abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103826186
Gewoon iets wat mij de laatste tijd opvalt.
Op internet maar ook op de radio is er steeds meer reclame voor "Vreemdgaan"
Dit door middel van sites zoals second love. Nu vind ik dit persoonlijk een vrij bizar fenomeen, ik bedoel vreemdgaan is toch ja not done. En door middel van deze reclames word het ( mijn mening ) toch steeds "normaler". Mijn mening is dat dit een slechte vooruitgang is. Wat vind de rest van fok hiervan. Ben benieuwd.
pi_103826257
Ik ben het met je eens, zelf moet ik er niet aan denken om het bed te delen met iemand anders dan mijn partner, toch zijn er blijkbaar mensen die daar anders over denken. Ik zou zeggen; laat ze hun gang gaan, het is hun keuze, echter denk ik zelf dat het de relatie niet bevordert.
pi_103826273
Het viel mij ook op!

Of het slecht is hangt natuurlijk af van jouw waarden ivm relaties
Als jij monogaam zijn belangrijk vind (en op dat gebied ook een deal hebt met je partner) tja dan is het natuurlijk niet zo wenselijk
Maar misschien is de tijd wel aangebroken dat we aan relaties steeds meer een andere invulling gaan geven en richting open relatie gaan?
Er over liegen vind ik wel verwerpelijk maar dat komt omdat ik liegen altijd verwerpelijk vind

Blijkbaar is er markt voor en zijn er genoeg mensen die vreemdgaan niet storend vinden
anders zouden die sites niet zo in opkomst zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:14:20 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103826299
Is het echt voor vreemdgaan of meer voor mensen met een open relatie? (heb de reclames nooit gehoord)
pi_103826344
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Is het echt voor vreemdgaan of meer voor mensen met een open relatie? (heb de reclames nooit gehoord)
Nee echt vreemdgaan.
Vrij bizar eigenlijk.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:15:52 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_103826367
Waarin verschilt dit dan van 'normale' datingsites? Je zal nog steeds een foto en woonplaats moeten plaatsen van jezelf lijkt me...
pi_103826385
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:14 schreef kwiwi het volgende:
De radio reclames wekken echt de indruk dat het specifiek over vreemdgaan gaat.
Met termen als "is de spanning weg"
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:16:37 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103826388
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee echt vreemdgaan.
Vrij bizar eigenlijk.
In dat geval, inderdaad bizar :{ Dat mensen hun relatie steeds vaker een meer open invulling geven kan ik me ergens wel voorstellen, niks mis mee ook. Maar dat is toch totaal wat anders dan vreemdgaan :{
pi_103826424
Ik ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
pi_103826428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef kwiwi het volgende:

[..]

In dat geval, inderdaad bizar :{ Dat mensen hun relatie steeds vaker een meer open invulling geven kan ik me ergens wel voorstellen, niks mis mee ook. Maar dat is toch totaal wat anders dan vreemdgaan :{
Zou wel fun zijn als je dan een afspraak plant met iemand, kom je op de hotelkamer, blijkt het je vrouw te zijn. :')
pi_103826454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Zou wel fun zijn als je dan een afspraak plant met iemand, kom je op de hotelkamer, blijkt het je vrouw te zijn. :')
Dan is de sleur tenminste wel uit je relatie. :Y)
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:19:09 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103826464
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

:D
pi_103826466
ik keek mensen die "verval van de samenleving" schreeuwen altijd een beetje scheef aan, maar in dit geval geef ik ze gelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Het viel mij ook op!

Of het slecht is hangt natuurlijk af van jouw waarden ivm relaties
Als jij monogaam zijn belangrijk vind (en op dat gebied ook een deal hebt met je partner) tja dan is het natuurlijk niet zo wenselijk
Maar misschien is de tijd wel aangebroken dat we aan relaties steeds meer een andere invulling gaan geven en richting open relatie gaan?
Er over liegen vind ik wel verwerpelijk maar dat komt omdat ik liegen altijd verwerpelijk vind

Blijkbaar is er markt voor en zijn er genoeg mensen die vreemdgaan niet storend vinden
anders zouden die sites niet zo in opkomst zijn
ik ben het met je eens dat als er een markt voor is, en je doet niks illegaals of schadelijks, dat het gedoogd moet worden. Maar ik vind wel dat er opgetreden mag worden naar de openlijke reclamevoering die deze sites hebben. Ik vind niet dat je dit moet tonen aan jonge kinderen of pubers.
wazza!
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:19:59 #14
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_103826487
Ik denk eigenlijk dat het hele concept gedoemd is om te mislukken. Een site gericht op vreemdgaan betekent al dat het draait om sex-dates. Sex-dates trekken onherroepelijk veel mannen aan (vrijgezel en ongebonden), waardoor de site binnen de kortste keren verneukt wordt.
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:20:12 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103826496
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:19 schreef Epsix het volgende:
ik keek mensen die "verval van de samenleving" schreeuwen altijd een beetje scheef aan, maar in dit geval geef ik ze gelijk.

[..]

ik ben het met je eens dat als er een markt voor is, en je doet niks illegaals of schadelijks, dat het gedoogd moet worden. Maar ik vind wel dat er opgetreden mag worden naar de openlijke reclamevoering die deze sites hebben. Ik vind niet dat je dit moet tonen aan jonge kinderen of pubers.
Tsja, maar aan de andere kant... Moet je alles dat niet strookt met de algemene opinie maar tegenhouden?
pi_103826498
dat zij de term vreemdgaan gebruiken in hun reclames wil natuurlijk niet zeggen dat je alleen mee mag doen als je daadwerkelijk vreemd gaat :')
Er zullen er daar genoeg zitten die daar in overeenstemming zijn met hun partner (en genoeg die gewoon achter de rug van de ander bezig zijn)

Ik zou mij niet te veel vast houden aan dat woord
Ze bieden volgens mij (heb ze nog nooit bekeken) gewoon vluchtig seksueel contact (en dan misschien discreet ivm het vreemdgaan? )
wat voor mensen daar gebruik van maken is hun vast een worst hoor... al ben je single als je de inschrijfkosten maar betaald
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103826499
quote:

[..]

Want monogaam zijn is het enige wat onze beschaving overeind houdt wil je zeggen?
pi_103826549
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:20 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Want monogaam zijn is het enige wat onze beschaving overeind houdt wil je zeggen?
nee waarschijnlijk niet. je kunt prima een beschaving hebben onder een dictatuur of oppressieve ideologie/religie. Je kunt zelfs prima leven in anarchie. Maar wil je dat?
wazza!
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:22:14 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103826550
Viel me ook al op inderdaad, mar er zal wel vraag naar zijn, vreemd genoeg, anders kunnen zie sites niet bestaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_103826567
quote:

[..]

waarom?
omdat 'wij' als samenleving hebben besloten dat dit verwerpelijk is?
Blijkbaar besluiten een groot deel van de samenleving nu toch dat daar behoefte aan is
moet je dat dan gaan ontkennen?
Volgens mij is er gewoon een waarde verschuiving aan de gang zoals je die door de geschiedenis heen altijd hebt
Nu klink je nogal als een huisvrouw uit de jaren 50 die de emancipatie niet zo zag zitten...
Genoeg mensen die dat toen verwerpelijk vonden en hun kinderen voor die onzin wilde behoeden

Ik snap dat vreemdgaan voor veel mensen een negatieve klank heeft maar het blijft gewoon een waarde invulling die wij als samenleving hebben gemaakt
en blijkbaar willen veel mensen daar nu vanaf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103826595
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:22 schreef Epsix het volgende:

[..]

nee waarschijnlijk niet. je kunt prima een beschaving hebben onder een dictatuur of oppressieve ideologie/religie. Je kunt zelfs prima leven in anarchie. Maar wil je dat?
Want monogaam zijn is het enige wat ons redt van een dictatuur? Ik zie niet echt in hoe dat in het rijtje past?
pi_103826609
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom?
omdat 'wij' als samenleving hebben besloten dat dit verwerpelijk is?
Blijkbaar besluiten een groot deel van de samenleving nu toch dat daar behoefte aan is
moet je dat dan gaan ontkennen?
Volgens mij is er gewoon een waarde verschuiving aan de gang zoals je die door de geschiedenis heen altijd hebt
Nu klink je nogal als een huisvrouw uit de jaren 50 die de emancipatie niet zo zag zitten...
Genoeg mensen die dat toen verwerpelijk vonden en hun kinderen voor die onzin wilde behoeden

Ik snap dat vreemdgaan voor veel mensen een negatieve klank heeft maar het blijft gewoon een waarde invulling die wij als samenleving hebben gemaakt
en blijkbaar willen veel mensen daar nu vanaf
zo kun je over alle waarden filosoferen, daar is een ander subforum voor. Vraag jezelf eens af hoe jij opgevoed had willen worden, en hoe je je nageslacht het liefst opvoed.
wazza!
pi_103826615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:22 schreef Epsix het volgende:

[..]

door vreemdgaan komt anarcie?

Er zijn genoeg stammen waarbij polygamie de orde van de dag is
volgens mij storten die ook niet meteen in
In nederland hebben we gekozen voor monogamie maar blijkbaar is niet iedereen daar nog zo tevreden over....
tja dan moet je eens na gaan denken wat je wil
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103826639
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef Epsix het volgende:

[..]

zo kun je over alle waarden filosoferen, daar is een ander subforum voor. Vraag jezelf eens af hoe jij opgevoed had willen worden, en hoe je je nageslacht het liefst opvoed.
En laat anderen ook nadenken over hoe zij hun leven willen lijden en hun kinderen willen opvoeden, dat hoef jij niet voor hun te bepalen door ze voor te houden dat vreemdgaan leidt tot de ondergang van onze samenleving.
pi_103826642
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Want monogaam zijn is het enige wat ons redt van een dictatuur? Ik zie niet echt in hoe dat in het rijtje past?
wij zijn elkaar blijkbaar kwijt. Ik zal het versimpelen.

ik zeg alleen dat onze huidige samenleving gebaseerd op onze huidige normen niet de enige is dat werkt. Eigenlijk hetzelfde wat jij zegt. Ik stel jou alleen de vraag of je het echt zo anders wilt zien dan als het nu is.
wazza!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')