abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103842402
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Draai het maar eens om. Als ik een baan krijg in Duitsland of Belgie die veel verdient zou ik het best fijn vinden om me zo gemakkelijk mogelijk zonder veel rompslomp te kunnen vestigen in die landen :)
Ja Duitsland en Belgie jaaaaaaa.
Maar sinds dat de grenzen zijn open gezet voor de halve balkan + landen zoals polen wordt het er niet beter op.
pi_103842462
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Draai het maar eens om. Als ik een baan krijg in Duitsland of Belgie die veel verdient zou ik het best fijn vinden om me zo gemakkelijk mogelijk zonder veel rompslomp te kunnen vestigen in die landen :)
True dat is een voordeel, maar liever had ik persoonlijk gezien dat ze het net zoals in Zwitserland doen.

Werk? Oké dan mag je blijven voor 3 jaar, heb je dan nog steeds werk hop 3 jaar erbij.

Hey, geen werk? Wegwezen!

(ik weet niet of het om de 3 jaar is hoor, maar dat is een voorbeeld )
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103842537
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hij staat dus online :D?! NICE!
Spotnet niet gecheckt?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:17:11 #229
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_103842573
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

True dat is een voordeel, maar liever had ik persoonlijk gezien dat ze het net zoals in Zwitserland doen.

Werk? Oké dan mag je blijven voor 3 jaar, heb je dan nog steeds werk hop 3 jaar erbij.

Hey, geen werk? Wegwezen!

(ik weet niet of het om de 3 jaar is hoor, maar dat is een voorbeeld )
Is zeker wat voor te zeggen. Daardoor hebben ze in Zwitserland namelijk praktisch geen dak- en thuislozen.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_103842698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Spotnet niet gecheckt?
Nee en spotnet geloof ik ook niet, daar heb ik andere sites voor ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Is zeker wat voor te zeggen. Daardoor hebben ze in Zwitserland namelijk praktisch geen dak- en thuislozen.
Nja niet alleen vanwege daklozen hoor, maar ook om er voor te zorgen dat het zuiver blijft

(misschien is zuiver een verkeerd woord)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_103842720
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee en spotnet geloof ik ook niet, daar heb ik andere sites voor ;)

[..]

Nja niet alleen vanwege daklozen hoor, maar ook om er voor te zorgen dat het zuiver blijft

Ooooooooooooooh vuile racist. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103842828
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb BF3 op de pc gespeeld en ik vond er helemaal geen ruk aan.

Je kan zo overduidelijk zien dat het een mislukte rip-off van de MW-reeks is, niet normaal. Heb juist meer zin in volgende week gekregen, bedankt EA _O_
:D :D _O- _O-

Wat een kanker debiel.
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:22:51 #233
239294 PierreTT
pi_103842891
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

Een beetje :D Ik snap wel wat je bedoelt, het is een minimalisering van het aantal mensen wat noodgedwongen moet aankloppen bij de staat. Grappig en nutteloos feit daarbij is trouwens dat mensen in Zwitserland als "arm" worden beschouwd als ze als gezin ongeveer 2700 euro per maand verdienen :D
Staat wel tegenover dat Zwitserland als enige land in West-Europa nauwelijks een sociaal vangnet kent, zoals wij dat wel kennen in Nederland, Duitsland etc., en dat de huisvestingskosten en ziektekostenverzekeringen laaiend duur zijn.
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:23:28 #234
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_103842923
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Wat een kanker debiel.
BF wil wel meer op COD lijken dat kun je moeilijk ontkennen maar een rip off zou ik het niet noemen
pi_103843091
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Een beetje :D Ik snap wel wat je bedoelt, het is een minimalisering van het aantal mensen wat noodgedwongen moet aankloppen bij de staat. Grappig en nutteloos feit daarbij is trouwens dat mensen in Zwitserland als "arm" worden beschouwd als ze als gezin ongeveer 2700 euro per maand verdienen :D
Staat wel tegenover dat Zwitserland als enige land in West-Europa nauwelijks een sociaal vangnet kent, zoals wij dat wel kennen in Nederland, Duitsland etc., en dat de huisvestingskosten en ziektekostenverzekeringen laaiend duur zijn.
True, vriend van me heeft in Zwitserland op de uni gezeten, was ook altijd een hoop extra gezeik
pi_103843155
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Wat een kanker debiel.
Er zijn er wel meer die dat zeggen hoor, en helemaal ongelijk hebben ze niet hè. SP gaat het dan over :)
pi_103843328
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Er zijn er wel meer die dat zeggen hoor, en helemaal ongelijk hebben ze niet hè. SP gaat het dan over :)
Maar die klapmongool zal het vast niet over SP hebben.

En verder hoezo wil BF op COD lijken dan?
Ze waren sowieso eerder met MW games dan COD.
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:31:39 #238
239294 PierreTT
pi_103843427
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

True, vriend van me heeft in Zwitserland op de uni gezeten, was ook altijd een hoop extra gezeik
Overigens wordt het ziektenkostenverzekeringensysteem (38x woordwaarde bij Wordfeud) in Zwitserland gezien als een van de allerbeste ter wereld. En grappig genoeg hanteren zij praktisch hetzelfde systeem als wij: je bent verplicht een ziektekostenverzekering te hebben, maar je mag zelf kiezen bij welk bedrijf.
pi_103843674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Overigens wordt het ziektenkostenverzekeringensysteem (38x woordwaarde bij Wordfeud) in Zwitserland gezien als een van de allerbeste ter wereld. En grappig genoeg hanteren zij praktisch hetzelfde systeem als wij: je bent verplicht een ziektekostenverzekering te hebben, maar je mag zelf kiezen bij welk bedrijf.
Ja maar wel duur :D! Maar goed, als je dan gewoon een perfecte service krijgt :).

Verder is het gewoon duur leven daar, maar dat is voor ons denk ik duur, want hun zien het zelf vaak niet zo
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:37:56 #240
239294 PierreTT
pi_103843798
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja maar wel duur :D! Maar goed, als je dan gewoon een perfecte service krijgt :).

Verder is het gewoon duur leven daar, maar dat is voor ons denk ik duur, want hun zien het zelf vaak niet zo
Ja er zit nog een gedeelte aan vast, met dokters en ziekenhuizen die voor bepaalde zorgverzekeraars werken waardoor er concurrentie ontstaat... alleen weet ik hier niet meer het fijne van aangezien ik in slaap ben gevallen tijdens dat college _O-
Desalniettemin interessant. Maar goed, ik ga boodschappen doen :W

Mocht er nog iemand zijn met vragen over sociale vangnetten en de welvaartsstaat, dan ben ik beschikbaar :D
pi_103843851
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Reep milka chocola 12 euro. :'(
pi_103844742
Veel discussie over Mauro, voor de boomknuffelaars en groenlinks stemmers hier, waarom zou Mauro hier in dit land moeten blijven? Zodra hij mag blijven is het hek van de dam en wil iedereen blijven want ja, ze hebben hier hun leven. En wat voegen ze economisch toe? Vrij weinig met hun MBO diploma (geen haat tegen mbo btw maar dit gaat niet om universitaire studenten). Voor hen 10 polen die wel legaal mogen blijven zonder een heel politiek drama.

Zo dit gezegd, ik ga eten en BF3 spelen.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_103844856
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef dreamzk het volgende:
Veel discussie over Mauro, voor de boomknuffelaars en groenlinks stemmers hier, waarom zou Mauro hier in dit land moeten blijven? Zodra hij mag blijven is het hek van de dam en wil iedereen blijven want ja, ze hebben hier hun leven. En wat voegen ze economisch toe? Vrij weinig met hun MBO diploma (geen haat tegen mbo btw maar dit gaat niet om universitaire studenten). Voor hen 10 polen die wel legaal mogen blijven zonder een heel politiek drama.

Zo dit gezegd, ik ga eten en BF3 spelen.
Dat is dus ook het foute.
pi_103844877
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O_
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 03:46 schreef SoldMayor het volgende:
En MW3? die hoef ik voorlopig niet meer.
pi_103844980
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

[..]

Hahaha ik was ook aan het trollen. _O-

Trouwens ik wil MW3 opzich wel maar ben echt niet zo gehyped als toen met MW2.
Het is en blijft COD en dat is het goede ervan maar verder niks bijzonders nieuw.
pi_103845097
Ik wil zo graag dat ik fout zit betreft MW3. Ik vind het altijd lekker spelen, maar door alle bullshit van de afgelopen 2 games én omdat het meer op mw2.5 lijkt dan op op mw3, wacht ik het af.
pi_103845159
HD stream van 3 uur lang. Nu gaat het over de SP

http://uk.ign.com/videos/(...)rn-warfare-3?show=HD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')