Zeggik.quote:
Foto's van het lekkere ding.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef Tally het volgende:
Vertel je eierstokken maar dat het onwijs goed gaat en ze een lekker ding is. Mama is supertrots!
Hij vertelde me dat hij even oud was en dat hij vrijgezel was (wat mij geen reet uitmaakt want ging gewoon voor de gezelligheid) maar bleek 10 jaar ouder en getrouwd. Ik houd niet van liegen doe ik ookniet. O en hij ging niet voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is 't gewoon een domme sukkel. Sowieso omdat 'ie liegt.
Moet ik nog vragen waarvoor wel en dan zeggen dat dat ook heel gezellig kan zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Tally het volgende:
Hij vertelde me dat hij even oud was en dat hij vrijgezel was (wat mij geen reet uitmaakt want ging gewoon voor de gezelligheid) maar bleek 10 jaar ouder en getrouwd. Ik houd niet van liegen doe ik ookniet. O en hij ging niet voor de gezelligheid
Ik ben online met mn foontje dus die foto's komen laterquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto's van het lekkere ding.En ook van minilekkerding.
Dat hoef je nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik nog vragen waarvoor wel en dan zeggen dat dat ook heel gezellig kan zijn?
Dan kom ik wel wat later.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Tally het volgende:
Ik ben online met mn foontje dus die foto's komen later
Krijg ik niet te zien.quote:
Laat mij ff lekker drammen.quote:
Fijn!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Vertel je eierstokken maar dat het onwijs goed gaat en ze een lekker ding is. Mama is supertrots!
OKquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben online met mn foontje dus die foto's komen later
PM even een mailadres. Heb vanmiddag in de tram wat foto's gemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fijn!
Mijn eierstokken zeggen dat ze ook nog even graag bewijs willen zien in de vorm van een recente foto
O dat mag hoor ben ik alleen niet gevoelig voorquote:
Wat een harteloos kreng ben je toch zo af en toe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef Tally het volgende:
O dat mag hoor ben ik alleen niet gevoelig voor
Dat hoor ik vaker! Samen met lomp, niet subtiel en hard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een harteloos kreng ben je toch zo af en toe.
Dat vind ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:18 schreef Tally het volgende:
Dat hoor ik vaker! Samen met lomp, niet subtiel en hard.
Ach ik luister er niet naarquote:
quote:
No prob. Ik heb geduldquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:29 schreef Tally het volgende:
O en Missy sorry maar kon t niet plakken in 1 bericht. Rare iPhone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |