quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Even dit bazenplaatje delen met jullie:
[ afbeelding ]
Haha, knap dat je nog wakker werdquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander, ik was daarnet aan het leren voor statistiek en ik had een hoofdstuk samengevat en toen moest ik even gaan slapen op bed, WANT IK KON HET NIET MEER AAN.
Je moet wel even 'Office Space' kijken hoor jongedame. Een gouden aanrader bij dezequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil je mijn computer vermoorden?
Ik krijg altijd de kriebels van die vent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je moet wel even 'Office Space' kijken hoor jongedame. Een gouden aanrader bij deze
[ afbeelding ]
Ja, ik werd wakker en in een keer was Mark weg, ik zo "Hmmmmm? o_O"quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, knap dat je nog wakker werd.
partij van je trouwerijquote:
Fijn nummerquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Welcome to St. Tropeeeeeez tudududu
Mr. Polska is wel een baas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
partij van je trouwerij
[..]
Fijn nummernet zoals:
Haha dat nummer is baas. LMFAO.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef yosander het volgende:
Dan zul je deze video ook wel waarderen.
Mensen uitlachen die 's ochtends in de trein als een debiel op die liedjes meewiebelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
's Ochtends in de trein als een debiel op die liedjes meewiebelen.
Moet je vooral doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen uitlachen die 's ochtends in de trein als een debiel op die liedjes meewiebelen.
Onmogelijk als de trein hutjemutje volgepakt is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef yosander het volgende:
's Ochtends in de trein iets anders doen dan slapen.
Zolang ik maar een zitplaats hebquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
[..]
Onmogelijk als de trein hutjemutje volgepakt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |