O, daar hebben we die cock van dat kwartje ook nog:quote:
Deze?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik zoek al een tijd naar een filmpje die ik een jaar of 2 heb gezien, maar ik kan het niet vinden. In de vid vertelt een vent over de us debt. Het zou verschillende kanten op kunnen gaan, oa de Japanse of Griekse kant. Weet iemand welk filmpje het is?
Kwam op het idee door het zerohedge topic The Endgamequote:Op zondag 3 juni 2012 18:39 schreef Senor__Chang het volgende:
Die ja:D Bedankt man, zat echt lang te zoeken. Ik ga hem zo even bekijken.
Nogmaals bedankt
Je bent een zeurpietquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef Kaas- het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met anderen? Ik heb echt nog nooit een van deze filmpjes aangeklikt hierboven. Men dumpt maar en vertelt er verder totaal niet bij waarom het filmpje goed/slecht, interessant, leuk of nieuwswaardig is en waar het over gaat (blijkt niet altijd duidelijk uit de titel). Totaal niet verleidelijk, terwijl als niemand die filmpjes bekijkt het weinig zin heeft om ze te plaatsen.
Maar goed, wellicht ben ik een zeurpiet en houden heel veel users deze topic wel degelijk scherp in de gaten om alle filmpjes te checken, erop vertrouwend dat ze interessant zullen zijn. Dat kan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |