Hallo Homo homo sapiens sapiens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
Goedemorgen randfiguren der samenleving.
Nog zo'n figuur die een trede lager staat op de evolutionaire ladder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
Goedemorgen randfiguren der samenleving.
Soorten die niet voortplanten doen het sowieso vaak vrij slecht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur die een trede lager staat op de evolutionaire ladder.
Tyft een end op lijer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur die een trede lager staat op de evolutionaire ladder.
Hoe romantisch.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben nu samen met hem naar een voetbalwedstrijd, daarna pakken we zijn koffers.
Ah op die fiets. Dat zou wel kunnen ja, maar denk nog steeds dat je Turkije een beetje overschat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ze zullen wel hun economische invloed vergroten. Op zich geen probleem, maar dan moeten ze wel eerst bij de EU zitten.
Dat is niet weinig. Maar kennelijk niet genoeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:06 schreef eriksd het volgende:
3 boterhammen en een halve ontbijtkoek.
Het gebruik aan humor is de lol van het topic, denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:28 schreef eriksd het volgende:
Haha, dat teringtopic van FTS. Wat een gebrek aan humor.
Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:30 schreef eriksd het volgende:
Misschien heb ik wel een koninklijke lintworm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |