Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
Hoe kom je aan zo weinig spmquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij mij gaat het dan weer wat minder...
Kills 114
Deaths 172
K/D Ratio 0.663
Kill assists 24
Score/Min 135
Quits 22%
Nee, beetje kloten met vliegtuigen enzo denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo weinig spmSpeel je alleen met sniper ofzo.
Dat zal dan wel ja. Beetje medic packs of ammo neergooien dan gaat je scoren al zo omhoog. Alleen volgens mij doe ik het best goed als ik de ps3 squad geval stats kijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, beetje kloten met vliegtuigen enzo denk ik.
quote:
Bij assault unlock na een tijdje de grenade launcher attachment.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Noobtube? Welke en waar haal ik die?
Ik heb bf3 dus ook op de pc en ik kan ook alleen met snipers overweg op de 360, want closecombat en dat snelle draaien wil nog niet echtquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind het nog wel vrij pittig het spel, kan ook komen dat ik nooit een battlefield op de xbox heb gespeeld. Ik heb nog geen positieve score gehad
Ik eis gewoon een invite volgende keer!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef KneusTeun het volgende:
Nadeel is btw wel dat je met xbox maar met 8 man in een live party kan, we hadden 2 live party'sik wil bassie en rensjebree horen bitchen
Ik heb er ook nog moeite mee, maar het begint al wat te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind het nog wel vrij pittig het spel, kan ook komen dat ik nooit een battlefield op de xbox heb gespeeld. Ik heb nog geen positieve score gehad
Heb ik ook al gehad, niet wetende dat er een machinegeweer op dat ding zitquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vanochtend nog een paar potjes gedaan. Iemand gekilled met die EOD BOT.
Hij ziet me en schiet 1 schot. Ik raak hem, hij huppelt naar de muur. Ik rij erachterna en raak hem nog een keer. Hupelt ie weg, blijft ie weer kijken en kgggt ... [kill]
Inderdaad, dan beter op mute voordat de kinderbescherming langskomt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:18 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik zou graag mic-only servers zien op de PS3, ongeveer driekwart heeft geen mic, en das toch wat lastiger samenwerken.
Hoewel die van mij ook driekwart van de tijd op mute staat omdat je anders een huilende baby erdoorheen hoort.
Tja, mijn dochter heeft dan krampjes en ligt dan op mijn buik te slapen/huilen. Ik kan dan toch niet meer voor haar doen dan een beetje kloppen/schudden. Dan kan ik net zo goed een spelletje doen ondertijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Inderdaad, dan beter op mute voordat de kinderbescherming langskomt!
Heb 1x zoiets afschuwelijks gehoord, en in plaats van aandacht geven aan het kind kon de vrolijke brit alleen maar Shut up schreeuwen en vloeken.
F*cked up world.
Wij zijn equally skilled.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:34 schreef Rensjebree het volgende:
Eigenlijk ben ik best slecht![]()
Kills 386
Deaths 773
K/D Ratio 0.499
Kill assists 105
Score/Min 185
Quits 11%
Vehicles Destroyed 85
Vehicles Destroyed Assists 16
Avg. Weapon Accuracy 5%
Longest Headshot 89 m
Kill Streak Bonus 7
Skill -138
Squad Score Bonus 8 840
Repairs 0
Revives 14
Heals 241
Resupplies 48
Serieus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:46 schreef Rauw. het volgende:
Heb ik ook al gehad, niet wetende dat er een machinegeweer op dat ding zit
Haha mooiquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Serieus?
Pas gespeeld met Sickert, die ging om een hoekje liggen, dan met de EOD rijden en als iemand dan verbaast ging staan kijken stapte hij snel uit en schoot die gast met een shotgun in zn rug
Yups!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:13 schreef Duuc-nl het volgende:
Can co-op trouwens gewoon online met iemand?
Vrij weinig idd. Pas wel gehad op Metro, met zes man de entrance na ticket box in lockdown gegooid. Reviven als een malle en met 8 man van alle kanten vijanden afslachten. Geen doorkomen aan voor die gastenquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik moet echt de maps een beetje leren kennen.
Morgen weer een dag.
Overigens zou ik ook graag eens in een squad FOKkers spelen, 360 naam is SirJudge. Van samenwerken lijkt vrij weinig sprake met random squadmembers.
ja serieus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Serieus?
Pas gespeeld met Sickert, die ging om een hoekje liggen, dan met de EOD rijden en als iemand dan verbaast ging staan kijken stapte hij snel uit en schoot die gast met een shotgun in zn rug
Had gisteren precies hetzelfde idd, was ook goede mix tussen assault en support met een enkele sniper, ze waren fucked als een mallequote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrij weinig idd. Pas wel gehad op Metro, met zes man de entrance na ticket box in lockdown gegooid. Reviven als een malle en met 8 man van alle kanten vijanden afslachten. Geen doorkomen aan voor die gasten
Dat was mooi he, haha hoe schiet je met dat ding dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Serieus?
Heb ik ook 1x gehad. Blauwe achtergrond en ik hoorde het spel gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:50 schreef Proletariaat het volgende:
Lekker dan, heb ik een keer een hoop punten met jets, krijg ik een of andere bug dat heel mijn HUD weg waskon na mn dood ok niet meer deployen want ook dat scherm was weg
Aquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:50 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Hoe wissel je trouwens van seat in een voertuig?
Komt in de toekomst wel weer goed, want dan gaan mensen met andre unlocks dan IR flares spelen en heb je weer kans met je stingerquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf het zo vet vinden om een beetje in een heli rond te vliegen en punten te cappen door op een tactisch plekje te landenZo unlock ik echt als een malle zonder dat ik kills maak
Ik vond het ook wel leuk om met stinger te spelen, maar nu dat vrijwel iedereen IR flares heeft unlockt is het vrijwel onmogelijk om nog iemand vanaf de grond neer te halen
quote:
Truequote:Op dinsdag 1 november 2011 09:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Komt in de toekomst wel weer goed, want dan gaan mensen met andre unlocks dan IR flares spelen en heb je weer kans met je stinger
Protip: Wacht tot iemand anders schiet en de flares losgelaten worden, daarna vuren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond het ook wel leuk om met stinger te spelen, maar nu dat vrijwel iedereen IR flares heeft unlockt is het vrijwel onmogelijk om nog iemand vanaf de grond neer te halen
Geen idee, ik pak altijd de gun die er het coolst uitziet!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Is er nu eigenlijk daadwerkelijk verschil in hoeveelheid damage tussen de verschillende wapens? Of alleen verschillen in range, clipsize en wel/geen burst?
I knowquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Protip: Wacht tot iemand anders schiet en de flares losgelaten worden, daarna vuren.
Succes gegarandeerd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:58 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]Alle knoppen geprobeerd behalve die....... Ik heb je in mn list staan. Vladzje was het?
Ik speel al sinds het begin alleen met de M4A1 aangezien ik altijd engineer ben. Ik zie ook geen enkele reden om een ander wapen te pakken, want de scar heeft een kleinere clip, de PP2000 heeft een slechtere range etc...quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:00 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Geen idee, ik pak altijd de gun die er het coolst uitziet!
Er is vast wel verschil, is er tot nu toe altijd geweest, alleen bij BC2 gaven ze netjes het verschil aan en hier is het wat ondoorzichtiger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik speel al sinds het begin alleen met de M4A1 aangezien ik altijd engineer ben. Ik zie ook geen enkele reden om een ander wapen te pakken, want de scar heeft een kleinere clip, de PP2000 heeft een slechtere range etc...
M249??quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik speel al sinds het begin alleen met de M4A1 aangezien ik altijd engineer ben. Ik zie ook geen enkele reden om een ander wapen te pakken, want de scar heeft een kleinere clip, de PP2000 heeft een slechtere range etc...
Of gewoon 1 stinger verspillen aan de flares, als je direct daarna weer een clear lock hebt wil het ook nog wel eens goed gaan. Mits de afstand niet te groot is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Protip: Wacht tot iemand anders schiet en de flares losgelaten worden, daarna vuren.
Succes gegarandeerd.
Ik vind het gaar dat je dat niet gewoon direct kunt zien eigenlijk. Dat lijkt me toch wel echt één van de meest basic stats die je kunt weergevenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Er is vast wel verschil, is er tot nu toe altijd geweest, alleen bij BC2 gaven ze netjes het verschil aan en hier is het wat ondoorzichtiger.
Men is er vast al hard mee bezig om damage tabellen te maken dus verwacht binnenkort ergens op een wiki meer info
Klopt, maar die kans is wel heeeel erg klein, de reloads van de flares zijn bijna net zo snel als de reload van de stinger. Ofja eigenlijk is de stinger bijna net zo langzaamquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Of gewoon 1 stinger verspillen aan de flares, als je direct daarna weer een clear lock hebt wil het ook nog wel eens goed gaan. Mits de afstand niet te groot is.
Gewoon lang locken, meeste mensen droppen dan hub flares al.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Misschien omdat ze de eerste weken de guns nog gaan tweaken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het gaar dat je dat niet gewoon direct kunt zien eigenlijk. Dat lijkt me toch wel echt één van de meest basic stats die je kunt weergeven
Ah, dat is wel slimquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon lang locken, meeste mensen droppen dan hub flares al.
Volgens mij is daar een beta normaal gezien voor. Serverloads testen en wapens tweaken...quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de eerste weken de guns nog gaan tweaken?
volgens mij was de beta er alleen om netwerk shit te testen, en dat is niet goed geluktquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is daar een beta normaal gezien voor. Serverloads testen en wapens tweaken...
Jes... Zo doe ik het ook..quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Bij BFbc2 zijn er ook nog guns tijdens de 2e maand van het spel guns generfed hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is daar een beta normaal gezien voor. Serverloads testen en wapens tweaken...
1. stop eens met alles cursief te postenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:12 schreef deVerdeler het volgende:
Waarom worden die topics nou iedere keer afgesloten...?!
Ik heb gisteren even zitten knallen met wat vrienden... Begin er steeds beter in te worden.
Hoe steel je die kettingen? Dogtags...
Die SV98 is beter dan die MK en die andere. Die SV98 heb ik meestal 1shot kill mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:22 schreef Pixell het volgende:
Ik vraag me idd ook wel eens af wat die gun stats zijn..
Want met sniper heb je of semi-auto of bolt action, maar als je met die bolt action wapens geen 1shot kill maakt, kan ik beter voor semi-auto gaan een 2/3 kogels achtereen afvuren.
Waar is stopping power perk als je hem nodig hebt
Dat was bij BC2 toch ook al zo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:24 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mij aangemeld voor de ps3 platoon maar nog niet aangenomen
oh en dit spel is echt te makkelijk. Zat gister met 2 vrienden in een squad en we hebben 12 potjes ofzo achter elkaar gewonnen en ik was 6x mvpAls je een goede squad hebt win je conquest ongeveer altijd.
zal best. geen idee dat vond ik echt een kut spel dus die heb ik amper serieus gespeeld.quote:
Ben ik heel benieuwd wat je kut vond aan BC2, want zie heel weinig verschil met BF3.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
zal best. geen idee dat vond ik echt een kut spel dus die heb ik amper serieus gespeeld.Alleen bf3 gaat me wel goed af dus dan is het meteen ook stuk leuker
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik heel benieuwd wat je kut vond aan BC2, want zie heel weinig verschil met BF3.
En ja ik weet dat iedereen roept dat dit echte BF is, maar het lijkt heeeeeeel erg veel op elkaar.
Geen idee. Ik vermaakte met met bc2 gewoon niet langer dan 2 a 3 potjes achter elkaar. En de levels vond ik kut. En het speelt gewoon anders op de 1 of anderen manier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik heel benieuwd wat je kut vond aan BC2, want zie heel weinig verschil met BF3.
En ja ik weet dat iedereen roept dat dit echte BF is, maar het lijkt heeeeeeel erg veel op elkaar.
Het feit dat je prone kunt gaan doet al behoorlijk veel voor mequote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Camperquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het feit dat je prone kunt gaan doet al behoorlijk veel voor me
Dat zat ook in Bc2 en ik weet ook niet helemaal hoe het werkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef mash_ het volgende:
Skill 296
Wtf betekend dat? waar bereken ze dat mee?
Je speelt bijna dagelijks shooters met me, je kunt veel van me zeggen maar je weet zelf wel dat ik echt nooit campquote:
Weet ik wel, maar was een inkoppertjequote:Op dinsdag 1 november 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je speelt bijna dagelijks shooters met me, je kunt veel van me zeggen maar je weet zelf wel dat ik echt nooit campIk rush altijd veel te veel
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je speelt bijna dagelijks shooters met me, je kunt veel van me zeggen maar je weet zelf wel dat ik echt nooit campIk rush altijd veel te veel
Nou ik kruip soms letterlijk met prone achter een enemy tank langs! dus het is wel handig, ook kun je soms net ff ergens ff achterduiken voor een reload.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je rusht enorm veel en toch prone een goede toevoeging vinden?
Ik vind het zelf nog steeds kut, alleen leuk voor geniepige kneusjes. (dat, en ik vergeet altijd dat het kan)
Op de grond liggen (rechterstick lang indrukken).quote:
Ik speel totaal niet voorzichtig. Ik ren van vlag naar vlagquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Op de grond liggen (rechterstick lang indrukken).
Maar ja, het is wel ff heel anders, je moet veel beter de hoekjes van het spel in de gaten houden dan in BC2, zorgt er bij mij wel voor dat ik wat voorzichtiger speel. En ja, tanks C4en dankzij prone is een mooi iets!
Zijn er mensen die dat doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
en als je op iemand schiet gaan ze meteen in prone stand, nog erger dan bij andere games
Dat is dolphin diven, das wat anders dan prone gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gaan liggen
Dat was altijd kut in Mw. Dan sprongen ze naar de grond
Das idd waar. PS3'ers moeten dat ook ff fixxen. In Battlelog even aanpassen iedereen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer dat we niet een eigen server kunnen fixen op xbox.
Die FOK¡ vs FOK! battle was wel mooi!
Wel moet iedereen ff FOK als clantag hebben, das lekker intimiderend.
Vroeg me al af waar dat moest!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:06 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Das idd waar. PS3'ers moeten dat ook ff fixxen. In Battlelog even aanpassen iedereen!
Doet ie dat niet automatisch als je in een platoon zit?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer dat we niet een eigen server kunnen fixen op xbox.
Die FOK¡ vs FOK! battle was wel mooi!
Wel moet iedereen ff FOK als clantag hebben, das lekker intimiderend.
Zo maar eens aan de slag dan!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:13 schreef 67Impala het volgende:
Gewoon de namen in de OP toevoegen. Niet bij iedereen (inclusief mezelf) komen de Platoon namen overeen met de PSN ID. Maar als je de lui uit de OP toevoegd met beschrijving PS3 FOK! BF3 oid wordt je geaccepteerd en kan je vaak wel uitnodigingen verwachten als ze gaan spelen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon lang locken, meeste mensen droppen dan hub flares al.
Hoeveel potjes hebben we gewonnen gister achter elkaar gewonnen denk je? 12 ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:18 schreef MarkM het volgende:
Voeg mij ook maar toe aan de OP.
PSN: me1mark-NL
Kills 151
Deaths 117
K/D Ratio 1.291
Kill assists 41
Score/Min 325
Quits 15%
W/L ratio is 7.5
Ik vind het wel fijn dat als ik een punt capture dat ik dan niet erg duidelijk naast een vlag/COM-station zit en dat een laffe sniper van 20 honderduizendmiljoenmiljard meter mij een kogel door mijn hoofd heen jast! Dat vond ik bij de vorige BF games zo godsgruwelijk irritantquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je rusht enorm veel en toch prone een goede toevoeging vinden?
Ik vind het zelf nog steeds kut, alleen leuk voor geniepige kneusjes. (dat, en ik vergeet altijd dat het kan)
Operation Metro heeft geen voertuigenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:31 schreef DSS24 het volgende:
Kan je in Battlefield ook maps spelen zonder voertuigen?
Infantry only ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:31 schreef DSS24 het volgende:
Kan je in Battlefield ook maps spelen zonder voertuigen?
En in TDM zitten ze helemaal niet toch ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Operation Metro heeft geen voertuigen
Ik heb ook nog niets kunnen doen, vind het al lastig genoeg om geen goede vrienden met de grond te worden (of als je opstijgt van dat vliegdekschip om niet tegen de Goalkeeper op het einde van de runway te knallenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Het lukt me absoluut niet om met de jet punten te scoren. Ik kan he-le-maal niets met die minigun en als ik al iemand in mijn vizier heb dan wordt ik wel weer gelocked en moet ik snel springen voordat de raket inslaat.... (IR flares dus nog niet unlockt)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets kunnen doen, vind het al lastig genoeg om geen goede vrienden met de grond te worden (of als je opstijgt van dat vliegdekschip om niet tegen de Goalkeeper op het einde van de runway te knallen)
Budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef zerokil het volgende:
Waar is Battlefield het goedkoopst verkrijgbaar? (wel een goede leveringstijd)
die is zo kut om te halenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:02 schreef Dven het volgende:
Jaaaa! Eindelijk die verdomde surpression ribbon!
Ik heb me in het begin gewoon een keer vol in een helicopter van de tegenstander geboord.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Het lukt me absoluut niet om met de jet punten te scoren. Ik kan he-le-maal niets met die minigun en als ik al iemand in mijn vizier heb dan wordt ik wel weer gelocked en moet ik snel springen voordat de raket inslaat.... (IR flares dus nog niet unlockt)
Was zeker een drama! Gelukkig speelde we de tegenstander helemaal weg. Volgens mij hadden wij op het einde nog 300 tickets overquote:
uhu, moet nog 9 of 8 lmg ribbons en dan heb ik ook eindelijk die de medal + dogtag voor de lmgquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Was zeker een drama! Gelukkig speelde we de tegenstander helemaal weg. Volgens mij hadden wij op het einde nog 300 tickets overGeeft wel het belang van teamspel en een goed stel werkende medics aan
Het zou er wel moeten zijn, of in ieder geval komen. (in ieder geval platoon vs platoon leaderboards)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:48 schreef Dven het volgende:
Trouwens wel jammer dat er in de platoon geen ranglijst van leden is en dat er geen ranglijst van platoons in zijn algemeenheid is. Of het is er wel maar mijn zoekcapaciteiten zijn er niet naar
Nog beter mijn best doen dus! In naam der FOK!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het zou er wel moeten zijn, of in ieder geval komen. (in ieder geval platoon vs platoon leaderboards)
Wat maakt het uit! Het is maar een spelletje!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:54 schreef Suc het volgende:
Sorry jongens, ik haal het platoon gemiddelde echt drastisch omlaag![]()
Inderdaad, als je maar schik hebt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Wat maakt het uit! Het is maar een spelletje!
Die is heeeel erg herkenbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:48 schreef Pixell het volgende:
Gister zat ik voor het eerst in een jet, werd ik neergehaald, spring ik eruit, landt ik buiten de combatzone... suicide "bad luck"
Doe eens niet. Dat is mijn taakquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:54 schreef Suc het volgende:
Sorry jongens, ik haal het platoon gemiddelde echt drastisch omlaag![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ja serieus.
Zag dat ding steeds rijden maar had er geen erg in (dacht dat iemand gewoon zat te proberen, was in conquest), wou ik hem kapot schieten begon hij ineens terug te schieten.
L1 (PS3) of LB (360)quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
Maar het zijn wel komische dingen. Toch eens kijken hoe je met dat ding kan schieten.
Kan niet volgens mij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:53 schreef Dven het volgende:
Even wat anders: soms krijg ik punten omdat ik een defensieve of offensieve order heb gevolgd. Maar hoe kom ik erachter wat de orders zijn? Is me nog nooit opgevallen namelijk. En hoe deel je als squadleader orders uit?
Spotten op objectives, komen dan ook vier pijltjes om het vierkantje heen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:53 schreef Dven het volgende:
Even wat anders: soms krijg ik punten omdat ik een defensieve of offensieve order heb gevolgd. Maar hoe kom ik erachter wat de orders zijn? Is me nog nooit opgevallen namelijk. En hoe deel je als squadleader orders uit?
Vanavond effe spelen? Ik probeer altijd te doen wat er verwacht wordt. Lone wolves heb je niks aan in deze game.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:04 schreef Rauw. het volgende:
Gisteren trouwens druk aan het spotten en squadleaden geweest. Het had zo mooi kunnen zijn maar mn teamleden luisterden niet
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er zit nog een bug in de speedboten? als ik gas geef ontploft mijn boot
ben vanavond niet te lang online, maar even kijken wie er online zijn vanavondquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Vanavond effe spelen? Ik probeer altijd te doen wat er verwacht wordt. Lone wolves heb je niks aan in deze game.
Ik speel als Assault/medic btw.
Ik ben van 7 tot 11 online te vinden. Effe een grindsessie houden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ben vanavond niet te lang online, maar even kijken wie er online zijn vanavond
Beter bewaren we hem dan voor een andere keer, moet namelijk tegen half 8/ kwart voor 8 naar een verjaardag. Komen nog genoeg dagen, even een keer doen als we een volle groep met tijd hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:12 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik ben van 7 tot 11 online te vinden. Effe een grindsessie houden.
Donderdag en Vrijdag ben ik ook online te vinden. Dan heeft mn vriendin avonddienst en is de TV van mij!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Beter bewaren we hem dan voor een andere keer, moet namelijk tegen half 8/ kwart voor 8 naar een verjaardag. Komen nog genoeg dagen, even een keer doen als we een volle groep met tijd hebben.
Als dat zo is, briljante bug!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er zit nog een bug in de speedboten? als ik gas geef ontploft mijn boot
Komt deze week nog helemaal goed dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Donderdag en Vrijdag ben ik ook online te vinden. Dan heeft mn vriendin avonddienst en is de TV van mij!
Kwam gister een jet tegen met stealth en alles, stingers konden wel locken maar zelfs als zijn flares op waren raakten ze hun doel niet. Kerel schoot alles naar de klote zelfs die amfibische voertuigen nog voor ze op land waren en andere bootjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Komt in de toekomst wel weer goed, want dan gaan mensen met andre unlocks dan IR flares spelen en heb je weer kans met je stinger
Dan zal iemand er wel C4 op hebben geplaktquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:14 schreef 67Impala het volgende:
Ik had gister ineens Anti Explosives Ribbon. Geen idee hoe, ik haalde een chopper uit de lucht en voila..
Volgens mij krijg je die wanneer je iemand neer schiet die gespot is ofzo, anders weet ik het namelijk ook niet maar zie ze wel soms voorbij komenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:53 schreef Dven het volgende:
Succes, ik hoop dat het nog langer mag duren dan tot 12 uur voor je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef Dven het volgende:
Aha duidelijk dus! Erger me ook dood aan het feit dat mensen die mijn kant op kijken niet spotten en ik in m'n rug opgeblazen word door een tank
Heb trouwens een grote zonde begaan! Ben onderweg naar een date dus kan tot 12 uur vanavond niet online!
Ah je gaat beffen in plaats van bf-en!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef Dven het volgende:
Aha duidelijk dus! Erger me ook dood aan het feit dat mensen die mijn kant op kijken niet spotten en ik in m'n rug opgeblazen word door een tank
Heb trouwens een grote zonde begaan! Ben onderweg naar een date dus kan tot 12 uur vanavond niet online!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ah je gaat beffen in plaats van bf-en!
Wie nog erger zijn, die lui die bang zijn in het donker met hun flashlight op hun wapen die jouw kant op mikken terwijl je vanaf zijn kant of de flank aangevallen word.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef Dven het volgende:
Teamleden met flashlight of laserpointerquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wie nog erger zijn, die lui die bang zijn in het donker met hun flashlight op hun wapen die jouw kant op mikken terwijl je vanaf zijn kant of de flank aangevallen word.
Het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef mash_ het volgende:
Broers die op je ps3 gaan zonder het te vragen en dan verliezen en 4-8 gaan en daardoor je 11 winstreak verbreken zijn niet zo leuk
Ik heb die van mij ook verboden te multiplayeren, tenzij hij het onder zijn eigen account doetquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef mash_ het volgende:
Broers die op je ps3 gaan zonder het te vragen en dan verliezen en 4-8 gaan en daardoor je 11 winstreak verbreken zijn niet zo leuk
BOKS! Netjes! Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef Pixell het volgende:
Soldmayor net in zn bakkes geschoten met een SV98 op 772m![]()
Ja ik had gezegd dat hij gewoon mocht spelen omdat het mij niet zo veel boeidequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook verboden te multiplayeren, tenzij hij het onder zijn eigen account doet
Ik vind het gewoon leuk om met vrienden in een squad te zitten en dan de heletijd te winnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik maak me niet zo druk meer over k/d en w / l ratios. De tijd dat ik me gigantisch opvrat omdat het niet wilde heb ik wel gehad, dat was ten tijde van UT99, het is nu echt ontspanning voor mij.
TOF!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef RudyCarell het volgende:
Maybe voor volgende deel? Zat even het font te zoeken...
[ afbeelding ]
Ik moet eerst ff trainen (Nu welquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen stageverslagen niks.. PS3 nu aan en knallen, zie jullie vanavond hoop ik.
En PS3 paying members zijn geaccepted.
Ben ik niet met je eens.. Ik haal non stop choppers uit de lucht met die stingers..quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat ik toch zo schijt irritant vind is als je bijvoorbeeld je heli of tank aant reparen bent, en dan hup springt een teammate erin -.-
echt donder op die is van mij
En verder vind ik dat de stinger te zwak is, je kan er amper wat mee door flares.
Dit mensen, dit! Als squadleader even richten op een objective en spotten. Als je vervolgens iemand in de buurt van het object doodschiet krijg je 20 extra punten, het object halen is 25 punten. De squadleader krijgt dezelfde punten, die heeft dus drie mannetjes lopen die extra punten opleveren. Dat kan op sommige mappen met bijvoorbeeld rush dus als een gek oplopen. Ik zie het steeds meer mensen doen, maar nog veel te weinig. Het is een hele simpele manier van meer punten sprokkelen en het kost geen enkele moeite.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Spotten op objectives, komen dan ook vier pijltjes om het vierkantje heen.
Dat staat allemaal in de battlelog, moet je maar ff checkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef Duuc-nl het volgende:
Krijg je de mortar trouwens bij support? Wil het wel is uitproberen. Wanneer komt die? Ben nu bij m249.
PS3 ofwa?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan k met jullie spelen?
Heet robdegekste en ben vanaf 19 uur fanatiek aan het gamen
Voeg mij maar toe!
Koel. Ik ga wel eerst wat mensen een request sturen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:08 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ècht bergen fok!kers zijn online!
K join nu mimaaquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:02 schreef Laat77 het volgende:
Mimaa is effe eten. Ik wacht wel even tot hij klaar is en dan gaan we los!
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef stoeltafel het volgende:
Jongens is Team Deathmatch of squad Deathmatch niet leuker??
Via de Battlelog, via Edit Profilequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef Morgen- het volgende:
Hoe kan ik FOK voor mn naam zetten? (xbox)
Als je van COD houdt wel ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef stoeltafel het volgende:
Jongens is Team Deathmatch of squad Deathmatch niet leuker??
Kom keer met ons spelen, we zitten nu met 8 Fokkers in het team.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef Roces18 het volgende:
Damn, wat vliegen de topics er door heen.
Ben al weer level 27
Vind het wel jammer dat er zo weinig variatie en leuke mappen zijn. Geen jungle mappen waar je lekker stealth kan doen helemaal niks. Ze zullen het vast in tien seconden hebben verzonnen, maar gelukkig krijg ik binnenkort Back to Karkand. Dat zijn pas echte mappen.
En wat erg irritant is, is dat de mappen zo kort zijn. 200 puntjes bij conquest en klaar dat is echt 15/20 minuten waarin je net (als vliegtuig piloot) 5/6 kills kan halen, dus dat schiet echt niet op.
En bovenal dat je niet kan kiezen welke map er komt, beter komt er een vote systeem ofzo..
Allemaal kleine dingetjes zijn dit, waar ze totaal niet over nagedacht hebben, en dat is wel erg jammer.
Moet je me morgen maar ff inviten, ik speel op andere tijden dan julliequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom keer met ons spelen, we zitten nu met 8 Fokkers in het team.
maakt toch niks uit, speel conquest verover vlaggen in je eentje. Doe ik ook de hele tijd, gewoon sneaky en snel zijn. Dik punten verdienen waardoor je de hele tijd zowat mvp bent :p 6000+ score per potjequote:
squad deathmatchquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef stoeltafel het volgende:
Speel liever TD of squad Deathmatch, jaja ik heb veel cod gespeeld
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
squad deathmatch![]()
Zo erg is dat, 4 vs 4. En vaak zit ik dan ook nog in de domste squad die er is, en lekker gaat snipen, en dan zit ik in mijn eentje m-coms te verdedigen. Nee bedankt
Kom is met mij samen, gaat best goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
squad deathmatch![]()
Zo erg is dat, 4 vs 4. En vaak zit ik dan ook nog in de domste squad die er is, en lekker gaat snipen, en dan zit ik in mijn eentje m-coms te verdedigen. Nee bedankt
Hoe doe ik wat?quote:
Wat denk je zelf? een game waarbij alles draait om samenwerking.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Is het aan te raden om een headset te gebruiken wanneer je online gaat spelen?
Op dit moment niet echt omdat je elkaar niet hoort tijdens de game door een bug, later als dit gefixt is wel. Wij gebruiken het wel ondanks de bug. Je hoort elkaar wel maar hij stottert vaak, moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ehh ik heb dit spel nog nooit gespeeld vandaar dat ik het vraag sjaakquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? een game waarbij alles draait om samenwerking.
Vind het sowieso achterlijk dat er mensen zijn zonder mic.
Ahaa oke dan zal ik dan van mij maareens opladen danquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op dit moment niet echt omdat je elkaar niet hoort tijdens de game door een bug, later als dit gefixt is wel. Wij gebruiken het wel ondanks de bug. Je hoort elkaar wel maar hij stottert vaak, moeilijk uit te leggen.
Haha sorry! Had een nieuw plekke ontdekt en liep nogal lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Duuc-nl het volgende:
Was wel vet net tegen zes fokkers spelenbeetje jammer dat munnik me hele tijd neermaaide met ze m249 xd
Kom nog even spelen dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha sorry! Had een nieuw plekke ontdekt en liep nogal lekkerffies 3 combat efficiency binnen geharkt
met mensen die je kent ja zekerquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeweet.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:28 schreef Catkiller het volgende:
Join ik die game met een paar FOK!kers kom ik in het andere team en krijg ik het lost scherm zonder ooit gespawned te hebben!
Hehe, paar potjes gedaan net met wat fokkers inderdaad. Ging erg goed eigenlijk zonder ook maar iets gecommuniceerd te hebben. Laatste potje was zo makkelijk dat het saai werd.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:28 schreef Catkiller het volgende:
Join ik die game met een paar FOK!kers kom ik in het andere team en krijg ik het lost scherm zonder ooit gespawned te hebben!
Doen wij wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:32 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Bij halo 2 en 3, call of duty 4 had driekwart altijd een headset en zat te schreeuwen naar elkaar en samen te werken etc.
Ja is bij cod ook heel erg maar hier kan je niet je hele team horen toch? En het werkt fucked up. Nu wel potje gewonnen met Dribbel er nog bij, van één gast twee keer zijn dogtags gepaktquote:Op woensdag 2 november 2011 00:32 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Hehe, paar potjes gedaan net met wat fokkers inderdaad. Ging erg goed eigenlijk zonder ook maar iets gecommuniceerd te hebben. Laatste potje was zo makkelijk dat het saai werd.
Merk trouwens dat sinds die xbox live parties van een paar jaar terug bijna niemand meer te horen is omdat vrienden liever alleen elkaar horen. Bij halo 2 en 3, call of duty 4 had driekwart altijd een headset en zat te schreeuwen naar elkaar en samen te werken etc.
[..]
Indeed! Maar het allerergst zijn teamgenoten die je verblinden met de flashlight en dat jij daarna doodgeschoten wordtquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wie nog erger zijn, die lui die bang zijn in het donker met hun flashlight op hun wapen die jouw kant op mikken terwijl je vanaf zijn kant of de flank aangevallen word.
Ja! Enige storende aspect is dat wanneer iemand ligt je zijn benen niet meer kan zien..quote:Op woensdag 2 november 2011 01:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik verbaas me nog elke keer over het geluid en het beeld. Ziet er allemaal zo echt uit
Is een bug, wordt binnenkort gefixt.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:32 schreef Bredemug het volgende:
vraagje voor de ps3 BF3 spelers, waarom kan ik niet met mijn vrienden via microphone praten als we met elkaar in een squad zitten? Hoe moet je dan samenspelen als je niet met elkaar kan praten? of mis ik iets?
Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 2 november 2011 01:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Indeed! Maar het allerergst zijn teamgenoten die je verblinden met de flashlight en dat jij daarna doodgeschoten wordt
Idem!quote:Op woensdag 2 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik vermaak me voorlopig wel met BF3Ik haal MW3 ooit wel eens, wanneer je hem gratis bij een pakje boter krijgt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |