Een vriend van me doet nu de politieopleiding en is nog niet zo onder de indrukquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lekker boeiend, dan gaan ze maar een vak leren.
Doen nog best wat militairen hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik respecteer je nou omdat je militair bent geweest, maar politieagent worden vind ik echt een jokermove.
Wel een functie bij de DSI natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik respecteer je nou omdat je militair bent geweest, maar politieagent worden vind ik echt een jokermove.
Je hebt verschillende niveau's lijkt me.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een vriend van me doet nu de politieopleiding en is nog niet zo onder de indruk
Dat zou ik je graag toewensen, maar lukt dat wel met je knie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Wel een functie bij de DSI natuurlijk.
Oh vast maar een groot deel zal op hetzelfde niveau instromen en daarna eventueel doorontwikkelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt verschillende niveau's lijkt me.
volgens mij is er 1 basisopleiding.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt verschillende niveau's lijkt me.
Ik denk (weet wel zeker) niet meer, gezien de beperkingen opgesteld in de FML.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou ik je graag toewensen, maar lukt dat wel met je knie?
Een vriend van me is er nu ook mee bezig. Na een studie hbo rechten. Hij zou voor een functie bij de recherche kunnen solliciteren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh vast maar een groot deel zal op hetzelfde niveau instromen en daarna eventueel doorontwikkelen.
Als wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef waht het volgende:
[..]
Een vriend van me is er nu ook mee bezig. Na een studie hbo rechten. Hij zou voor een functie bij de recherche kunnen solliciteren.
Ik weet niet precies. Hij zei dat er verschillende afdelingen waren waaronder tactisch, waarvoor hij zou gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als wat?
http://www.kombijdepoliti(...)ges/Deopleiding.aspx
Dit is wel wat.
Die vriend van mij heeft alleen zijn P van hbo rechten na nogal wat omzwervingen (onder meer een jaar of 4 in het leger (KMA) ) maar die zit nu op die basisopleiding en kon pas later door naar bijvoorbeeld de recherche meen ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef waht het volgende:
[..]
Een vriend van me is er nu ook mee bezig. Na een studie hbo rechten. Hij zou voor een functie bij de recherche kunnen solliciteren.
Ja dat is echt diep triest inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef eriksd het volgende:
Het verdient alleen geen zak.
Dat salaris voor startende agenten is helemaal een aanfluiting.
Ja, ik herinner me nu dat hij een opleiding van ongeveer vier jaar zal moeten volgen voordat hij echt als recherche aan de slag kan. In die tijd zal hij waarschijnlijk ook het normale politiewerk moeten doen dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die vriend van mij heeft alleen zijn P van hbo rechten na nogal wat omzwervingen (onder meer een jaar of 4 in het leger (KMA) ) maar die zit nu op die basisopleiding en kon pas later door naar bijvoorbeeld de recherche meen ik.
Cool, ik wil er wel een.quote:
Zoiets zal het zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, ik herinner me nu dat hij een opleiding van ongeveer vier jaar zal moeten volgen voordat hij echt als recherche aan de slag kan. In die tijd zal hij waarschijnlijk ook het normale politiewerk moeten doen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |