quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz valt denk ik meer op blank.
En hier ook niet te zuinigquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef SoldMayor het volgende:
Shit het regent hier gewoon.
Dat is zeker 3 weken geleden.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef Xblister het volgende:
Die graphics kunnen niet serieus zijn?
BF3 heeft super duper mega graphics. En alleen op de PC.
En dat is zo. Jaaaaaa echt hoor want ik heb er een.
En ik kan met 64 man.. jawel 64!!!!! man online.
Anders ga je even huilen. ziet er toch ook verkracht uit..quote:
Crysis 2 ziet er ook mooier uit dan Modern Warfare 5 die over een paar jaar uitkomt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef KoningStoma het volgende:
De maps in mw1 zagen er mooier uit dan dit.
Europa afkraken is net zo dom als op Wilders stemmen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daarom Europa.![]()
Vind ik niet leuk -1
Hd streamquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je kijkt naar een stream, dan zie je de kwaliteit idd goed
De crysis 2 multiplayer is een van de betere van de afgelopen 6 jaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Crysis 2 ziet er ook mooier uit dan Modern Warfare 5 die over een paar jaar uitkomt.
Nee en op wilders stemmen ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Europa afkraken is net zo dom als op Wilders stemmen.
Zegt ie van; ja, ik zuig in fps blablabla. Stiekem is ie gewoon diehard gamer met 3.2 k/d.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, die dude zit daar echt een vet ongemakkelijke sfeer te creëren
http://www.vno-ncw.nl/col(...)Pages%2fdefault.aspxquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee en op wilders stemmen ja.
Dat is dom ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |