Hoezo toekomst?quote:
Ik las titsquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:32 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga nu mn tts nakijken op Blackboard, ik ben oprecht bangWil iemand mijn handje vasthouden?
Game mania is hier 5 min vandaan. Als ik 12 uur snachts toevallig wakker zou zijn, en ik zou die game willen (wat niet het geval is), dan zou ik wel gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
Sowieso nachtreleases... dan heb je echt niets beters te doen in je leven he
Ik had een toets concepting. 48 meerkeuze vragen, 27 goed, 28 nodig voor een 5.5quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef dreamzk het volgende:
16/25 voor goederenrecht wat niet heel hoog is dus maar hopen dat ik de open vragen heb ge-aced en 30/45 voor inleiding in de rechtswetenschap wat net een 6 is (helaas maar een tussentoets). Kon beter maar overall niet ontevreden.
Het gaat me er niet om dat ik die game meteen moet hebben, ben gewoon benieuwd wat er allemaal op komt dagen op zo'n avond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef Rossdale het volgende:
Dan ga je toch pitten en haal je hem 's ochtends als iedereen aan het werk is ipv als een klapjosti met tientallen anderen in de rij te staan om rond middernacht een game te mogen kopen?
Dat uurtje die je gebruikt om te gamen om 12 uur s'nachts kan je nu ook gebruiken om die game te halen. Ga heus niet voor de deur in de rij staan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
Dan gebruik je dat ene uurtje om de game te halen en daarna direct te gaan pitten? Uhu, want zo werkt datquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat uurtje die je gebruikt om te gamen om 12 uur s'nachts kan je nu ook gebruiken om die game te halen. Ga heus niet voor de deur in de rij staan.
Ach het leven, ik ga zuipen/bf spelen nu.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik had een toets concepting. 48 meerkeuze vragen, 27 goed, 28 nodig voor een 5.5
Poster voor boven mijn bed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
MW3 halen bij nachtrelease Media Markt. 39 eu + goodybag().
Nee want thuis gamen is een veel betere tijdsbesteding dan met vrienden wat ouwe hoerenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
Jij misschien, maar ik ga daarna toch echt wel die game spelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan gebruik je dat ene uurtje om de game te halen en daarna direct te gaan pitten? Uhu, want zo werkt dat
Nou, vorige keer bij Black Ops stond ik te zuipen in de stad toen ik me ineens afvroeg, terwijl ik buiten een sigaret rookte, waarom er zoveel mensen rondliepen. Enige navraag leerde mij dat er een nachtrelease was van Black Ops. Dus toen heb ik maar mijn bier in een plastic beker gegoten en naar de Saturn gegaan met wat maten. Immense rij natuurlijk, en voor het grootste deel tokkies en ouders met kinderen (quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat ik die game meteen moet hebben, ben gewoon benieuwd wat er allemaal op komt dagen op zo'n avond.
En terecht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, vorige keer bij Black Ops stond ik te zuipen in de stad toen ik me ineens afvroeg, terwijl ik buiten een sigaret rookte, waarom er zoveel mensen rondliepen. Enige navraag leerde mij dat er een nachtrelease was van Black Ops. Dus toen heb ik maar mijn bier in een plastic beker gegoten en naar de Saturn gegaan met wat maten. Immense rij natuurlijk, en voor het grootste deel tokkies en ouders met kinderen (_! ). Game opgepikt, in mijn jaszak gedaan en verder gaan zuipen
Ouders met kinderen ja? Lol.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, vorige keer bij Black Ops stond ik te zuipen in de stad toen ik me ineens afvroeg, terwijl ik buiten een sigaret rookte, waarom er zoveel mensen rondliepen. Enige navraag leerde mij dat er een nachtrelease was van Black Ops. Dus toen heb ik maar mijn bier in een plastic beker gegoten en naar de Saturn gegaan met wat maten. Immense rij natuurlijk, en voor het grootste deel tokkies en ouders met kinderen (_! ). Game opgepikt, in mijn jaszak gedaan en verder gaan zuipen
Je vergelijkt een nachtrelease als een avondje stappen met vrienden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want thuis gamen is een veel betere tijdsbesteding dan met vrienden wat ouwe hoeren
Dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij misschien, maar ik ga daarna toch echt wel die game spelen.
O die had ik nog van vorig jaar, feestelijk tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ouders met kinderen ja? Lol.![]()
Waarom heb je een kerst avatar.
Natuurlijk Pierre.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O die had ik nog van vorig jaar, feestelijk toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |