...Die de hele avond op pad zijn om voor jou snoep te verzamelen?quote:
Hij is nu al in de overgangquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens een pc kopen die wat minder warmte produceert?
Nou de zon weg is komt ie aardig van pas anders!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens een pc kopen die wat minder warmte produceert?
Wil je een abo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil iets bestellen op deze website maar ik kan nergens iets in een winkelwagentje ofzo plempenZelfbeschermende webwinkels
... en eis korting!quote:
Klinkt als een slechte horrorfilm.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:40 schreef KomtTijd... het volgende:
cosy, het licht in de trein gaat ineens uit
Sta je er nog?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Minder tof dat hij inmiddels al zo lang stil staat in Utrecht dat ik de bus wel ga missen.
Gelukkig staat de 3G-modem nog aan
Nee, inmiddels ben ik op mijn eindstation aangekomen. Maar de bus was 'm allang gevlogen natuurlijk, dus ik ben voor een uurtje de mcDonald's ingevluchtquote:
Erg hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, inmiddels ben ik op mijn eindstation aangekomen. Maar de bus was 'm allang gevlogen natuurlijk, dus ik ben voor een uurtje de mcDonald's ingevlucht
Milkshake erbij.quote:
Heerlijk! Die milkshake!quote:
En jou en een milkshake laten zitten. Dan moet er wel heel iets ergs aan de hand zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Tally het volgende:
Heerlijk! Die milkshake!
Ik had toen eens een afspraakje om er eentje te gaan drinken maar ging niet door
M'n eierstokken vragen zich af hoe het met minitally gaatquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk! Die milkshake!
Ik had toen eens een afspraakje om er eentje te gaan drinken maar ging niet door
Ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jou en een milkshake laten zitten. Dan moet er wel heel iets ergs aan de hand zijn geweest.
Dan is 't gewoon een domme sukkel. Sowieso omdat 'ie liegt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
Ik
Liet hem zitten. Kwam er achter dat hij loog
Vertel je eierstokken maar dat het onwijs goed gaat en ze een lekker ding is. Mama is supertrots!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
M'n eierstokken vragen zich af hoe het met minitally gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |