quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ehw die tetten. Of nou ja ballonnen.
Dat weer wel. Dan gewoon een ander shirt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar daar komt je kont zo mooi in uit.
Jij zoekt ze wel uit.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij zoekt ze wel uit.Het moet wel draagbaar zijn voor midden in de nacht.
Is uberhaupt een probleem met BF3 wat ik heb gehoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef Fsmxi het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is operation metro een van de meest ongebalanceerd conquest mapsJe wint zo'n beetje standaard als je aan de tickethall kant spawnt.
Nee hoor. Het valt echt mee. Het probleem is dat de teams vaak ongebalanceerd zijn en niet na elke pot veranderen. Dus het ene team blijft maar winnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is uberhaupt een probleem met BF3 wat ik heb gehoord
Oh ja maatje van me zei het dus ik weet het verder ook niet aangezien ik BF niet speel. Maarja dit is met COD net zo als je in een party zit met 3 of meer dan win je een hele avond lang iedere game.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Het valt echt mee. Het probleem is dat de teams vaak ongebalanceerd zijn en niet na elke pot veranderen. Dus het ene team blijft maar winnen.
Je precies. En gasten die in een winnend team zitten zoeken natuurlijk geen andere lobby.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ja maatje van me zei het dus ik weet het verder ook niet aangezien ik BF niet speel. Maarja dit is met COD net zo als je in een party zit met 3 of meer dan win je een hele avond lang iedere game.
Oh die worden dus ook nooit gehusseld zoals in COD wel gebeurt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je precies. En gasten die in een winnend team zitten zoeken natuurlijk geen andere lobby.
Zei ik toch, alleen veel te kort.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, die single player van BF is ook wel erg vet! Niet verwacht!
Nee, dat is het kutte eraan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh die worden dus ook nooit gehusseld zoals in COD wel gebeurt?
Maar als je met een heel team in CoD speelt, valt er ook weinig te husselen. Ik bedoel gister namen we met 16 man ofzo een hele server over.. het was bijna fok vs fokquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zei ik toch, alleen veel te kort.
[..]
Nee, dat is het kutte eraan.
Vind je? Vond hem zoals elke single player van BF tegenvallen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, die single player van BF is ook wel erg vet! Niet verwacht!
Jij bent een meisje en weet niks van spelletejsquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind je? Vond hem zoals elke single player van BF tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |