yoyo Kapsalonkoninginquote:
Hallo.quote:
Sjiek.quote:
Ga naar buitenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Fijn altijd dat iedereen hier tegelijkertijd moet gaan douchen.
Hier regent het geloof ik niet meer. Maar z'n ouders gaan zo naar bed en dan mag je niet meer douchen ofzo, want dat is gehorig.quote:
Mädchen.quote:
Ooh da's ook niet hendigquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hier regent het geloof ik niet meer. Maar z'n ouders gaan zo naar bed en dan mag je niet meer douchen ofzo, want dat is gehorig.
Aanstelleritus.quote:
Gewoon gaan douchen dan. Schijt aan alles.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aanstelleritus.Ik vind het ook irritant dat als ik uit wil slapen ze hier om 7 uur 's ochtends herrie maken alsof er brand is ofzo.
Dat doe ik zo ook als zijn vader uit de douche is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon gaan douchen dan. Schijt aan alles.
Maar jij woont in hun huis jwzquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aanstelleritus.Ik vind het ook irritant dat als ik uit wil slapen ze hier om 7 uur 's ochtends herrie maken alsof er brand is ofzo.
quote:
Ja, is ook zo, maar er valt ook wel rekening te houden met mensen jeweet. Dat doe ik ook, want ik douche eigenlijk nooit nadat ze naar bed zijn, alleen deze ene keer en dan beginnen ze meteen te zeuren.quote:
Maar vader doucht nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar er valt ook wel rekening te houden met mensen jeweet. Dat doe ik ook, want ik douche eigenlijk nooit nadat ze naar bed zijn, alleen deze ene keer en dan beginnen ze meteen te zeuren.
Hoe kunnen ze dan zeuren lollerzzzquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.Dus ik snap het probleem niet zo.
Doen ze wel met meer dingen jeweet, ik vertel je wel een keer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan zeuren lollerzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |