ja als de rest van de wereld het loodje legt door een nieuwe ijstijd betekent dat in Noorwegen hartje zomer. Wat een bikkels!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:27 schreef Desunoto het volgende:
Spreken over een "horrorwinter" en dan komen met voorspellingen waar ze in midden Scandinavië elk jaar mee te maken hebben.
Nietszeggende sensatieberichten allemaal.
Als jij je 'broer' nu ff flink wakker maakt deze winter hebben we volgend jaar ook geen zomerquote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nogmaals...was er een jaar waarin er NIET voor een zeer strenge winter is gewaarschuwd. Ik geloof het niet.
Die houdt een winterslaapquote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als jij je 'broer' nu ff flink wakker maakt deze winter hebben we volgend jaar ook geen zomer
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
You know you've become an adult when you open your curtains in the morning, see 50cm of snow and think: "well, that's gonna cause quite some transport disruptions".
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
You know you've become an adult when you open your curtains in the morning, see 50cm of snow and think: "well, that's gonna cause quite some transport disruptions".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop