Ja tuurlijk, ik kijk er naar uit om die game te spelen. Net alsof het zo een moeite is..quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vergelijkt een nachtrelease als een avondje stappen met vrienden?
[..]
Dat zeg ik dusWaarom zou je midden in de nacht in de rij gaan staan om een game te kopen? Zodat je hem een paar uur eerder kan spelen? Seriously?
Wat happen jullie makkelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Rossdale wat doe je moeilijk dan ouwe knar.
Ik vond het wel lollig, maar dat kwam ook omdat ik al redelijk bezopen was. En ik stond overigens binnen een kwartier weer buitenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat happen jullie makkelijk
Al snap ik serieus niet waarom je naar een nachtrelease zou gaan. Vind het echt dieptriest dat zoiets zoveel volk trekt.
Het bewijst echt dat hypen werkt en dat de mens een mak kuddedier is wat je alles door de strot kunt duwen. Natuurlijk ben ik dat zelf ook, maar dit is wel in erg extreme mate.
En jij stond nog wel voor blops in de rij! Dat is al helemaal om te janken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vond het wel lollig, maar dat kwam ook omdat ik al redelijk bezopen was. En ik stond overigens binnen een kwartier weer buiten
Wanneer komt ie eigenlijk uit?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, zullen we samen naar de nachtopening gaan? Niemand die ons begrijpt.
Als je al in de stad rondloopt is het wel anders dan dat je er speciaal voor de deur uit gaatquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vond het wel lollig, maar dat kwam ook omdat ik al redelijk bezopen was. En ik stond overigens binnen een kwartier weer buiten
Nou, het mooiste is dat er allemaal zwaar enthousiaste mensen staan, dat is helemaal leuk als je bezopen bentquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En jij stond nog wel voor blops in de rij! Dat is al helemaal om te janken.![]()
Nou dan ga ik van te voren wel de kroeg in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je al in de stad rondloopt is het wel anders dan dat je er speciaal voor de deur uit gaat
Lol. Laatst zaten er ook van zulke ventjes in de bus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, het mooiste is dat er allemaal zwaar enthousiaste mensen staan, dat is helemaal leuk als je bezopen bent"Ja, dit wordt allemaal zoveel beter dan MW2, en quickscopen eruit en dit en dat bladiebla zus en zo, mijn k/d gaat zoveel omhoog", je barst vanzelf in lachen uit
Dat zijn toch geen dingen die je normaal over straat loopt te schreeuwen
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Laatst zaten er ook van zulke ventjes in de bus.Dat moesten wel echte fokkers zijn.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
InderdaadIk snap best dat je bijzonder geinteresseerd bent in zo'n spel, maar in het leven daarbuiten kan je toch ook wel ergens anders over praten
Het mooiste zijn die ouders met kinderen: "Koopt U dit spel voor Uw kinderen?" "Eh, nee, ik koop het voor mezelf, maar ze lagen nog niet op bed dus ik dacht ik neem ze mee, ze kunnen ook niet alleen thuisblijven he!" "Oke meneer, veel plezier!"
Echt he, gaan we gecamoufleerd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, zullen we samen naar de nachtopening gaan? Niemand die ons begrijpt.
Nog mooier, hordes kinderen van 16! "Ben je 18?" "Ja tuurlijk" "Legitimatie graag" "Eh, doei he!"quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Echt he, gaan we gecamoufleerd?
Hahaha.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nog mooier, hordes kinderen van 16! "Ben je 18?" "Ja tuurlijk" "Legitimatie graag" "Eh, doei he!"
Holy, wat heeft die een gaypak aan zeg. Ik kies voor wat anders.quote:
Nee gewoon wat praten en lachen of doe jij dat alleen in de kroeg? Vorig jaar met 6 vrienden heen gegaan me kapot gelachen en de hele nacht door gegamed best primaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vergelijkt een nachtrelease als een avondje stappen met vrienden?
[..]
Dat zeg ik dusWaarom zou je midden in de nacht in de rij gaan staan om een game te kopen? Zodat je hem een paar uur eerder kan spelen? Seriously?
Maar daar komt je kont zo mooi in uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Holy, wat heeft die een gaypak aan zeg. Ik kies voor wat anders.
Het zou nog gayer zijn als jij dat vrouwenpak aantrekt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Holy, wat heeft die een gaypak aan zeg. Ik kies voor wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |