Idd, kijk naar Rusland en China, die economieen zijn pas echt gaan groeien toen ze verrechts zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef Picchia het volgende:
Ik denk juist dat de EU een opstap is naar verdere verrechtsing. Sociaal beleid wordt minder houdbaar. Verrechtsing hoort bij globalisering.
Is goed, Bokito.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen om jou te pesten ga ik nu mijn zaad bij de spermabank deponeren, sterker, bij verschillende spermabanken omdat het depositogarantiestelsel slechts tot een waarde van 100.000 dekt.
Kan jij trouwens Mauro niet adopteren? Zijn jullie samen net Duo Penotti, orkapooier die je bent.quote:
Het is niet barbaars.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat we dat idiote barbaarse op den duur wel weten af te schudden, ja.
Kun jij niet in de Apenheul gaan wonen, daar in die verenhoed van je schijten en de stront richting dagjesmensen flikkeren?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan jij trouwens Mauro niet adopteren? Zijn jullie samen net Duo Penotti, orkapooier die je bent.
Zegt de man die zichzelf superieur acht aan bankiers (lees Joden). Waar hebben we dat in het verleden eerder gezien?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun jij niet in de Apenheul gaan wonen, daar in die verenhoed van je schijten en de stront richting dagjesmensen flikkeren?
Die opmerking was dan ook een uiting van mijn superioriteit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zegt de man die zichzelf superieur acht aan bankiers (lees Joden). Waar hebben we dat in het verleden eerder gezien?
Als je superieur was geweest dan zat je geen verhaaltjes over Orka's te tikken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die opmerking was dan ook een uiting van mijn superioriteit.
Dat weet ik wel zeker van niet, hoe rechtser mensen zijn hoe banger ze zijn voor globalisering en hoe dichterbij hun horizon ligt. Totdat ie bij Henk en Ingrid aan het eind van hun straat ligt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef Picchia het volgende:
Ik denk juist dat de EU een opstap is naar verdere verrechtsing. Sociaal beleid wordt minder houdbaar. Verrechtsing hoort bij globalisering.
Haha, moet dat een belediging zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je superieur was geweest dan zat je geen verhaaltjes over Orka's te tikken.
Hoezo, verwacht jij een belediging dan? Het was slechts een vaststelling van een feit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, moet dat een belediging zijn?
Is goed, Gargamel de kluizenaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, verwacht jij een belediging dan? Het was slechts een vaststelling van een feit.
Hihi, nee hoor, de sociopaat in mij zit gewoon in mijn genen, zie ook mijn sig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:46 schreef De_Nuance het volgende:
Trouwens V_P ga maar naar zoveel spermabanken als je wilt, als ze een normale opvoeding krijgen is er weinig aan het handje.
Uitstekend koelie van me, ga nu maar weer braaf katoenplukken op de plantage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is goed, Gargamel de kluizenaar.
Ongeacht of dat waar is, staat dat volledig los van het feit dat globalisering tot verrechtsing leidt. Met een groter oppervlak zal er meer diversiteit zijn en zul je beleid meer moeten veralgemeniseren om in te spelen op de verschillende gemeenschappen in de maatschappij. En veralgemeniseerd beleid heeft meestal een rechtse vorm. Om zo'n groot oppervlak te dekken laten ze meestal veel over aan het individu om haar eigen zaakjes op te lossen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker van niet, hoe rechtser mensen zijn hoe banger ze zijn voor globalisering en hoe dichterbij hun horizon ligt. Totdat ie bij Henk en Ingrid aan het eind van hun straat ligt.
Nee, de angst voor globalisering doet dat. De onwetendheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ongeacht of dat waar is, staat dat volledig los van het feit dat globalisering tot verrechtsing leidt.
Griekenland uit de EU zetten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:39 schreef remlof het volgende:
Opheffen dat kut-Griekenland en verdelen onder de overige Eurolanden.
Nee, dan lever je ze over aan Turkije.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |