het schokt me dat er mensen toch weer op zo'n jonge leeftijd dood kunnen gaan.... 43 ....veel ste jong...
Mijn Condoleances aan KWAKje en nabestaanden
Stefan
Gecondoleerd.
Toen ik dit topic zag staan dacht ik: "goh, Hagelslag houdt er zeker mee op." Ik opende het in de veronderstelling dat ik goedgeformuleerd en onderbouwd zou lezen waarom Hagelslag er eventjes geen zin meer in had.
Fokkers kunnen namelijk niet doodgaan. Dat zijn namen die in jouw hoofd leven, waar je je eigen film bij maakt. Die je laten lachen, boos maken, ervoor zorgen dat je hoofdschuddend achter je computer zit of juist hardop roept Goed zo, je hebt gelijk. Net als de favoriete personages in je lievelingsboek, de karakters in de series die je volgt zijn zij er altijd. Sommigen zijn je vrienden, sommigen kan je niet uitstaan, weer anderen zijn de dorpsgek die je gemakshalve maar negeert.
Soms vergeet ik dat er achter die namen ook echte mensen schuilgaan. Dat er achter die woorden, meningen, zinnen die ik zo goed ken dat ik ze zelfs zonder naam zou herkennen ook iemand zit die eet en drinkt en lacht en huilt. Iemand die een gezicht heeft en een naam. Iemand die dus ook opeens zomaar dood kan zijn.
Woorden kunnen niet doodgaan, mensen helaas wel.
Omdat ik de woorden van Hagelslag zo goed gekend heb, voelt het bijna nog vreemder als wanneer ik de mens gekend had.
Ik wil iedereen die de mens achter de woorden wel gekend heeft, heel erg veel sterkte wensen met jullie verlies. Gecondoleerd.
quote:Zo ontzettend goed verwoord!
Op maandag 08 juli 2002 15:20 schreef absolutelyarrogant het volgende:
Ik ben niet echt een actieve poster, maar wel een al jaren trouwe lezer.
quote:* keek naar icoon tijn, snapte het niet, keek naar beneden en dacht... kan niet, en de lurker hierboven verwoord waarom.
Ik ben niet echt een actieve poster, maar wel een al jaren trouwe lezer.Toen ik dit topic zag staan dacht ik: "goh, Hagelslag houdt er zeker mee op." Ik opende het in de veronderstelling dat ik goedgeformuleerd en onderbouwd zou lezen waarom Hagelslag er eventjes geen zin meer in had.
Fokkers kunnen namelijk niet doodgaan. Dat zijn namen die in jouw hoofd leven, waar je je eigen film bij maakt. Die je laten lachen, boos maken, ervoor zorgen dat je hoofdschuddend achter je computer zit of juist hardop roept Goed zo, je hebt gelijk. Net als de favoriete personages in je lievelingsboek, de karakters in de series die je volgt zijn zij er altijd. Sommigen zijn je vrienden, sommigen kan je niet uitstaan, weer anderen zijn de dorpsgek die je gemakshalve maar negeert.
Soms vergeet ik dat er achter die namen ook echte mensen schuilgaan. Dat er achter die woorden, meningen, zinnen die ik zo goed ken dat ik ze zelfs zonder naam zou herkennen ook iemand zit die eet en drinkt en lacht en huilt. Iemand die een gezicht heeft en een naam. Iemand die dus ook opeens zomaar dood kan zijn.
Woorden kunnen niet doodgaan, mensen helaas wel.
Omdat ik de woorden van Hagelslag zo goed gekend heb, voelt het bijna nog vreemder als wanneer ik de mens gekend had.
Ik wil iedereen die de mens achter de woorden wel gekend heeft, heel erg veel sterkte wensen met jullie verlies. Gecondoleerd.
Gecondoleerd.
quote:mooi verwoord, klopt helaas wel
-verhaal-
Daarom mijn condoleances naar iedereen, maar vooral de direct betrokkenen, met enorm veel sterkte om dit verlies een beetje te kunnen dragen.
Met een brok in mijn keel en heel bewogen,
Ben ik stilletjes ontroerd met betraande ogen,
Want Hagelslag was een aanwinst voor het forum,
Met weinig onzin en ook niet kranjorum,
En kon hij op serieuzere topics bogen.
Ik kan het nog nauwelijks geloven,
Dat de kracht van zijn redenaties is gaan doven,
Zijn topics zijn een speciaal plaatsje waard,
Diep in ons hart wat dus nooit meer verjaart,
Misschien dat hij luistert, ergens daar boven.
Mijn oprechte condoleances voor familie, vrienden en kennissen van Hagelslag.
quote:Ik sluit me hier volledig bij aan. Tjeemig, dit is een heel groot verlies als user. Gecondoleerd voor diegenen die het voorrecht hebben gehad hem ook als persoon te hebben gekend.
Op maandag 08 juli 2002 01:28 schreef Xenia het volgende:
Hagelslag, iemand die écht bereid was te knokken voor zijn idealen. Zijn hartstocht om bij te dragen aan Fok! middels de CWG was indrukwekkend.Wat schrik ik hiervan.
Heel, heel, heel erg veel sterkte Kwakje.
..maar na het lezen van die eerste paar posts kreeg ik al snel een ongelooflijk rotgevoel..
Gecondoleerd...
Gecondoleerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |