abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104054672
Reclame voor vreemdgaan :') "Hebt u ook zo de behoefte om uw flamoes nieuw (goed doorbloed) leven in te laten 'blazen' door een onbekende, omdat uw huidige relatie qua seksuele passie zo dood als een pier is? Dan bieden wij u nu dé oplossing!" :') Klinkt een beetje als het oplossen van de schuldencrisis in Griekenland door ze meer geld te lenen :')
pi_104056784
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Een relatie is op veel meer gebaseerd dan op eerlijkheid en vertrouwen. Ik kan genoeg scenario's bedenken binnen relaties waardoor dit soort sites acceptabel zijn.
Juist. Een van de weinigen op dit forum die ik dit hoor zeggen. Dit soort topics staat bol van lege leuzen als 'zonder vertrouwen heb je niets' en 'op eerlijkheid is een relatie gebaseerd', alsof het feiten zijn. Voor mij behelst een relatie veel meer dan alleen vertrouwen.

Tevens is het vertrouwen anders dan hoe veel mensen het opvatten hier: ik heb vertrouwen in mijn partner als geheel. In al zijn beslissingen, ook naar mij toe. Dus ook als hij vreemdgaat en hij vertelt het niet, vertrouw ik er op dat hij dat om een reden niet vertelt, en dat ik er dus ook geen last van zal hebben. Ik vertrouw er kortgezegd op dat hij mij geen verdriet wil doen en dat hij met mij verder wil. Anders zou hij het wel zeggen, daar vertrouw ik hem dus ook op.

Dat is een heel ander vertrouwen dan 'ik vertrouw er op dat hij niet op een ander gaat liggen' of dat soort mijns inziens lelijke en eigenlijk wat vreemde beloftes/afspraken.
  maandag 7 november 2011 @ 09:09:02 #123
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104065233
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef Taurus het volgende:
Dat is een heel ander vertrouwen dan 'ik vertrouw er op dat hij niet op een ander gaat liggen' of dat soort mijns inziens lelijke en eigenlijk wat vreemde beloftes/afspraken.
Precies. De grap is, dat zulke leuzen vaak helemaal niet gecommuniceerd zijn met de partner. Die denkt er wellicht heel anders over.

Toen ik begon met m'n huidige vriendin, hebben we een beetje gefilosofeerd over wat we van een relatie verwachten. Daar bleken allerlei verschillen en overeenkomsten in te zitten, best een hoop geleerd.

Als je gewoon maar impliciet aanneemt, dat je vriendin net zo'n waarde hecht aan eerlijkheid dan jij, dan kun je wel eens van een koude kermis thuiskomen.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  maandag 7 november 2011 @ 09:35:10 #124
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104065691
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:11 schreef brickster het volgende:
Gewoon iets wat mij de laatste tijd opvalt.
Op internet maar ook op de radio is er steeds meer reclame voor "Vreemdgaan"
Dit door middel van sites zoals second love. Nu vind ik dit persoonlijk een vrij bizar fenomeen, ik bedoel vreemdgaan is toch ja not done. En door middel van deze reclames word het ( mijn mening ) toch steeds "normaler". Mijn mening is dat dit een slechte vooruitgang is. Wat vind de rest van fok hiervan. Ben benieuwd.
Agh, hoeveel mensen hebben er via een Hyves of Facebook niet even die oude jeugdliefde opgezocht om de roest uit de pijp te krijgen?
pi_104331222
Ik loop al jaren op deze wereld mee en ik heb nog nooit positieve resultaten van vreemdgaan gezien. Ook niet bij mensen die elkaar zogenaamd vrij laten. Het wordt allemaal op de duur kommer en kwel.
Als er een scheiding uit voorkomt gaan de meesten ook nog failliet en kunnen een lang deel van hun leven voor de bank werken om advocaten, alimentatie en de bankschulden af te betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')