zusje als backup heeft; die knalt er net zo hard achteraan.
Dus hij hoeft hierna alleen Baileys nog en dan is ie Heer en Meester![]()
Desnoods gooi ik hem tijdelijk plat met medicijnen, kijken of hij daarna weer wat fatsoenlijk gedrag kan vertonen
Aww das wel heel naar, zeker dat 'tot bloedend toe'... :|quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
M&M's![]()
Bleeegh, hier in huis is Tom weer finaal aan het ontsporen.![]()
Waar hij eerst Droop zodanig heeft aangevallen dat ze niet meer samen in 1 ruimte kunnen zijn, begint hij sinds zondag out of the blue Melvin aan te vallen; tot bloedens toe.
Het ene moment liggen ze samen op de bank te slapen en is Mel hem aan het wassen en vanochtend had ie hem weer onder het bed gejaagd en gaat er dan heel dreigend voor zitten, zodat Mel er niet onder weg kan.
En toen ik vanmiddag thuis kwam zat Melvin in een hoekje en durfde niet naar me toe te komen.
Onder z'n oog zat een stuk nagel en hij had weer bloed aan z'n pootje.
Ben maar weer begonnen met Bach; ik word hier zo moedeloos en verdrietig van.
Straks heb ik uiteindelijk hier alle katten over de zeik en kan ik alles apart gaan zetten![]()
Nee, dit weekend. Waren vorige week bij m'n schoonouders, en Buffy stond steeds tegen het ruitje in de deur van hal-woonkamer aan (ze mogen daar niet in woonkamer). En echt iedere keer (5x in 2 uur ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Ll![]()
Hebben jullie Mips en Buffy inmiddels al in huis?![]()
En tnx
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef Ynske het volgende:
Damn, bezoek is de deur uit, kan toch niet nu nog pannenkoeken gaan bakken
Gelukkig dan maar dat jullie inmiddels wat ruimer zijn gaan wonenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dit weekend. Waren vorige week bij m'n schoonouders, en Buffy stond steeds tegen het ruitje in de deur van hal-woonkamer aan (ze mogen daar niet in woonkamer). En echt iedere keer (5x in 2 uur ofzo) gingen ze dr snoepjes geven enzo, en ze hebben 5 soorten voer voor ze gekocht. DVM werd echt beetje pissig hoe ze ze zitten verwennen
Die beesten zitten echt op 150% als ze terugkomen volgens mij
Omdat....MIJN! En verder zijn ze echt vreselijk lief, dus als het ff kan willen we ze niet kwijt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:06 schreef Barbaaf het volgende:
Aw Ing, wat naar. Je zal het vast wel 'ns hier verteld hebben, maar waarom zoek je geen nieuw huis voor Tom en zusje waar ze de enige katten kunnen zijn?
Ik ga morgen de DA es bellen en vragen of het zin heeft om langs te komenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar is Tom wel helemaal in orde in de bovenkamer?Ik snap dat katten vechten en dat er één dominant wil en moet zijn, maar ik vind het zo raar dat ie vanuit het niets ineens lijkt om te slaan.
Ja precies, bij ieder mauwtje gaat er nu gelijk een lading snoepjes inquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat jullie inmiddels wat ruimer zijn gaan wonen![]()
Kan me wel voorstellen dat DVJ zich ergert hoor; tis heel lief van haar ouders, maar jullie zitten straks met strontverwende katten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik was net met een meisje aan het praten, werd ze boos/verdrietig omdat we hier in Nederland zwerfkatten castreren
Maar zonder ballen leven is veul zieliger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Zij vond dat we niet het recht hadden om te bepalen wat katten deden.
Nee doodgaan aan ruzies, ziekten of 30 nestjes is een fijn leven
Eh? Heb je het tegen mij?quote:
Eh nou, je zou kunnen zeggen... O ja, je hebt gelijkquote:
Ik mag toch hopen dat je in die poes zeer zeker eigen baas bent, anders gaat er iets goed foutquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh nou, je zou kunnen zeggen... O ja, je hebt gelijk
OMG, waarom is datquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je in die poes zeer zeker eigen baas bent, anders gaat er iets goed fout
You walked right into that onequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh nou, je zou kunnen zeggen... O ja, je hebt gelijk
iPad?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zie edit, zit op iPad dus wist de juiste code niet direct
Ik heb geen oude poesquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hapt zo snel hè... Zou die ouwe poes ook zo snel toehappen
IK BEN OOK GEEN OUDE POESquote:
Ouwe vrijster ben ik ook nietquote:
Zoals we het nu doen gaat het prima; Droop in de kamer en 's avonds omwisselen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef MissBliss het volgende:
Pfoeh Ing, ik heb bewondering voor je dat jullie het al zo lang volhouden met dat gedoe met Tom! Ik ben ook wel een voorstander van het 'een huisdier heb je voor het leven'-principe, maar toch tot bepaalde hoogte hoor![]()
Als het echt dagelijkse oorlog is en een/de kat(ten) lijden eronder zou ik toch op zoek gaan naar een ander huisje. Hoewel me dat ook wel weer heel moeilijk lijkt ja
Ik hoop heel erg dat de dierenarts misschien nog iets kan betekenen voor jullie!
Dat is ook weer zo, in ons huis zou dat niet eens kunnen; katten uit elkaar houden, maar dat scheelt natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoals we het nu doen gaat het prima; Droop in de kamer en 's avonds omwisselen.
Maar om nog een kat over de zeik te hebben zit ik niet op te wachten idd.
En ze zijn nog maar twee en half, dus we zitten er ook nog wel ff aan vast
Gaat Melvin wel met Droop?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoals we het nu doen gaat het prima; Droop in de kamer en 's avonds omwisselen.
Maar om nog een kat over de zeik te hebben zit ik niet op te wachten idd.
En ze zijn nog maar twee en half, dus we zitten er ook nog wel ff aan vast
Nee dat kan ik me goed voorstellen. Erg frustrerend lijkt het me. Gaan Tom en zijn zus (is dat toevallig Luna?) wel goed samen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook, want ik ben stapeldol op die 2 etterbakjes![]()
Maar ik weet niet....heb er geen goed gevoel over zo als het nu gaat.
Ja, het is Melvin, Baileys, Droop tegen Tom en Luna.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat Melvin wel met Droop?
En als je Luna en Tom uit elkaar haalt? Is Luna dan ook een etter?
Jup, dat zijn broer en zus; van oorsprong wilde katten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me goed voorstellen. Erg frustrerend lijkt het me. Gaan Tom en zijn zus (is dat toevallig Luna?) wel goed samen?
En als je nou een tijdje Luna steeds bij de andere 3 doet zonder Tom? Om haar een beetje los te weken en te zorgen dat Tom geen backup meer heeft?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, het is Melvin, Baileys, Droop tegen Tom en Luna.
En geen idee of Luna ettert zonder Tom, al denk ik van niet
Luna kan weer niet met Droopyquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je nou een tijdje Luna steeds bij de andere 3 doet zonder Tom? Om haar een beetje los te weken en te zorgen dat Tom geen backup meer heeft?
Pffff, sterktequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Luna kan weer niet met Droopy'
Ik zat er aan te denken om T&L in de kamer op te sluiten als ik er niet ben, maar ik ben bang dat ze dan helemaal uit elkaar "groeien" of elkaar niet meer moeten.
Of zoiets dan....
Morgen eerst DA maar es bellen, mss dat er meds zijn.
Jullie huis leent zich perfect voor een afgesloten 'buiten'; gat in de muur met een sluisje (tegen de kou naar binnen) en naar buiten met die woesteling; ruimte voor iedereenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Omdat....MIJN! En verder zijn ze echt vreselijk lief, dus als het ff kan willen we ze niet kwijt.
Maar goed, ik laat natuurlijk niet het hele huishouden bestieren door die kat.
En daarbij; herplaatsen....ik zou niet willen dat ze ergens komen waar ze naar buiten mogen
Ze hebben al een ren!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie huis leent zich perfect voor een afgesloten 'buiten'; gat in de muur met een sluisje (tegen de kou naar binnen) en naar buiten met die woesteling; ruimte voor iedereen
Ben je bang dat Tom & Luna uit elkaar groeien of elkaar niet meer moeten of dat de T&O de rest niet meer moeten en andersom? Want dat laatste is nu al het geval toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Luna kan weer niet met Droopy'
Ik zat er aan te denken om T&L in de kamer op te sluiten als ik er niet ben, maar ik ben bang dat ze dan helemaal uit elkaar "groeien" of elkaar niet meer moeten.
Of zoiets dan....
Morgen eerst DA maar es bellen, mss dat er meds zijn.
Tom en Luna gaan nu nog redelijk met Baileys, niet echt met Melvin en echt niet met Droopy.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben je bang dat Tom & Luna uit elkaar groeien of elkaar niet meer moeten of dat de T&O de rest niet meer moeten en andersom? Want dat laatste is nu al het geval toch?Kan het dan niet alleen maar beter gaan?
Nee dat snap ik... Ik zou toch proberen om ze dan één voor één in elkaar te laten knokken door Melvinquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil eigenlijk dat Melvin zichzelf verdedigt tegen T&L en dat gaat niet lukken als ik "het probleem" bij hem weg hou.
Pfff....ik weet het eerlijk gezegd ook gewoon ff niet hoor, wat is nou wijsheid in dit geval?
Elies, we hebben idd een ren waar T&L heel graag in zitten
Ah ik snap hetquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil eigenlijk dat Melvin zichzelf verdedigt tegen T&L en dat gaat niet lukken als ik "het probleem" bij hem weg hou.
Pfff....ik weet het eerlijk gezegd ook gewoon ff niet hoor, wat is nou wijsheid in dit geval?
Ik zei toch al dat jullie huis zich daar zo goed voor leentquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
In that case: nagels van T&L knippen en die van Melvin niet...quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was ik sowieso al van plan iddquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In that case: nagels van T&L knippen en die van Melvin niet...
Nou, hebbie een uurtjequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Najaaaa, we zien het allemaal wel.
Genoeg gezeik van mijn kant; wie zeikt er verder?
Ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Najaaaa, we zien het allemaal wel.
Genoeg gezeik van mijn kant; wie zeikt er verder?
Ow... gewetensvraag.... Áls er bij mij al kleur op zit, dan is het watervast en komt het uit een tubetje dat tering prikt in je ogen, maar dat na 10 minuten iets blijkt te hebben achtergelaten dat 6 weken blijft zittenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef Oognip het volgende:
Ik
Ik heb vandaag nieuwe mascara gekocht en bij het afrekenen vertelde die man die in de drogist werkt dat de meeste vrouwen hun mascara altijd verkeerd op doen en of ik even voor wilde doen hoe ik het dan deed. Nou daar had ik geen zin in want vervelende vent, maar nu vraag ik me wel af hoe het moet
Ik begin altijd boven en knipper zeg maar gewoon als ik het borsteltje tegen mijn wimpers hou. De ene site zegt dat je mascara op moet brengen met het puntje van het borsteltje en de andere zegt van niet
Hoe doen jullie het?
Aargh migrainequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, hebbie een uurtje
Nee hoor, weinig slechts te melden hier. Opgestaan met een head-splitting-migraine-hoofdpijn, waar geen pil aan hielp. Om 18:L30 pizza besteld, om 19:30 hoofdpijnvrij. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan. Ik snap het echt niet, maar het helpt. Elke keer weer. Kost wat, maar dan hebbie ook wat.
Ow, en ik heb een verse trekbult onder de VW sinds vandaag. Niet dat ik ooit met een karretje rij, maar PappaElisaB wilde graag een trekbult in de familie, dus die heeft 'm er onder laten zetten. Gezellig
Dikke vette klanten aan de telefoon gehad vandaag. Als een kwart instemt met onze bemoeienis in hun business, dan zitten we op rozen volgend jaar. Kan niet wacht!
Ergo: geen gezeik van gene zijde
Whehehequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... gewetensvraag.... Áls er bij mij al kleur op zit, dan is het watervast en komt het uit een tubetje dat tering prikt in je ogen, maar dat na 10 minuten iets blijkt te hebben achtergelaten dat 6 weken blijft zitten
Weet je dat ik daar vandaag aan dacht? Volgende keer gewoon een pizza bestellen zodra die tent open is. Hoppa, naar binnen met die hapquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:50 schreef Oognip het volgende:
Aargh migrainemaar had je niet beter om 11 uur 's ochtends een pizza kunnen bestellen als dat helpt?
Met het puntje? Waar een klodder mascara aan zitquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik
Ik heb vandaag nieuwe mascara gekocht en bij het afrekenen vertelde die man die in de drogist werkt dat de meeste vrouwen hun mascara altijd verkeerd op doen en of ik even voor wilde doen hoe ik het dan deed. Nou daar had ik geen zin in want vervelende vent, maar nu vraag ik me wel af hoe het moet
Ik begin altijd boven en knipper zeg maar gewoon als ik het borsteltje tegen mijn wimpers hou. De ene site zegt dat je mascara op moet brengen met het puntje van het borsteltje en de andere zegt van niet
Hoe doen jullie het?
Most def. Niets dat beter helpt. Bij mij danquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
whut,. pizza eten tegen hoofdpijn?
Dare I ask? Ja, I dare..... een speciale smaak ook? Of gewoon alle pizza's?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def. Niets dat beter helpt. Bij mij dan
Mits migraine, want tegen een gewone houten kop werkt paracetamol ook prima
Zigzaggendquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik
Hoe doen jullie het?
wow nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def. Niets dat beter helpt. Bij mij dan
Mits migraine, want tegen een gewone houten kop werkt paracetamol ook prima
gmtaquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dare I ask? Ja, I dare..... een speciale smaak ook? Of gewoon alle pizza's?
Van links naar rechts, dan doe je dus bij je linker oog van buiten naar binnen en bij je rechteroog van binnen naar buiten? Whehehe volgens mij bedoel jij met van links naar rechts, uitleggen hoe je moet zigzaggen of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zigzaggend
Heen en weer (van links naar rechts) bewegend terwijl je van boven naar beneden gaat
Zo doe ik het. Snappuhetnog?
Geen idee; in elk geval lekker vet en lekker zout. Ik heb altijd 4 kazen of Mamma Mia (ja, echt waar): zalm, mozzerella, krab en dille... Ik ga al bijna kotsen als ik het zie, maar na drie happen is dat weg. Dan eet ik door tot ik bijna ontplof. Voor ik 'm opheb, is de hoofdpijn al bijna weg. Terwijl ik toch ook vandaag van 9:00 tot 19:00 echt bijna tegen de vlakte ging van narigheidquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Dare I ask? Ja, I dare..... een speciale smaak ook? Of gewoon alle pizza's?
Dat maakt niet uit; gewoon een beetje heen en weer raggen, en tussendoor ook een beetje diagonaal. Als ik niet naar bed hoefde, dan zou ik het ff voor je paintenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef Oognip het volgende:
Van links naar rechts, dan doe je dus bij je linker oog van buiten naar binnen en bij je rechteroog van binnen naar buiten? En doe je zowel onder als boven zigzaggend?
Hmmmmm.... als het maar werkt, toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; in elk geval lekker vet en lekker zout. Ik heb altijd 4 kazen of Mamma Mia (ja, echt waar): zalm, mozzerella, krab en dille... Ik ga al bijna kotsen als ik het zie, maar na drie happen is dat weg. Dan eet ik door tot ik bijna ontplof. Voor ik 'm opheb, is de hoofdpijn al bijna weg. Terwijl ik toch ook vandaag van 9:00 tot 19:00 echt bijna tegen de vlakte ging van narigheid
Ik zal eraan denkenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:00 schreef Oognip het volgende:
Morgen mag je het ook painten hoor Elies
Slaap lekker zonder hoofdpijn
Ja, zigzaggend dus je borsteltje óók van links naar rechts bewegen (per oog tegelijk iddquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Van links naar rechts, dan doe je dus bij je linker oog van buiten naar binnen en bij je rechteroog van binnen naar buiten? Whehehe volgens mij bedoel jij met van links naar rechts, uitleggen hoe je moet zigzaggen of ben ik nou gek?
En doe je zowel onder als boven zigzaggend?
Ik ga het morgen zo eens doenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zigzaggend dus je borsteltje óók van links naar rechts bewegen (per oog tegelijk idd).
En de onderkant doe ik amper, daar doe ik alleen in het buitenste hoekje een beetje met het puntje. Ik heb niet zoveel wimper aan de onderkant
Ik voel me geliefdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; in elk geval lekker vet en lekker zout. Ik heb altijd 4 kazen of Mamma Mia (ja, echt waar): zalm, mozzerella, krab en dille... Ik ga al bijna kotsen als ik het zie, maar na drie happen is dat weg. Dan eet ik door tot ik bijna ontplof. Voor ik 'm opheb, is de hoofdpijn al bijna weg. Terwijl ik toch ook vandaag van 9:00 tot 19:00 echt bijna tegen de vlakte ging van narigheid
Terecht. Ik heb van je genoten vanavond; je was weer zaligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Bedanken ookquote:Op woensdag 2 november 2011 08:11 schreef senesta het volgende:
Jij mag Elies wel bedenken hoor
Goedemorgen
Ah gos dat is wel erg sneu Ing.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:22 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Alweer drama vanochtend; Mel durfde niet eens naar beneden voor z'n dagelijkse portie blikvoer.
Terwijl ie normaal gesproken al staat te stuiteren als ik me nog moet aankleden![]()
Tom begon direct te dreigen toen Mel de trap af kwam, dus T&L brengen vandaag door in de berging/ren.
Flashback![]()
![]()
En ik ben vandaag gvd pas om 23 uur weer thuis
Getverquote:Op woensdag 2 november 2011 08:22 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Alweer drama vanochtend; Mel durfde niet eens naar beneden voor z'n dagelijkse portie blikvoer.
Terwijl ie normaal gesproken al staat te stuiteren als ik me nog moet aankleden![]()
Tom begon direct te dreigen toen Mel de trap af kwam, dus T&L brengen vandaag door in de berging/ren.
Flashback![]()
![]()
Bah wat een ellende zegquote:Op woensdag 2 november 2011 08:22 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Flashback![]()
![]()
YW dearquote:Op woensdag 2 november 2011 06:56 schreef Qwea het volgende:
Ooh en mag ik Elies even bedenken?Die brief is perfect
Wij hebben het hier een klein beetje met Fritz en Bep. Bep is een goedsul, en Fritz is aan het rellen. Het draait niet op vechten uit, maar hij zit gewoon te galbakken van heb ik jou daar. Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet...quote:Op woensdag 2 november 2011 08:22 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Flashback![]()
![]()
ik werk al sinds mei niet meer bij dat bedrijf aan de foon ;-)quote:Op woensdag 2 november 2011 06:34 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
O balen Yns, niet ziek worden hoor. En met keelpijn aan de kletsbel is ook niet ideaal
Ik heb tot nu toe allemaal 100% beoordelingen van mijn gesprekken maar ik moet dus ook meer producten aanbieden. Dat vind ik wel een van de mindere kanten van dit werk hoor.
Zit jij in de telefonische verkoop tegenwoordig, of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op woensdag 2 november 2011 06:34 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
O balen Yns, niet ziek worden hoor. En met keelpijn aan de kletsbel is ook niet ideaal
Ik heb tot nu toe allemaal 100% beoordelingen van mijn gesprekken maar ik moet dus ook meer producten aanbieden. Dat vind ik wel een van de mindere kanten van dit werk hoor.
Misschien een stomme vraag, maar als T degene is die steeds loopt te etteren, is het dan niet een straf voor L die niets gedaan heeft? om ze beide weg te zettenquote:Op woensdag 2 november 2011 08:22 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Flashback![]()
![]()
Ik heb er serieus heel veel aan! Ga hem straks of morgen versturen.quote:
Klinkt leuk! Geen tips alleenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:52 schreef Ynske het volgende:
Zo even knallen voor 3 uurtjes, en dan lekker even op pad, een expositie meepikken, nog wat passe-partout papier halen en snijden, en vanavond naar een geurkaarsenparty. Ben eens benieuwd.
Hier nog tips? als in als ze van die waxmelts hebben waar moet ik dan op letten etc?
Gebruik nu vooral een brandertje met wat water en olie
Als ke kan wachten tot 13 u breng ik het langs, moet toch te deka.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:53 schreef senesta het volgende:
Mijn pads zijn opEn de limonade en het brood ook
En mijn fietssleutel ligt nog in de auto...die manlief meeheeft naar Beverwijk
oh joy
Jij mag NOOIT meer radenquote:
Goh, verrassendquote:Op woensdag 2 november 2011 09:54 schreef Maes het volgende:
Nu ov-chipkaart, Ret kon niet helpen![]()
Ik heb gisteravond een abonnement op de kaart gezet miv vandaag en vanmorgen werkte het niet.
Ovchipkaart is echt een enorme failquote:
Ik moet naar een servicepunt van de RET, grappig die zijn allemaal gesloten, behalve 4, in Rotterdam. Dichtst bij is Rotterdam Beursquote:Op woensdag 2 november 2011 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goh, verrassendhoerig kutding. Bij wie moet je nu zijn dan??
Jezus fuckquote:Op woensdag 2 november 2011 09:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik moet naar een servicepunt van de RET, grappig die zijn allemaal gesloten, behalve 4, in Rotterdam. Dichtst bij is Rotterdam BeursIk woon in Capelle ad IJssel. Moet ik zelf ook nog met de metro
![]()
My kind of dayquote:Op woensdag 2 november 2011 09:53 schreef senesta het volgende:
Mijn pads zijn opEn de limonade en het brood ook
En mijn fietssleutel ligt nog in de auto...die manlief meeheeft naar Beverwijk
oh joy
Wat dacht je dan? Gelijk gisteravond al.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fucken je abo is qua geld wel afgeschreven natuulk.
De berging en de ren (dan kunnen ze dus naar buiten) is niet bepaald een straf, daar zitten ze graagquote:Op woensdag 2 november 2011 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar als T degene is die steeds loopt te etteren, is het dan niet een straf voor L die niets gedaan heeft? om ze beide weg te zetten
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
De berging en de ren (dan kunnen ze dus naar buiten) is niet bepaald een straf, daar zitten ze graag
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:11 schreef Oognip het volgende:
Gotver k*t t-mobile. Alles gaat misnu staat er op my t-mobile bij betaalwijze dat ik betaling bij bezorging aan de deur terwijl ik het al lang heb overgemaakt
kan ik weer bellen
Nee, ik ben energieadviseurquote:Op woensdag 2 november 2011 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit jij in de telefonische verkoop tegenwoordig, of begrijp ik je nu verkeerd?
Och dat moest ik ook toen ik bij de Ziggo helpdesk werkte. Vreselijk vond ik het verkoop gedeelte.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik ben energieadviseurVragen van klanten beantwoorden maar je wordt ook geacht om de behoefte van de klant te achterhalen en daarop in te spelen met de producten die wij hebben. En aangezien het beantwoorden prima gaat moet ik nu het "adviserende" deel gaan optimaliseren
L. doet net zo hard mee, maar zal het gevecht niet beginnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar als T degene is die steeds loopt te etteren, is het dan niet een straf voor L die niets gedaan heeft? om ze beide weg te zetten
Ja, stomme vraag ook. Aasgierenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Gelijk gisteravond al.
Even een beetje Barry White for a brand new day
Maar als je nou Luna bij de anderen doet wel? Om te proberen of als zij loyaler wordt naar hen ze misschien niet meer zo pal achter Tom blijft staan?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
L. doet net zo hard mee, maar zal het gevecht niet beginnen.
Maar als haar broertje begint, dan komt zij er ook direct bij.
Meneer I. heeft ze overigens al weer vrij gelaten, aangezien T helemaal door het lint ging in de berging.
Dus Mel en Droop zitten nou in de woonkamer en de rest loopt rond.
Straks de DA es bellen en overleggen.
Weet zij ook niets zinnigs te zeggen en blijkt hij lichamelijk in orde, dan vrees ik dat we toch op zoek moeten naar een nieuw huisje.![]()
Nadeel is dat ze voor ons echt scheetjes van katten zijn.
En T&L kunnen niet uit elkaar gehaald worden, dus dan zouden we ineens 2 katten armer zijn.
Bah
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. heeft ze overigens al weer vrij gelaten, aangezien T helemaal door het lint ging in de berging.
Weet zij ook niets zinnigs te zeggen en blijkt hij lichamelijk in orde, dan vrees ik dat we toch op zoek moeten naar een nieuw huisje.![]()
En T&L kunnen niet uit elkaar gehaald worden, dus dan zouden we ineens 2 katten armer zijn.
Bah
aah dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
De berging en de ren (dan kunnen ze dus naar buiten) is niet bepaald een straf, daar zitten ze graag
ik werk nu bij helpdesk ziggo en heb zeer nadrukkelijk aan gegeven geen verkoop te willen doen, gelukkig respecteren ze datquote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Och dat moest ik ook toen ik bij de Ziggo helpdesk werkte. Vreselijk vond ik het verkoop gedeelte.
De relatie Droop - Luna is al verpest en dat zal nooit meer goed komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je nou Luna bij de anderen doet wel? Om te proberen of als zij loyaler wordt naar hen ze misschien niet meer zo pal achter Tom blijft staan?
truequote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De relatie Droop - Luna is al verpest en dat zal nooit meer goed komen.
Wat dus in zou houden dat ik haar altijd alleen zou moeten afscheiden van de rest.
Ook geen optie; ik woon niet in een villa
Mooi dat ze dat bij jou respecteren, bij mij deden ze dat niet. Ik had een van de beste tijden dus kon ik dit er makkelijk bij doen vonden ze. Of ik nou wou of nietquote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk nu bij helpdesk ziggo en heb zeer nadrukkelijk aan gegeven geen verkoop te willen doen, gelukkig respecteren ze dat
Hè, wat een klote situatie!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bah
ik wil ook, moet nog 2 uurtjes.... wordt weer slapen in de trein daarna wil ik vanavond nog een beetje fit zijn...quote:
Nope, Mike wilde centerparcs, dus ik zat te denken dan aan Frankrijk, België of dld. Maar goed, ik wil ook best een lang weekend naar Londen, moet ik ff met mo overleggen. Ik zal iig wat dingen op papier zetten kan hij er naar kijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef Bamba het volgende:
Leuk Q! Weten jullie al waar jullie naartoe willen? Wij gaan in januari waarschijnlijk een weekendje weg met R. en de pup. We zijn dan 10 jaar bij elkaar
Mamma is een kruising Border Colllie (blue merle) en Labrador. Papa is een volle Border Colli. Ze zijn vorige week maandag geboren, 4 teefjes en 3 reuen (of net andersom, weet ik even niet uit m'n hoofd). We gaan volgende week zaterdag kijkenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Bamba, wat lief.![]()
Doe eens wat details?
Da's een eind.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mamma is een kruising Border Colllie (blue merle) en Labrador. Papa is een volle Border Colli. Ze zijn vorige week maandag geboren, 4 teefjes en 3 reuen (of net andersom, weet ik even niet uit m'n hoofd). We gaan volgende week zaterdag kijken. 160 km enkele reis
![]()
En Landal? Is naar mijn mening even goed en veul goedkoper dan Center Parcsquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, Mike wilde centerparcs, dus ik zat te denken dan aan Frankrijk, België of dld. Maar goed, ik wil ook best een lang weekend naar Londen, moet ik ff met mo overleggen. Ik zal iig wat dingen op papier zetten kan hij er naar kijken.
10 jaar, sjezus
Als ze naar Center Parcs of iets vergelijkbaars gaat kan Boeboe gewoon mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef Oognip het volgende:
Ga je toch wel weg, Q? Ik dacht dat je het toch niet wou omdat Baloe niet mee kon?
Idd, ze wonen in Almere en wij tegen de Belgische grensquote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Da's een eind.
Met Rinske moesten we ook zoiets.
Het zijn wel leukerds zeg.
Volgens mij zijn wij ongeveer van dezelfde leeftijd. Ik ben gisterenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn al meer dan 10 jaar bij elkaar maar volgens mij ben ik ook ouder dan bamba of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geworden.And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
@bamba kan geen spoilers lezen op het werk
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wilde je het nog zo discreet doen.
Klopt, maar Center Parcs is echt belachelijk duur hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 14:02 schreef Qwea het volgende:
proest, londen is way goedkoper dan centerparcs
Nou, landal is leuk hoor... maar 898 euro voor 4 dagenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Muis006 het volgende:
Q, ik ben zelf in Landal Hochwald geweest, daar was het leuk en je kan er heel goed wandelen met Baloe want veel bossen.
Heer M en ik zijn 6 jaar bij elkaar.
Mo wll niet naar landalquote:Op woensdag 2 november 2011 14:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Klopt, maar Center Parcs is echt belachelijk duur hoor. Kijk maar eens bij Landal, scheelt echt een hele hoop!
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij ongeveer van dezelfde leeftijd. Ik ben gisterenWhut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geworden.ik ben ouder
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja zeg, wie is er nou de baas in huis bij jullie? Zeg 'm maar dat als hij de poen voor die site binnenheeft hij mag bepalen waar jullie heengaan en het anders gewoon het goedkope Landal wordtquote:
quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja zeg, wie is er nou de baas in huis bij jullie? Zeg 'm maar dat als hij de poen voor die site binnenheeft hij mag bepalen waar jullie heengaan en het anders gewoon het goedkope Landal wordt
Hoe oud ben je? Ouder of jonger dan mij?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:22 schreef Oognip het volgende:
Wij 6 jaar en 3 maanden en ik ben de jongste van het stel
Dat wist ik nogquote:
Jonger, ik ben 21 faal! 22quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ouder of jonger dan mij?
Ha! ik ookquote:
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat wist ik nog. Wij schelen maar een paar maanden toch?
Ik ook hoor! Ik vond het altijd erg vreemd dat leeftijdsgenoten of jonger al kinderen haddenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaMaar ik schat mensen met kinderen altijd ouder in dan ik
Maakt ons niet uit, we gaan voor degene die ons aanspreekt en waar we een klik mee hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:04 schreef indaha het volgende:
Wat een leuke hondjes Bamba, willen jullie een teefje of een reutje ?
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:01 schreef indaha het volgende:
Nou ik ben in iedere geval niet de jongste, stelletje snotneuzen
Ja dat is bij ons ook zo, maar wij hebben ook geen kinderen dus dan moeten we de katten maar verwennenquote:
Ik ben 46 van september en het is niet onbeleefd want ik heb er geen probleem mee hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?[/onbeleefd]
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:
Dat deed ik eerst ook altijd, maar dat gaat voor mij al een tijdje niet meer opquote:Op woensdag 2 november 2011 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaMaar ik schat mensen met kinderen altijd ouder in dan ik
Hier ook.quote:
Ow thanks denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:
Indaha ben jij al zo oud
Je post veel jonger!
Picsquote:Op woensdag 2 november 2011 15:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow thanks denk ikenne ik voel me ook niet echt zoo oud, als imannd onverwachts vraagt hoe oud ik ben wil ik altijd 35 zeggen, maar daar trappen ze niet meer in denk ik
O fijn dat ze water toch wel leuk gaat vindenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean is vandaag voor het eerst wezen babyzwemmen. En ze heeft niet gehuild. Nou vooruit heel even toen haar voeten het water raakte schijnbaar. Maar ik heb haar nog niet gezien ze ligt nog KO.
en vanavond gaan we naar Zorro
Babyzwemmen is leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean is vandaag voor het eerst wezen babyzwemmen. En ze heeft niet gehuild. Nou vooruit heel even toen haar voeten het water raakte schijnbaar. Maar ik heb haar nog niet gezien ze ligt nog KO.
Neu ik wil mijn oude kop niet op het internet hebben hoor, dan ligt Fok gelijk platquote:
Dat zal wel meevallen toch.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Neu ik wil mijn oude kop niet op het internet hebben hoor, dan ligt Fok gelijk plat
Droom maar verderquote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen toch.![]()
Je bent vast haske knap en je ziet er heul jong uit enzo.
We zijn nog steeds niet overtuigdquote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Droom maar verder, maar ik ben er achter dat er belangrijkere dingen zijn dan jong en knap dus ik kan er goed mee leven
Ja maar dat leren jullie jonkies nog wel ,geniet nu maar eerst van je jeugd die gaat sneller voorbij dan je denkt (zo oma heeft ook gesprokenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We zijn nog steeds niet overtuigd
Die moet je op een tegeltje zettenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dat leren jullie jonkies nog wel ,geniet nu maar eerst van je jeugd die gaat sneller voorbij dan je denkt (zo oma heeft ook gesproken)
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Terecht. Ik heb van je genoten vanavond; je was weer zaligIk begin net met teruglezen, begint goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♥ scars make us who we are ♥
Is ze wezen babyzwemmen met je vriend? Wat leuk dat ze het leuker lijkt te vindenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder was op haar 42ste al oma..quote:
Moet je terug schreeuwenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef Oognip het volgende:
Ik word gek van mijn buren, ze hebben al sinds gisteravond ruzie k*nker dit k*nker dat
Dan viel de seks zeker tegen gisterenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef Oognip het volgende:
Ik word gek van mijn buren, ze hebben al sinds gisteravond ruzie k*nker dit k*nker dat
Dezelfde buren?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef Oognip het volgende:
quote:
Ja precies dezelfde burenquote:
Van die hele vieze, gore, harde boeren.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja precies dezelfde burenmisschien wilde ze niet slikken of zo
af en toe klinkt het of ze elkaar slaan of zo
Dm, onze buren boeren ookecht ranzig man
Wat voor kindernieuws?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoor mijn buren amper tot nooit
En wat een triest kindernieuws zeg vandaag.
@oognip wij gaan idd naar Zorro de musical
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |