Het was fok tegen campend fok ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar als je met een heel team in CoD speelt, valt er ook weinig te husselen. Ik bedoel gister namen we met 16 man ofzo een hele server over.. het was bijna fok vs fok
Campend? ja capture points pakken etc. deden we door stil te liggen in een hoekje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was fok tegen campend fok ja.
De gemiddelde BF speler wel ja. Campen achter in de map met een sniper zonder fatsoenlijke killcamquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Campend? ja capture points pakken etc. deden we door stil te liggen in een hoekje?
Ik herinner me nog een zekere roltrap op metro. Overigens vond ik het wel prima dat Nick en zijn matties heel de tijd het hoekje in kwamen waar ik spawnde met een radio beacon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Campend? ja capture points pakken etc. deden we door stil te liggen in een hoekje?
Wel grappig dat ik ondertussen steeds nar beneden liep om bassie te pakken, en ik jou steeds op die trap tegen kwamquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een zekere roltrap op metro. Overigens vond ik het wel prima dat Nick en zijn matties heel de tijd het hoekje in kwamen waar ik spawnde met een radio beacon.
Nou.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij bent een meisje en weet niks van spelletejs
Wel grappig dat je lult, omdat ik maar 2 keer op die trap ben geweest toen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik ondertussen steeds nar beneden liep om bassie te pakken, en ik jou steeds op die trap tegen kwam
Hoe weet je dat ik daar dan de hele tijd lag te campen? aangezien ik MVP was met meeste kills en ik meermaals in de metro rondliep op zoek naar bassie en rensjebreequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel grappig dat je lult, omdat ik maar 2 keer op die trap ben geweest toen.
Omdat je uit het oosten komt en dus een camphoer bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik daar dan de hele tijd lag te campen? aangezien ik MVP was met meeste kills en ik meermaals in de metro rondliep op zoek naar bassie en rensjebree
We weten allemaal dat er een aantal mensen zijn hier die vaak campen, zelfs in private games. Ik noem geen namen hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Liever dat dan altijd in een heli of jet rondvliegen en er niks van bakkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat je uit het oosten komt en dus een camphoer bent.
Troll. Ik bak er meer van dan jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Liever dat dan altijd in een heli of jet rondvliegen en er niks van bakken
Gisteravond anders nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Troll. Ik bak er meer van dan jij.
Je hebt mij 2 keer neergeschoten. Ik heb gisteravond dik 25 jets en een stuk of 12 heli's neergehaald. Kom niet haten dat ik er niks van bak want dat is gewoon niet waar.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Frankii het volgende:
Weer een pizza in de oven gegooid, ben toch goed bezig de laatste tijd.
Niets mis met Marokanen je hebt misschien nog wel meer blank tuigquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
Mauro moet terug naar zijn land?![]()
Laten ze dat kk marokaanse tuig maar terug sturen.
Pas je een beetje op vriend?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat je uit het oosten komt en dus een camphoer bent.
Posten op mijn telefoonquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar komen Marokanen vandaan? Uit Maroko?
Nee uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar komen Marokanen vandaan? Uit Maroko?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |