Soep!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik kan geen eten binnenhouden, blegh,
Ing, ik heb van iemand oxazepam gekregen om te kunnen slapen, zou ik het nemen?
Soms heb ik er een aantal seconden spijt van (als er een kussen van de bank leeggeplukt op de grond ligt bij het thuis komen bvquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Betty Beatle is zoooo leukHeb je er al spijt van Greys, of ben je er toch wel content mee
10 mg?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Tombo
Je had het over teveel uurtjes met vriendinnen die alles WEL op orde hebben...
Ik raad je dan aan om gewoon wat vaker met mij om te gaan
ik zou t innemen, kan en mag in deze situatie bestquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:
Alhoewel, als je maag nagenoeg leeg is klapt ie er wel lekker in.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Nee joh, gekkiequote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
10 mg ja, zal ik het maar gewoon doen?
Vriend kwam net een hele strip brengen, van zn vriendin, die had hem vannacht om 4 uur al willen sturen toen ze me op facebook zag
Ow ja, en dr lag een lullig kaartje in de bus met Veel Sterkte, Desiree, en twee smerige briefjes van 50 euro dr in, da wast dan van die lui van die hellehond die mn Karel voor mn ogen vermoordde...
Neequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
10 mg ja, zal ik het maar gewoon doen?
Vriend kwam net een hele strip brengen, van zn vriendin, die had hem vannacht om 4 uur al willen sturen toen ze me op facebook zag
Ow ja, en dr lag een lullig kaartje in de bus met Veel Sterkte, Desiree, en twee smerige briefjes van 50 euro dr in, da wast dan van die lui van die hellehond die mn Karel voor mn ogen vermoordde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |