Ja weet het, maar ben bezig met leren dus concentreer me even niet zo goed op spelling/grammatica, excuses daarvoorquote:
Je bent echt goed bezig als je ondertussen een topic op FOK! opentquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja weet het, maar ben bezig met leren dus concentreer me even niet zo goed op spelling/grammatica, excuses daarvoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:58 schreef WH141 het volgende:
mensen die zeggen dat ik mijn broek op moet hijsen
Dit lijkt een lemming o.i.d., maar bedacht me na het lezen van dat topic dat dit inderdaad een grote klacht is, waar ik dagelijks last van heb. Dus het is geen reactie op o.i.d.quote:
Ik denk het niet, aangezien dit een forum in de virtuele wereld is. Maar nog een ouderwetse. Met tekst. Zonder avatars die je helemaal kunt aankleden zoals jij wil. Misschien kan iemand een avatar plaatje met een afgezakte broek posten. Misschien kan iemand overal ascii pics van een afgezakte broek posten. Maar dan heb je het wel zo'n beetje gehad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef computerprobleem het volgende:
Ik hoop dat er op FOK! niet al te veel van zulke broek-laag-dragende-gastjes rondlopen, want echt, kan zulke mensen niet uitstaan.
Wat een kankersmoes, geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt en het echt niet wist. Het kan mij geen moer schelen hoe je schrijft, kom alleen niet met slappe excuses.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja weet het, maar ben bezig met leren dus concentreer me even niet zo goed op spelling/grammatica, excuses daarvoor.
Laat die alsjeblieft een laag uitgesneden gewoon decolette tonen in plaats van een bouwvakkersdecolette.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef RickoKun het volgende:
Is toch echt wel heerlijk om te zien hoor.
Vooral bij lekkere chicks van 16 met dikke smaballenGeef maar toe, daar kijkt elke man naar met plezier!
Coban je valt me tegen nu, ik zag jou als een nette dame:). Ik loop als een goede Jehova altijd in lange rok:P:)quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:10 schreef coban het volgende:
Ik draag nooit broeken.
Mensen die hun benen bedekken
Sorryquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:14 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Coban je valt me tegen nu, ik zag jou als een nette dame:). Ik loop als een goede Jehova altijd in lange rok:P:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |