Ach er zal vast wel weer dingen inzitten wat echt verneukt is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil zo graag dat ik fout zit betreft MW3. Ik vind het altijd lekker spelen, maar door alle bullshit van de afgelopen 2 games én omdat het meer op mw2.5 lijkt dan op op mw3, wacht ik het af.
Mensen hebben toch voor dit beleid gestemd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Terecht?
Waarom moet zo'n jongen na 9 jaar terug?
Wat denk je van al dat tuig (molukkers, marokkanen) die complete wijken terroriseren. Of al die Polen die jatten, verkrachten en gaan zuipen en dan andere doodrijden.
Maar nee hoor daar wordt niks aangedaan. Want die hebben we zogenaamd nodig in ons land.
En zo jongen als Mauro doet niks verkeerd en wil hier gewoon een leven opbouwen en moet dan na focking 9 jaar terug.
Gewoon een class met assasin en je hebt van heel dat killstreak gebeuren waar jij het laatst over had geen lastquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach er zal vast wel weer dingen inzitten wat echt verneukt is.
Zo houd ik mijn hart vast met die nieuwe killstreaks gebeuren.
En weapon levels enzo.
Kans zit er dik in dat je niet fout zitquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil zo graag dat ik fout zit betreft MW3. Ik vind het altijd lekker spelen, maar door alle bullshit van de afgelopen 2 games én omdat het meer op mw2.5 lijkt dan op op mw3, wacht ik het af.
Eigenlijk niet zoveel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er mis met MW2.5 zonder OMA,Commando en painkiller?
Op zich niets, maar het is geen 50-60 euro waard. Daar komt bij dat CoD online relatief vaak niet goed werkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Juggernaut zooi is de nieuwe painkiller.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die ballistic vest killstreak zorgt ervoor dat je 1 of 2 kogels meer kan hebben en bovendien moet je ook nog met die shit spelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Juggernaut zooi is de nieuwe painkiller.
2 kogels meer is al 200% meer frustratie bij dat spel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ballistic vest killstreak zorgt ervoor dat je 1 of 2 kogels meer kan hebben en bovendien moet je ook nog met die shit spelen
Oss ligt dan ook in de woestijn wildernis.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef SoldMayor het volgende:
Shit het regent hier gewoon.
Dat is zeker 3 weken geleden.
Exact hetzelfde als deel 2 dus. Nouja je moet de vlag nu vasthouden. Who cares? Het is toch geen S&Dquote:
Quickscopequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oss ligt dan ook in de woestijn wildernis.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is gewoon skill.
Je hebt het of je hebt het niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |