Nagelkip? BBQ-schaar?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nagel en BBQ, qua namen is dat echt geen goede combi. *mental image*
(hoewel Schaar en Kip niet veel beter is)
quote:He Mascha,
Ik was dit weekend met mijn moeder in Amsterdam. Toen we bij de Beijenkorf kwamen gingen bij de Mac counter kijken. Toen mijn moeder om een foundation had gekocht vroeg ik of ik wat sampels mocht omdat ik bezig ben met een soort blog. Daarna zei mijn moeder dat ik ook beautygloss en misslipgloss volgde. toen zei dat meisje van Mac dat ik absoluut niet naar jouw tips moest luisteren omdat jij een amateur en hobby make-up liefhebber bent.
Nu zit ik heel erg te twijfelen wat ik moet doen…
quote:
Er vloog net een stuk worteltje uit mijn mondquote:
quote:briitttt says:
31/10/2011 at 16:44
HAHAHA, mascha, amateur???!! LOL.
Uhm jawel... Mascha is wel een amateurquote:debora says:
31/10/2011 at 16:45
het is Mascha haar werk hoor !
Vast Lindy, de schavuitquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat 1 van ons?
En is ze al gebanned?
De comment staat er nog en ze heeft nog gereageerd, dus ik ga er van uit dat ze niet gebanned isquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat 1 van ons?
En is ze al gebanned?
Ik ben gebannedquote:
Vindt wat onprofessioneel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Masja vind het onprofessioneel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, lijnzaad met gekookt waterquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik ooit een hersentumor zou hebben zou ik naar Mascha gaan om te opereren, Mascha kan alles![]()
Wat was dat nou met dat zondagsmasker?
Heeft ze nu weer iets nieuws kansloos op haar gezicht gesmotst?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vindt wat onprofessioneel?
Die reactie van MAC?
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vindt wat onprofessioneel?
Die reactie van MAC?
Hoe kom je erop???quote:
Ik vind het zo extreem mooi hoe ze met kritiek omgaatquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja
Masja die zegt dat een ander onprofessioneel is![]()
![]()
![]()
Je zou de foto moeten zienquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe kom je erop???
Weet je hoe goor dat wordt??? HAHAHAHAHAHA
Ik doe altijd lijnzaad (gebroken of heel) in mijn brinta/vla, goed voor het schijten
Maar moet je het voor de gein een uurtje laten staan. Dan kun je ook met de vla metselen
Wie dan nu?quote:
Nou, wat let je?quote:
Hallo, ik moet me toch ergens aan ergeren aan het einde van de dagquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een domme kut ja, maar daarom kom ik ook niet op die domme kutblog
Ik kan via m'n computer niet meer op haar sitequote:
Lichtgroen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
********Het is groen en het is echt totaal niet zwaar*******
Rara, wat is het?
Dat wel, en vooral de conclusie dat die Roos een nppert is, omdat haar vorige opmerking over masja's gewicht ging. Mooie gedachtengang: als je masja niet de hemel in prijst altijd, dan ben je nepquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het zo extreem mooi hoe ze met kritiek omgaat![]()
via je phone posten? Mijnes is leeg, teveel zitten patiencen op de wc op werk vandaagquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan via m'n computer niet meer op haar site
quote:
Je moet haar wel nageven dat ze een vet coole narcist isquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wel, en vooral de conclusie dat die Roos een nppert is, omdat haar vorige opmerking over masja's gewicht ging. Mooie gedachtengang: als je masja niet de hemel in prijst altijd, dan ben je nep
Whahah!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moet haar wel nageven dat ze een vet coole narcist is![]()
Volgend jaar gaat ze samen met Ivo Niehe optreden
"quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wel, en vooral de conclusie dat die Roos een nppert is, omdat haar vorige opmerking over masja's gewicht ging. Mooie gedachtengang: als je masja niet de hemel in prijst altijd, dan ben je nep
nagelverharderner ... zou wordfeud die goedkeuren?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, ze heeft wel heul goede tips hoor
(ja, dit filmpje is uit 2007, maar het blijft lachwekkend. Leuk dat ze het allemaal presenteert alsof het feiten zijn, terwijl het toch goede tips zijn om je nagels te verzieken
![]()
)
Het enige wat ik daarover kan vinden is dat ze alleen exclusief voor de site zijn, niks over LE ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn die model own lakjes le of kan ik ze eventueel nog voor verjaardag vragen enzo?
bah ik ben nog zo over de zeik dat ik zelfs geen zin heb om lakjes te kopen
Gebruikt ze nou zo'n kuttikel scalpel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
(ja, dit filmpje is uit 2007, maar het blijft lachwekkend. Leuk dat ze het allemaal presenteert alsof het feiten zijn, terwijl het toch goede tips zijn om je nagels te verzieken
![]()
)
Jep. Auw.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebruikt ze nou zo'n kuttikel scalpel?
Ik denk niet dat ze LE zijn, zijn ze te mooi voor. Het kan wel dat ze uitverkocht raken. Maar ik redeneer hier puur op logisch redeneren, ik heb eigenlijk geen flauw ideequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn die model own lakjes le of kan ik ze eventueel nog voor verjaardag vragen enzo?
bah ik ben nog zo over de zeik dat ik zelfs geen zin heb om lakjes te kopen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeden logieka!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]. En een nagelknipper omdat ze zwakke nagels heeft
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en afgelopen zondag nog het advies om alleen maar nagellakremover zonder aceton te gebruiken. Want Masja weet waar ze het over heeft.
[..]
Ik denk niet dat ze LE zijn, zijn ze te mooi voor. Het kan wel dat ze uitverkocht raken. Maar ik redeneer hier puur op logisch redeneren, ik heb eigenlijk geen flauw idee.
En
quote:
Ik weet er niks van, maar wat is er verkeerd aan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
)
Ik was daar naar op zoek op internet, is dat verkeerd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je het daar dan niet met je mama over hebben chick?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
het is zo verrot want ik hoor van een vriendin dat mijn moeder vandaag bij haar moeder in de winkel was omdat ze zo bezorgd is enzo, en als ik haar aan de telefoon heb houd ze zich super sterk maar dan voel ik mij toch weer verrot omdat ik weet dat mamma zich ook kut voelt
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet er niks van, maar wat is er verkeerd aan?
Dan weet ik dat voor als mijn nagels nog een stukkie langer zijn.
Ik heb niet meer gebeten en ze zien er redelijk goed uit, alleen snel viezigheid eronder, maar wel:
NAGELS!!!!
Als je je nagels goed wil verzieken, moet je ze eerst knippen en daarna de kuttikels eraf snijden/knippen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was daar naar op zoek op internet, is dat verkeerd?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je het daar dan niet met je mama over hebben chick?
Dat durf ik nog niet echt te zeggen, maar ik heb al sinds 7-9 niet meer gebetenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ben je nu helemaal van het nagelbijten af?
We lachen je niet uit, we lachen je toequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet echt te zeggen, maar ik heb al sinds 7-9 niet meer gebeten![]()
Even voor de duidelijkheid, voor "mijn" gevoel heb ik behoorlijke nagels, jullie zouden me keihard uitlachen om die zielige dingen![]()
Maar dat geeft niet, ik heb er blij mee
Dan splijten die nagelplaten ofzo toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je je nagels goed wil verzieken, moet je ze eerst knippen en daarna de kuttikels eraf snijden/knippen.
Ok, knippen maak ik me ook wel eens schuldig aan als ze echt irritant lang zijn, maar dan accepteer ik dat m'n nagels er zwakker van worden (ze kunnen wel wat hebben). Maar "knippen omdat ze zwak zijn" is lachwekkend
Jawel en mamma vind het ook super erg enzo, en dat zegt ze ook wel, maar hoe ze er met haar vriendin over praat is natuurlijk wel anders dan hoe ze tegenover mij er over praat, bij haar durft ze veel meer dr zorgen te zeggen en bij mij meer sterk te houden zodat ik het ook beter trekquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je het daar dan niet met je mama over hebben chick?
Ik heb ook shorties! Maar jij was wel erg, qua afgeklovenheidquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet echt te zeggen, maar ik heb al sinds 7-9 niet meer gebeten![]()
Even voor de duidelijkheid, voor "mijn" gevoel heb ik behoorlijke nagels, jullie zouden me keihard uitlachen om die zielige dingen![]()
Thanks!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We lachen je niet uit, we lachen je toe![]()
Haha, i've been there, ik weet hoe je je voeltquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, I have to admit that....quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook shorties! Maar jij was wel erg, qua afgeklovenheid
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net gehuild vanwege afkick issues
En daarna/daarvoor lekker onredelijk pissig geworden op bleiblei?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word altijd helemaal naar van het gevoel van vijlen. Krijg de rillingen op mn rug ervanquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik gebruik bijna altijd aceton-vrije nagellakremover. Is toch ook niet slecht?
Knippen doe ik ook, maar ik accepteer zelf dat m'n nagels daar misschien niet zo blij mee zijn. Die krengen groeien gewoon te snel, en vijlen is stom.
Gewoon roken, opgelostquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Afkick?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Klopt, maar hij had ook wel iets heel oenigs gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En daarna/daarvoor lekker onredelijk pissig geworden op bleiblei?
Daar hou ik altijd zo van, lekker afreageren op een ander, dan hoef je er zelf niks me ete doen op dat moment
Straks ga je doodquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon roken, opgelost![]()
Sjaantje, eigenlijk wilde ik er wat verder op ingaan, maar ik heb er geen tijd voor, want ik moet naar bed. Morgen moet ik om 8 uur bij de tandarts zijn.
Ik hou het dus even bij een dikke knuffel en veel sterkte![]()
![]()
![]()
NIghty night chickies!
quote:
Hoereer je jezelf er ook voor?quote:
Mannen, echt, dé lompste kneuzen die er zijn...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar hij had ook wel iets heel oenigs gedaan
Achter E'hoven station, met haar kontje in de luchtquote:
Jah, mannenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mannen, echt, dé lompste kneuzen die er zijn...
quote:
Nu niet meer voor de peuken maar voor de fun toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nu niet meer voor de peuken maar voor de fun toch?
Van je hobby je werk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ah joh, word je vanzelf weer warm van.quote:
Tom & Jerry's heet datquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens hééérlijk een bak Ben&Jerry's op mn schoot enwilt niet, dus it's all mine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
truste sqquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Senks all!! Ikgamaar slapen![]()
Kutspatiebalk
Slafen sie gut!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Kutspatiebalk
Trusten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Kutspatiebalk
Moeilijk chick! Enerzijds wil je misschien weten hoe je mama zich echt voelt (denk ik?) aan de andere kant toch ook niet want jij moet ook sterk blijven voor jezelf. Toch? Vind het zo sneu voor jequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel en mamma vind het ook super erg enzo, en dat zegt ze ook wel, maar hoe ze er met haar vriendin over praat is natuurlijk wel anders dan hoe ze tegenover mij er over praat, bij haar durft ze veel meer dr zorgen te zeggen en bij mij meer sterk te houden zodat ik het ook beter trek
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tom & Jerry's heet dat
Geef 't beesie een naam, ik smul ervan omnomnom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moeilijk chick! Enerzijds wil je misschien weten hoe je mama zich echt voelt (denk ik?) aan de andere kant toch ook niet want jij moet ook sterk blijven voor jezelf. Toch? Vind het zo sneu voor je![]()
Ik ben een soort van 'klap' aan het verwerken die 1 van mn beste vriendinnen me net gaf, waarmee ze eigenlijk aangaf geen idee te hebben van wat ik heb meegemaakt toen mijn broer overleedGecombineerd met gedichtje dat ik net tegen kwam, even een traantje
SQ: afkicken van roken? of AD?
Wauw Bros, dát heb ik lang niet gehad joh!quote:
Zo lekker op zijn tijd (en in de aanbieding deze weekquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw Bros, dát heb ik lang niet gehad joh!
Sorry dat ik er verder niet zo op in ga, maar als ik dat doe ga ik zelf weer dingen oprakelen bij mezelf en daar voel ik nu niet zo voor, is gisteren al een vrij heftige dag geweest op dat gebied, vandaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]bah das ook vervelend meis
soms zou ik willen dat ik ook kon janken, lijkt me zo fijne uitlaatklep!
Ik ben normaal niet zo van de zoetigheid, alleen als ik ongesteld ben! Je weet dus al hoelaat het is als ik met een bak ijs op de bank zitquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo lekker op zijn tijd (en in de aanbieding deze week)
Die's goed he! Jeeuhj voor de choco-cocos-cakequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van de zoetigheid, alleen als ik ongesteld ben! Je weet dus al hoelaat het is als ik met een bak ijs op de bank zit(heb ook al die lekkere choco cocos cake gekocht bij de AH vandaag
)
heb je het nog geprobeerd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef Lindytje het volgende:
Mijn god.... ik hoop datd'r computer snel weer gemaakt wordt...
Ze zit hier nu beneden op mijn PC steeds en op alles wat anders werkt dan op die van haar te zaniken... *zucht*
oh nee dat hoeft ook niet hoor, ik moest gewoon even zeiken, maar natuurlijk hoef je er niet op in te gaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry dat ik er verder niet zo op in ga, maar als ik dat doe ga ik zelf weer dingen oprakelen bij mezelf en daar voel ik nu niet zo voor, is gisteren al een vrij heftige dag geweest op dat gebied, vandaar
Wel echt een aanrader om veel, open en goed te praten met elkaar, echt
Nee, maar anders is het zo alsof ik je negeer en in a way doe ik dat natuurlijk ook, maar niet om onaardig te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee dat hoeft ook niet hoor, ik moest gewoon even zeiken, maar natuurlijk hoef je er niet op in te gaan
Heul goed! Vond mn vriend helaas ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die's goed he! Jeeuhj voor de choco-cocos-cake
oh maar das zo gedaan!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, t is de voeding... moet een nieuwe in dus.
Ik zeg er eigenlijk niet over omdat ik er niet echt iets van weet en wil me niet ongewenst ergens mee bemoeienquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, maar anders is het zo alsof ik je negeer en in a way doe ik dat natuurlijk ook, maar niet om onaardig te zijn
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heul goed! Vond mn vriend helaas ookIk riep nog: NEE! Jij mag niet want je bent niet ongesteld, maar daar trok ie zich niks van aan natuurlijk
Misschien ook maar beter.
als ik op de meet eerst langs tilburg moet komen om een nieuwe erin te rammen laat maar even weten hequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, t is de voeding... moet een nieuwe in dus.
We hebben er nu allebei 1 gehad en de laatste staat heel gevaarlijk tussen ons in. Echt te erg eigenlijk met mn bak B&J (of T&Jquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zitten 3 stukjes in, 2 voor mij en 1 voor hem, da's duidelijk
Als je het kunt wel jaquote:
You are sweetquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik op de meet eerst langs tilburg moet komen om een nieuwe erin te rammen laat maar even weten he
Zijn maar kleine schijterige traantjes hoor, diep van binnen ben ik gewoon heel kwaad en teleurgesteldquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]bah das ook vervelend meis
soms zou ik willen dat ik ook kon janken, lijkt me zo fijne uitlaatklep!
Volgens mij bedoeld ze dat nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ben je daar kwaad om p-a? Zoiets heftigs kunnen de meeste mensen zich niet indenken toch?ik zou het best erg vinden als mijn vriendin kwaad en teleurgesteld zou zijn omdat ik niet precies weet hoe het voelt als een naaste overlijdt... En blij toe dat ik het niet weet eerlijk gezegd.
Even in spoilertquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ben je daar kwaad om p-a? Zoiets heftigs kunnen de meeste mensen zich niet indenken toch?ik zou het best erg vinden als mijn vriendin kwaad en teleurgesteld zou zijn omdat ik niet precies weet hoe het voelt als een naaste overlijdt... En blij toe dat ik het niet weet eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
oh ja bedoelde meer dat ik geen traanvocht heb en dus niet kan huilen, hoor altijd dat het oplucht enzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zijn maar kleine schijterige traantjes hoor, diep van binnen ben ik gewoon heel kwaad en teleurgesteldAls je eens wilt praten, soort van huilen, gillen, boos doen of wat je ook als uitlaatklep kan gebruiken, call me
of whatsappen.. Opkroppen is zo naar
Dat klinkt naar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja bedoelde meer dat ik geen traanvocht heb en dus niet kan huilen, hoor altijd dat het oplucht enzo
Wat lijkt me dat vervelend, heb je dan ook heel droge ogen zeker?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja bedoelde meer dat ik geen traanvocht heb en dus niet kan huilen, hoor altijd dat het oplucht enzo
Omnomnomnomnomnomnom! Die cake heb ik gister voor het eerst gehad, klein stukje van de AH to go. Booooh zo lekkor!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van de zoetigheid, alleen als ik ongesteld ben! Je weet dus al hoelaat het is als ik met een bak ijs op de bank zit(heb ook al die lekkere choco cocos cake gekocht bij de AH vandaag
)
Snap ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
ah okee, dan snap ik het. Dat was niet uit de eerste post te halen namelijk.
Dat dus, wilde net het zelfde postenquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:13 schreef Mss het volgende:
Even eenvoor alle maisjes die het kunnen gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mss, zwarte tanktop?![]()
sielug hoor! Wat heb je dan in hemelsnaam de afgelopen maanden uitgespookt??quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:42 schreef BGTes het volgende:
Moggeuh.
Voor het eerst in 2 maanden mijn wekker moeten zetten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:42 schreef BGTes het volgende:
Moggeuh.
Voor het eerst in 2 maanden mijn wekker moeten zetten
Door ziekte heb ik maar een paar vakken van mijn P gehaald, waardoor ik het jaar overdeed zonder de gehaalde vakken, dus ik had in de eerste periode maar anderhalf uur per week collegequote:Op dinsdag 1 november 2011 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sielug hoor! Wat heb je dan in hemelsnaam de afgelopen maanden uitgespookt??![]()
snap ik! Sterkte met recoverenquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:50 schreef BGTes het volgende:
[..]
Door ziekte heb ik maar een paar vakken van mijn P gehaald, waardoor ik het jaar overdeed zonder de gehaalde vakken, dus ik had in de eerste periode maar anderhalf uur per week collegeIk werkte wel extra maar dat was vooral in de avond. Ben er echt lui van geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en verder vind ik het nog een beetje vroeg.
nog ff dan ben je op het punt dat je denkt 'waarom heb ik al die jaren gerookt eigenlijk?'quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dat moet wel trauma's geven denk ik
hier nu 54 uur rookvrij, de eerste 72 uur naderen snel en dan wordt alles beter!
Thanksquote:
Dat gaat je lukken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:55 schreef BGTes het volgende:
[..]
ThanksNou moet ik wel even al mijn vakken in een keer halen anders word ik eraf geschopt
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:04 schreef BGTes het volgende:
Sowieso het slechtste idee van de wereld, kom er maar onder bacterien!
En heuh, dat hoor ik vaker, een keer geprobeerd, blijkbaar was ik veel te vroeg
ikke welquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat laatste filmpje van Masja, natuurlijk geen basecoat gebruiken, waarom zou je.
Beginnen jullie net als haar bij je pink? Ik niet namelijk.
Whut echt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ikke wel
En nare dromen zijn naar
Hier was het vannacht ook weer feest, weliswaar met klopgeesten en entiteiten hier, altijd lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik een lamme bek, dus comfort food waar je niet op hoeft te kauwen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ik ben naar de tandarts geweest.Slobberen en hopen dat je het er niet meteen uitkwijlt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik een lamme bek, dus comfort food waar je niet op hoeft te kauwen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ver naar achter duwen, hoef je alleen nog maar te slikken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slobberen en hopen dat je het er niet meteen uitkwijlt.
Daar was ik alweer mee bezig. Gelukkig is mijn rooster deze periode veel fijner, diwodo om 9 uur weg. (Zou ik eindelijk een ochtendritme gaan krijgen?)quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ver naar achter duwen, hoef je alleen nog maar te slikken.. Ga nu proberen te roken, is ook moeilijk
Ik heb net trouwens een visioen, dat als de teller bij models own straks op nul staat, dat er dan komt te staan "haha, grapje, wij kunnen deze nagellak helemaal niet maken, lolz!"
Zou wel humor zijn
Bwehehe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ver naar achter duwen, hoef je alleen nog maar te slikken.. Ga nu proberen te roken, is ook moeilijk
Ik heb net trouwens een visioen, dat als de teller bij models own straks op nul staat, dat er dan komt te staan "haha, grapje, wij kunnen deze nagellak helemaal niet maken, lolz!"
Zou wel humor zijn
Ik ga er gewoon vanuit dat ze er na elf uur ook nog zijn. Ik heb dan wel een laptop, maar dan begint net een werkcollege. En die docent is nog niet op de hoogte van mijn sterk verbeterde werkhouding.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik heb een reminder in m'n outlook geplakt![]()
je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb chocolade-slagroom-mouse
Ja maar ik ben bij de tandarts geweest dus ik ben zieligquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en luxepaarden
ik heb een boterham met boterhamworst
Dat plet zo lekker.quote:
je moet er ook niet op gaan zitten.quote:
Dat zal inderdaad schelen. Niet dat er vandaag een boek in zit, maar da's omdat ik het boek nog niet heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet er ook niet op gaan zitten.
Tevens hoef ik geen boeken in mijn tas te proppen
insgelijksquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik begin jullie een beetje raar te vinden.
Geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat is vaak wederzijds, dus geen zorgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
GMTAquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is vaak wederzijds, dus geen zorgen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is vaak wederzijds, dus geen zorgen
engelse tijd hequote:Op dinsdag 1 november 2011 10:04 schreef Mss het volgende:
Ik was eigenlijk ook in de veronderstelling dat het 10.00 uur zou zijn
honderd miljoen miljard!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:09 schreef Mss het volgende:
Is er trouwens een maximum aan het aantal lakken dat je bij MO kunt bestellen? Of lopen de verzendkosten gewoon evenredig op?
oh, ik vind jou al heel lang raar hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ow serieus, zeg dat dan...quote:
Duw je nagel eens heel hard tegen de rand van de tafel, dan weet je hetquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm, doet matte topcoat alleen alsof ie snel droog is, of is ie dan ook echt droog droog?
Dat dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Duw je nagel eens heel hard tegen de rand van de tafel, dan weet je het
Neuh, maar omdat Joysa meebestelt zit ik misschien wel aan een hoeveelheid die niet in 1 doosje past.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat nergens. Hoezo, wilde je er dertig gaan bestellen dan?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dusOf even een andere nagel dr in porren, zie je het aan 2 nagels zelfs
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dusOf even een andere nagel dr in porren, zie je het aan 2 nagels zelfs
nee, staat nergens. Is geen flatrate ofzo hequote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh, maar omdat Joysa meebestelt zit ik misschien wel aan een hoeveelheid die niet in 1 doosje past.
Dan gaan we falenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, staat nergens. Is geen flatrate ofzo he
Volgens mij niet hoor heb ook wel eens een group order gedaan vorig jaar met de kortingsactie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh, maar omdat Joysa meebestelt zit ik misschien wel aan een hoeveelheid die niet in 1 doosje past.
Precies om 11 uur vol maken en dan moet iemand een nieuw topic maken en die is dan te laat om te bestellen en dan is alles uitverkocht!!einz!!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Precies om 11 uur vol maken en dan moet iemand een nieuw topic maken en die is dan te laat om te bestellen en dan is alles uitverkocht!!einz!!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Precies om 11 uur vol maken en dan moet iemand een nieuw topic maken en die is dan te laat om te bestellen en dan is alles uitverkocht!!einz!!
Dat is ook falenquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor heb ook wel eens een group order gedaan vorig jaar met de kortingsactie.
Dat waren 23 lakken ook voor 9,95
Thanks!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Mss:
Our international orders are sent via Royal Mail International Signed For. These items will be tracked until they leave the UK and will then be handed over to the destination country’s postal service. Unfortunately, we are unable to guarantee that packages will be tracked all the way to delivery and as such, if we feel your order contains an unusual amount of items, we reserve the right to charge you more postage. We will contact you by email first to ensure you accept the extra charges. If not, we will promptly issue you with a refund.
Tss.quote:
Jaquote:
Ja, dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tss.
En op tijd komen voor mijn college gaat niet lukken.Bommelding op mijn overstapstation is vast wel een goed excuus.
falen!!!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Noeeess waarom ga ik dan ook met mijn stomme kop naar die site van models own... Gisteren zo goed de links weten te ontwijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat jullie studenten
"meh, hebgeenzin, blijf thuis"
"pfff, ga echt niet helemaal naar school hoor..."
"mnoh, mijn wekker ging echt al om tien uur"
HAAAATTTTT HAAAATTT HAAATTTT'!!!!De mijne ging om half 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
de mijne om 7 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik haat jullie studenten
HAAAATTTTT HAAAATTT HAAATTTT'!!!!Dat mis ik inderdaad het meest van de studententijd. Geen zin in college, nou dan ga ik toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ik haat jullie studenten
HAAAATTTTT HAAAATTT HAAATTTT'!!!!Tsssss, mijn wekker ging al om kwart over 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tsssss, mijn wekker ging al om kwart over 9![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mijne om 7 uurIk dacht, dat verzacht het iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Net zoals met de kortingsactiesquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
NOG 26 MINUTERS OMGWTFBBQ
die site gaat zo hard crashen gewoon
WHY???????????????quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier ging de wekker om half 6 en om 6 lag ik weer in bed
Jawelllllllllquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
op de meet meenemen? Smokkeltasje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm ik wil graag falen; maar... Als ik ze op mijn werk laat afleveren; krijg ik weer commentaar van collega's en gaan ze vriendlief bellen... Als ik ze thuis laat afleveren; krijg ik rechtstreeks commentaar ván vriendlief... "WE MOETEN SPAREN BLAAT BLADIEBLURP DERP"
NU NOG MAAR 23 MINUTEN!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm ik wil graag falen; maar... Als ik ze op mijn werk laat afleveren; krijg ik weer commentaar van collega's en gaan ze vriendlief bellen... Als ik ze thuis laat afleveren; krijg ik rechtstreeks commentaar ván vriendlief... "WE MOETEN SPAREN BLAAT BLADIEBLURP DERP"
WELKE MEET GOFFERRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de meet meenemen? Smokkeltasje?
Jamaar deze zijn heul belangrijk en exclusief!! En die kon je anders nooooooit meer krijgen!!EINZ!11!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hij is minder erg dan 'ie was, maar het ligt vlot plat daar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NU NOG MAAR 23 MINUTEN!!!![]()
![]()
En ja, staat hij bekend om crashen? Dit is m'n eerste keer.
Weet nog wel toen thuisbezorgd.nl ofzo gratis eten gaf, dat die site er al een uur van te voren uit lag..
hollanders + gratis = born to failquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NU NOG MAAR 23 MINUTEN!!!![]()
![]()
En ja, staat hij bekend om crashen? Dit is m'n eerste keer.
Weet nog wel toen thuisbezorgd.nl ofzo gratis eten gaf, dat die site er al een uur van te voren uit lag..
Ja jij hebt iets achter de hand. Enige wat ik kan zeggen is: "Ja maar jij.. spaart alleen maar..."quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
als mijn vriend zegt dat we moeten sparen vraag ik wat er op zijn eindejaars LEGO wishlist staat, dat is dan rond de 500 euro en dan issie uitgeluld.
En die kunnen ook niet wachten, want die LEGO's zijn ook LE
jij bent een brave huisvrouw!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik sta op voor Mick en de honden voeder ik dan enzo en dan ga ik weer verder pitten![]()
Het was toen voor 7 minuten geloof ik. En ik had geen zin om af te wachten of het wel ging lukken, want dan moest ik daarna nog vreten halen. Dus had al gegeten en heb voor 15 euro cola besteldquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hollanders + gratis = born to fail
Dat is lastig ja!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja jij hebt iets achter de hand. Enige wat ik kan zeggen is: "Ja maar jij.. spaart alleen maar..."
Wait whut?
OOK NOG!!! net als debsterr toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
24 december
IK VOEL MIJ VERDOMME ZIELIG.
zo
Debs op 25ste zelfquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OOK NOG!!! net als debsterr toch?
of was die op een kerstdag jarig?
Priem is het kindeken Jeezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Run IJs, Runnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, misschien red ik het wel om op tijd te zijn.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Debs op 25ste zelf
*klikt site weg... Ik doe het niet*But....pwettehs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
ga je dat nou pas uitzoeken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef Ooi86 het volgende:
Zijn er ergens nog goede swatches te vinden van deze Beetlejuices? Oja, kan je met PP betalen op de site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |