er zijn veel meer kenmerken van een processorquote:Op woensdag 2 november 2011 19:03 schreef Etsu het volgende:
er zijn twee kenmerken van een processor, namelijk kloksnelheid (uitgedrukt in GHz) en aantal kernen in een processor, waarvan dual core processor (twee kernen werken onafhankelijk van elkaar en dat houdt in dat de snelheid van een processor wordt verdubbeld tegen relatief lage extra kosten.
in mijn boek nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef xCore het volgende:
[..]
er zijn veel meer kenmerken van een processor
heb er een topic over geopend in MLNquote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet waar je hebt over hebt, maar ik heb geen idee hoe dat ding ook alweer heet.
in het boek wordt over van alles besproken, dan gaan ze niet nog 5000000000 andere kenmerken opsommen hoorquote:
ik weet hoe je je voelt, ik moest ook honderdduizenden dingen weten over processors, protocols en andere rotzooiquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
in het boek wordt over van alles besproken, dan gaan ze niet nog 5000000000 andere kenmerken opsommen hoor
afkorting van een processor is CPU en vindt overgrote deel van de verwerking plaats. Het wordt verbonden met de northbridge en de verbinding was een FSB-bus, maar nu is het een HTB-bus, wat ervoor zorgt dat de northbridge een deel van de communicatie met de processor voor zijn rekening neemt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef xCore het volgende:
[..]
ik weet hoe je je voelt, ik moest ook honderdduizenden dingen weten over processors, protocols en andere rotzooi
dat moet je leren?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
afkorting van een processor is CPU en vindt overgrote deel van de verwerking plaats. Het wordt verbonden met de northbridge en de verbinding was een FSB-bus, maar nu is het een HTB-bus, wat ervoor zorgt dat de northbridge een deel van de communicatie met de processor voor zijn rekening neemt.
dat is alles wat ik weet.
Je weet dat een bus als het ware gewoon een kabeltje is waar nulletjes en eentjes overheen gaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
Er zijn drie soorten bussen:
Adresbus: wordt gebruikt door de processor om aan te geven waar bepaalde data plaats vindt
Controlbus: wordt aangegeven wat er met bepaalde data gedaan moet worden
Databus: neemt transport van digitale data voor zijn rekening
ik weet het wel hoor maar ik heb het gevoel dat het NIET IN MIJN HOOFD ZIT
Het is dat je het nu zegt, anders had ik het nooit geweten.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Je weet dat een bus als het ware gewoon een kabeltje is waar nulletjes en eentjes overheen gaan?
Dan is het toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat je het nu zegt, anders had ik het nooit geweten.
dat moest ik vroeger ook altijd leren,quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Dit moet ik ook weten:
Simulatie = werkelijkheid nabootsen
Vormen daar van zijn vluchtsimulator en animatie (= simulatie van beeld dat je te zien krijgt bij films).
Dan heb je ook nog virtual reality, waarbij de omgeving wordt nagebootst. En dat wordt gedaan door cave's, speciale handschoenen en brillen waarvan ik de technische namen alweer kwijt ben.
ik vind mezelf zielig.
ik zeg niet dat het moeilijk isquote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo moeilijk?
Je hebt data, data moet ergens heen: databus, waar bevindt die data zich? adresbus. Als we de data hebben, wat gaan we er dan mee doen? controlbus
en dan ook nog gezeik over CAD/COM systemen en DTPsysteem.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef xCore het volgende:
[..]
dat moest ik vroeger ook altijd leren,
Gewoon die chicks uit Tilburg vatten, gegarandeerde ruziequote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
New Chicks, wat een programma weer.
Alleen maar boerinnen uit Veghel ofzo.
Toevallig welquote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan ook nog gezeik over CAD/COM systemen en DTPsysteem.
Xenox Star is de eerste computer met een muis.
Dat wist je niet he
Ja? Is dat zo? Zeker zonne chick uit Reeshof.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon die chicks uit Tilburg vatten, gegarandeerde ruzie
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik moest een boek van 700+ pagina's leren over nulletjes en eentjes,
In de Reeshof kom je niet eens in de buurt van vrouwen zonder in mekaar geknuppeld te worden door een paar kruiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? Zeker zonne chick uit Reeshof.
Binair rekenenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik moest een boek van 700+ pagina's leren over nulletjes en eentjes,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |