Biologen for evah!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
duidelijk wie hier de tofste hobbies heeft
Precies hetzelfde hier. Als iedereen slaapt hoef ik maar een beetje geluid te maken en dan word ik zowat het raam uit geflikkerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hier regent het geloof ik niet meer. Maar z'n ouders gaan zo naar bed en dan mag je niet meer douchen ofzo, want dat is gehorig.
niemand die doorheeft dat er erg weinig vogeltjes zijn in de herfstquote:
Boeieuh, goed zoekenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
niemand die doorheeft dat er erg weinig vogeltjes zijn in de herfst
Zo irritant is dat ja. Na 12en skypen of bellen is levensgevaarlijk voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Als iedereen slaapt hoef ik maar een beetje geluid te maken en dan word ik zowat het raam uit geflikkerd.
Haha.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo irritant is dat ja. Na 12en skypen of bellen is levensgevaarlijk voor mij.
Voor mij ook ..quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo irritant is dat ja. Na 12en skypen of bellen is levensgevaarlijk voor mij.
Wat had ze?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef Kaasrol het volgende:
Bedankt
We zagen het al wel aan komen hoor, het ging al maanden slecht. Maar nog blijft het kut
Ze werd gewoon oud, ze was al 88. Kon niet meer lopen, had overal pijn, dement, enz... Dus ik ben ook wel blij voor haar dat het maar klaar is eigenlijk.quote:
Hm. Ja, ik snap je wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze werd gewoon oud, ze was al 88. Kon niet meer lopen, had overal pijn, dement, enz... Dus ik ben ook wel blij voor haar dat het maar klaar is eigenlijk.
Fylum Platyhelminthes, platwormen, en van de klasse Turbellaria die vooral in het water leven maar ook in vochtige terrestrische omgevingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wat minder grappig denk ik.
kloptquote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wat minder grappig denk ik.
ahaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar ik speel wel een klein beetje vals. Het zijn niet precies dezelfde beestjes.
Ze horen bij het zelfde Fylum maar bij een andere klasse. Die engerik is er eentje van de Cestoda, een lintworm met vuile zuignappen en tandjes die zich vasthecht in je darm!
Die lieve platte blob daarboven is van de klasse Turbellaria en leeft vrij in water of in vochtige omgevingen op land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |