SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Doe nou niet zo pro.. Misschien is dat leuk als je met verf aan het spelen bentquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
Nee hoor nicklas, ik ga best wel een keer MW3 halen!
Alleen om af en toe gewoon weer wat mensen te ownen.
quote:
Proost!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:50 schreef KneusTeun het volgende:
En steeds meer bazen uit het oosten!
Uit gouden korenaren schiep god de twentenaren!
Uit de kaften en de resten schiep hij de mensen uit het westen!
Mazzeltov!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:50 schreef KneusTeun het volgende:
Oh, okquote:
Dit spreek je ook altijd uit voor het eten?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:50 schreef KneusTeun het volgende:
Die kerel van mijn werk heeft er nog 2 maar die zijn wel al "gereserveerd" als er morgen iemand afzegt en die kans is vrij groot dan ga ik hem voor je ophalenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, okIk wacht nog steeds op de (hopelijk) verlossende woorden van Stef
Je bent een heldquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel van mijn werk heeft er nog 2 maar die zijn wel al "gereserveerd" als er morgen iemand afzegt en die kans is vrij groot dan ga ik hem voor je ophalen
Leuk vooruitzicht als je 24 uur moet vliegen met zo'n maatschappijquote:maak je borst maar nat. CS is voor de chinese tokkies en die zijn pas ranzig en onbeschaaft! Ie en verwacht niet dat ze engels spreken
Is maar net wat je er zelf van maakt natuurlijk. Stoor je je overal aan dan is het een kut reis kun je er om lachen dan is het dikke primaquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:10 schreef PierreTT het volgende:
Lol, ik vlieg 24 december naar Nieuw-Zeeland met China Southern Airlines, zitten in het Skyteam met KLM e.a.
Krijg ik deze reactie:
[..]
Leuk vooruitzicht als je 24 uur moet vliegen met zo'n maatschappij
Is ook zo. Ik heb nooit veel te klagen als ik met het vliegtuig ga eigenlijk, ik zet een koptelefoon op en ga slapen. Ideaal, als je altijd kan slapen in een vliegtuig. Terugweg van Suriname ook 6 uur achter elkaar geslapen, ideaalquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is maar net wat je er zelf van maakt natuurlijk. Stoor je je overal aan dan is het een kut reis kun je er om lachen dan is het dikke prima
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:58 schreef Pixell het volgende:
Net tentamen internetmarketing...Multigok
't kan vriezen, 't kan dooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |