Ten eerste zou ik KWAKje en alle andere nabestaanden willen condoleren en erg veel sterkte willen toewensen.
Ik kende Hagelslag niet persoonlijk, maar aan zijn posts te zien was hij duidelijk een persoon die zijn hart op de goede plaats had.
Hij trok zich niets aan van de verrechtsing binnen Fok! en draagde trots en zonder blad voor de mond zijn idealistische standpunten uit.
Ik heb slechts in één topic contact met hem gehad. Toen konden we ons goed vinden in elkaar's uitspraken.
43 jaar is veel te jong. Hij verdiende beter.
Hagelslag, het ga je goed...
gecondoleerd kwakje, heel veel sterkte
Hagelslag was te jong, veel te jong.
Sterkte iedereen!
Veel sterkte, KWAKje.
Gecondoleerd en veel sterkte Kwakje
Wat schrik ik hiervan.
Heel, heel, heel erg veel sterkte Kwakje.
quote:Gecondoleerd...
Op zondag 07 juli 2002 17:47 schreef KWAKje het volgende:
Na zijn weekban eind mei is Hagelslag plotseling erg ziek geworden. Hij bleek een acute alvleesklierontsteking te hebben. Aan de gevolgen daarvan is Hagelslag/Kangaroo/Animal dinsdag 25 juni op 43 jarige leeftijd overleden.fok! was zijn lol, zijn kroeg, zijn plek voor (nieuwe) vrienden en geliefden, zijn discussie-manier om de wereld een beetje beter te maken. en natuurlijk was fok! zijn boksbal:)
I hope you've got your head up
Even when the road is hard
Never give up
Heel veel sterkte aan de nabestaanden in deze moeilijke periode.
Gecondoleerd en heel veek sterkte voor zijn familie en vrienden.
quote:gecondoleerd namens merel
Schrok me rot..Zou iemand in dat topic KWAKje namens mij kunnen condoleren? Ben weer eens geband
Ik ben geen heel actieve poster, maar wel een bijzonder actieve lurker en heb Hagelslag dan ook al vanaf de begintijd op het forum gevolgd. Een fijne user die zijn mening goed kon verwoorden en er ook voor bleef staan. Iemand met interessante gedachten en een orginele kijk op de dingen. Ik zal zijn posts missen.
Graag wil ik iedereen die hem een warm hart toedraagt veel sterkte wensen.
Gecondoleerd KWAKje en alle andere nabestaanden!
Wat Hagelslag zei in een topic over God en geloven:
quote:
Of iets bestaat of niet, hangt af van het aanwezig of afwezig zijn van een ervaring. Want de ervaring leert ons of iets bestaat of niet. Maar zelfs als die ervaring ontbreekt of aanwezig is, valt er niet een eenduidig antwoord te geven op de vraag of iets bestaat of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |