Dat de politiek deze jongeman voor werkloosheid weet te behoeden, is als lovenswaardig te kwalificeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Disana het volgende:
Hij [..] studeerde Media en Cultuur. Maar hij kiest voor de politiek.
Wacht even, jij ging net tegen mij te keer over de EU die niet democratisch genoeg zou zijn en nu zeg je dat je zelf niet in democratie gelooft?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Jullie geloven nog in het sprookje wat "democratie" heet, ik probeer jullie gewoon te "verlichten" en de ogen te openen. En dat jullie weigeren de feiten onder ogen te zien en liever in een soort van Matrix willen verder leven, ja, das dan jullie keus.
Ja ach , trek me weinig aan van dat holle imponeergedrag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook maar dat schijnt juist reden te zijn er een wedstrijdje stoer lullen van te maken.
Alsof minister een beroep is waar je trots op moet zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dibi schopt het nog wel tot minister.
Daar zou ik mee kunnen leven, maar dat beseffen velen dus niet. Die brengen hun borrelpraat mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een bevlogen man van de straat kan het wat mij betreft prima tot volksvertegenwoordiger schoppen maar moet dan wel beseffen dat in de kamer andere normen en waarden gelden dan op de straat.
Ja maak er maar weer zo'n vrouwen opmerking over.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook maar dat schijnt juist reden te zijn er een wedstrijdje stoer lullen van te maken.
Ik zou in dat geval jezelf nomineren, het enige wat ik stelde was dat je van macht naar de EU overdragen niet meer democratie krijgt, eerder minder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Wacht even, jij ging net tegen mij te keer over de EU die niet democratisch genoeg zou zijn en nu zeg je dat je zelf niet in democratie gelooft?
Je bent écht een Richard de Mos
Een andere visie is je goed recht, maar het komt gewoon dom over als je mensen afdoet als losers terwijl ze eraan bijdragen dat jouw recht en welzijn gewaarborgd worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Jullie geloven nog in het sprookje wat "democratie" heet, ik probeer jullie gewoon te "verlichten" en de ogen te openen. En dat jullie weigeren de feiten onder ogen te zien en liever in een soort van Matrix willen verder leven, ja, das dan jullie keus.
Geloven doe je dan ook in de kerk, niet in het openbaar bestuur.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef von_Preussen het volgende:
Dat is alleen een bevestiging van hetgeen wat ik hier stel, namelijk dat ik niet in democratie geloof.
Steek nog een sigaar opquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maak er maar weer zo'n vrouwen opmerking over.
Dibi die bijdraagt aan mijn welzijn?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Een andere visie is je goed recht, maar het komt gewoon dom over als je mensen afdoet als losers terwijl ze eraan bijdragen dat jouw recht en welzijn gewaarborgd worden.
Dit soort heren zouden mijn recht en welzijn waarborgen, niet dat stelletje klapjosti's in Den Haag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Een andere visie is je goed recht, maar het komt gewoon dom over als je mensen afdoet als losers terwijl ze eraan bijdragen dat jouw recht en welzijn gewaarborgd worden.
Ah, gevoelige snaar geraakt van je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Steek nog een sigaar opOh nee, daar heb je geen geld meer voor.
Mooi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dibi die bijdraagt aan mijn welzijn?
Zijn geneuzel is slecht voor m'n bloeddruk.
Nee, ik probeer net zo stoer en dom te lullen als jijquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, gevoelige snaar geraakt van je?
Hoe on-Disana's.
Klopt en daar heb ik ook niks mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zou ik mee kunnen leven, maar dat beseffen velen dus niet. Die brengen hun borrelpraat mee.
Kunnen we ook meteen al die vrouwelijke mafklappers uit de politiek smijten, bewijs lever je al zelf.quote:
Wel even door oefenen, maar ben gevleid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik probeer net zo stoer en dom te lullen als jij
Weer zo'n buitensporige vergelijking. Wat heeft Dibi met de PVV te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit soort heren zouden mijn recht en welzijn waarborgen, niet dat stelletje klapjosti's in Den Haag.
[ afbeelding ]
Raad van wijze mannen vs. democratie
[ afbeelding ]
Het is weer duidelijk dat de democratie op alle fronten faalt.
Dat is een vraag als wat heeft Göring met de nazi's te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Weer zo'n buitensporige vergelijking. Wat heeft Dibi met de PVV te maken.
Ja het is wel lachen, al dat wuiven met piemels i.p.v. normale reacties.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel even door oefenen, maar ben gevleid.
Volgens mij ben jij gewoon jaloers dat jij geen piemel hebt om mee naar het volk te wuiven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is wel lachen, al dat wuiven met piemels i.p.v. normale reacties.
Ik begin de indruk te krijgen dat je het allemaal nog meent ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is een vraag als wat heeft Göring met de nazi's te maken.
Ze zitten allemaal in dezelfde kamer en zijn allemaal hetzelfde soort klapjosti's.
Kan jij daar over meepraten dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij deed media en cultuur. Iedereen buigen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook lang geduurd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begin de indruk te krijgen dat je het allemaal nog meent ook.
Ben er nooit geweest, maar het is niet alleen de muziek, ze maken toch ook spectaculaire shows? Heb jij ze al eens gezien, zo ja, waar?quote:
Kop op, verstand straalt er vanaf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij deed media en cultuur. Iedereen buigen!
Mooi, vrouwendingen voor de vrouwen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:46 schreef Disana het volgende:
Jullie durven niet serieus te zijn.
Afijn, ik ga koffie zetten
Dus omdat jij niet in democratie gelooft is de EU niet democratisch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou in dat geval jezelf nomineren, het enige wat ik stelde was dat je van macht naar de EU overdragen niet meer democratie krijgt, eerder minder.
Dat is alleen een bevestiging van hetgeen wat ik hier stel, namelijk dat ik niet in democratie geloof.
Heldquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kop op, verstand straalt er vanaf.
[ afbeelding ]
Ze kon minister worden bij GroenLinks.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Zak het volgende:
Media en Cultuur... Heeft mijn vrouw ook gedaan (en afgerond). Maar daarna vlug een andere studie erna omdat het bagger is en leidt tot niks.
Dankje, hou ook van jou.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kop op, verstand straalt er vanaf.
[ afbeelding ]
Nee.quote:
GMTAquote:
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze kon minister worden bij GroenLinks.
Ja, maar alleen rare smakeloze hippie provo's gaan met borden lopen.quote:
Ach ja, jouw beperkte cognitieve vermogens blijken wel uit het feit dat jij niet snapt dat er geen correlatie is tussen meer macht naar Brussel en meer democratie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet in democratie gelooft is de EU niet democratisch?
Tuurlijk Richard.
Moeten we de meet speciaal voor VS naar Den Haag verplaatsen?quote:
Ik geniet weinig sympathie in de GroenLinks fractie dacht ik zo.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach ja, jouw beperkte cognitieve vermogens blijken wel uit het feit dat jij niet snapt dat er geen correlatie is tussen meer macht naar Brussel en meer democratie.
Tenzij jij natuurlijk denkt dat in de DDR ook democratie was, dan begrijp ik jouw schrijnende gebrek aan politiek inzicht.
Show is zekers goed, Pinkpop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, maar het is niet alleen de muziek, ze maken toch ook spectaculaire shows? Heb jij ze al eens gezien, zo ja, waar?
Dat kon nog wel eens flink meevallen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geniet weinig sympathie in de GroenLinks fractie dacht ik zo.
Ja mijn toekomstige troon staat daar wel dus eigenlijk wel hè.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moeten we de meet speciaal voor VS naar Den Haag verplaatsen?
Dat zou wat zijn, de eerste homoseksuele leider van Nederland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja mijn toekomstige troon staat daar wel dus eigenlijk wel hè.
Ik zal mijner regalia eens uit de kast toveren voor deze gelegenheid.
Dat is dan mooi, heeft mijn neocon coup toch nog steun in de kamer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens flink meevallen.
Koning Willem II was van de mannenliefde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, de eerste homoseksuele leider van Nederland.
Lucky Luciano.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef eriksd het volgende:
Iemand nog tips voor een maffiafilm met jaren 30 sausje? Beetje zoals die film met Johnny Depp? Of the Untouchables.
Ja plaatjes van Afrikaanse dorpen en generaals posten getuig van intellectuele bagage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het intellectuele lichtgewicht z'n argumentatie beperkt zich tot smiley's, chapeau relmof.
Och natuurlijk, vroeger was dat natuurlijk hip.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koning Willem II was van de mannenliefde.
En hier komt het tweede intellectuele lichtgewicht aanzetten, de militaire junta's in Zuid-Amerika hadden hun zaken anders wel beter voor elkaar dan de democratische staten ooit zullen hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja plaatjes van Afrikaanse dorpen en generaals posten getuig van intellectuele bagage.
Au contraire, hij werd er zelfs mee afgeperst.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och natuurlijk, vroeger was dat natuurlijk hip.
Een boude bewering. Je bedoelt dat ze makkelijker konden regeren? Het westen is namelijk nog steeds het summum van welvaart.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hier komt het tweede intellectuele lichtgewicht aanzetten, de militaire junta's in Zuid-Amerika hadden hun zaken anders wel beter voor elkaar dan de democratische staten ooit zullen hebben.
Nog wel ja, maar over 2 jaar zal hier alles ingestort zijn dankzij Griekenland, tenzij er natuurlijk meer macht naar Europa gaat, dat zal de ondergang bespoedigen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een boude bewering. Je bedoelt dat ze makkelijker konden regeren? Het westen is namelijk nog steeds het summum van welvaart.
Ik ken mijn vaderlandse geschiedenis waarschijnlijk beter dan de gemiddelde FOK!ker, ik heb mij echter nooit verdiept in de historie van de seksuele voorkeuren van ons Koningshuis.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, hij werd er zelfs mee afgeperst.
Ken uw vaderlandse geschiedenis, flutjournalist.
Het is algemene kennis, heeft niks met z'n geaardheid of een onderzoek uwerzijds daarnaar te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken mijn vaderlandse geschiedenis waarschijnlijk beter dan de gemiddelde FOK!ker, ik heb mij echter nooit verdiept in de historie van de seksuele voorkeuren van ons Koningshuis.
Oke, wat is nou precies je punt met je junta's?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog wel ja, maar over 2 jaar zal hier alles ingestort zijn dankzij Griekenland, tenzij er natuurlijk meer macht naar Europa gaat, dat zal de ondergang bespoedigen.
Het erge is dat je dit meentquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hier komt het tweede intellectuele lichtgewicht aanzetten, de militaire junta's in Zuid-Amerika hadden hun zaken anders wel beter voor elkaar dan de democratische staten ooit zullen hebben.
Oke, dan is het mij ontgaan of kan mij het simpelweg geen flikker schelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is algemene kennis, heeft niks met z'n geaardheid of een onderzoek uwerrzijds daarnaar te maken.
Dat ze kont schoppen en dat democratie onder alle omstandigheden gewoon kut is omdat er alleen losers op afkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, wat is nou precies je punt met je junta's?
Misschien moet je naar Birma verkassen dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
Maar goed, zoals ik al stelde, Nederland moet weer van de elite worden zonder al het gepeupel wat meent zich in het politiek debat te moeten mengen. Dat heeft gewoon z'n mond te houden en de taken uit te voeren die hen worden opgedragen.
Jouw probleem, niet de mijne.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dan is het mij ontgaan of kan mij het simpelweg geen flikker schelen.
Ik beschouw het niet als een probleem, eerlijk gezegd.quote:
De dag dat er pantservoertuigen door Den Haag rijden is de op 1 na gelukkigste dag in mijn leven.quote:
Ook jouw probleem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beschouw het niet als een probleem, eerlijk gezegd.
Ze hebben daar iig wel een fatsoenlijk politiek stelsel, namelijk zonder franje en recht door zee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Misschien moet je naar Birma verkassen dan.
Ik ben het absoluut met je eens dat democratie niet ideaal is, maar om junta's nou te verheerlijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ze kont schoppen en dat democratie onder alle omstandigheden gewoon kut is omdat er alleen losers op afkomen.
Brandstapel met jou, kankerirritante tyfusnicht.quote:
De Myanmar junta fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze hebben daar iig wel een fatsoenlijk politiek stelsel, namelijk zonder franje en recht door zee.
Dan zul je heel je leven ongelukkig blijven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De dag dat er pantservoertuigen door Den Haag rijden is de op 1 na gelukkigste dag in mijn leven.
Jammer dat prins Benno niet in de jaren 70 zijn kans heeft gegrepen en dat hele democratische stelsel heeft opgedoekt.
Zie het maar als een vergelijking tussen stront en McDonalds, McDonalds is weliswaar niet geweldig maar vergeleken met stront zou ik het altijd nog prefereren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut met je eens dat democratie niet ideaal is, maar om junta's nou te verheerlijken.
Hou ook van jou.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brandstapel met jou, kankerirritante tyfusnicht.
Goed, je hebt gelijk dat ze best wel wat meer zouden kunnen moorden, martelen en onderdrukken, dat schort er momenteel nog een beetje aan.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed, je hebt gelijk dat ze best wel wat meer zouden kunnen moorden, martelen en onderdrukken, dat schort er momenteel nog een beetje aan.
Nou, nou, nouquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brandstapel met jou, kankerirritante tyfusnicht.
Ja, maar dan beschouw ik de democratie in die vergelijking als de Mc, en gewelddadige overheersing als stront.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie het maar als een vergelijking tussen stront en McDonalds, McDonalds is weliswaar niet geweldig maar vergeleken met stront zou ik het altijd nog prefereren.
Het leven is niet zwart wit, dus ook niet gelukkigste vs. ongelukkigste, luister hier maar eens naar:quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan zul je heel je leven ongelukkig blijven.
Ik dus niet, maar dat had je wel door.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dan beschouw ik de democratie in die vergelijking als de Mc, en gewelddadige overheersing als stront.
Stiekem fapt hij elke avond op Taylor Lautner in Orka kostuum, de smiecht.quote:
Als je dit meent moet je je toch echt laten nakijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze hebben daar iig wel een fatsoenlijk politiek stelsel, namelijk zonder franje en recht door zee.
Hij was irritant, Koos reageert, gerechtigheid.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je dit meent moet je je toch echt laten nakijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |