Wat een vreemde omgeving I-net eigenlijk, en wat een verdrietige gebeurtenis.
dankjuliewel voor de vele hartverwarmende reacties. ik had wel een idee dat Hagelslag iets had betekend op fok!, maar deze hoeveelheid reacties, en zo warm en vriendelijk, had ik niet verwacht.
quote:Ja,en ook confronterend,want met een knopje kan je de boel uitzetten maar niet zo gemaakkelijk in je hart,blijkbaar heeft internet een enorme impact en dit is een heel vervreemdend gebeuren.Woorden hebben een enorme kracht en
Op zondag 07 juli 2002 18:15 schreef yvonne het volgende:
Dit bericht raakt me meer dan ik zo kan uitleggen,
iedere user van de begintijd kent kanga/animal/hagelsag.
Kennen op een forum, is dat mogelijk?
Ja, zo voelt het wel, iemand "ken" je blijkbaar uit zijn posts, of door chatgesprekken, 1 op 1, het voelt zo vreemd.
Zeker omdat je zo'n beetje alle posts van hagelslag las en het altijd posts waren die iets te melden hadden.
Ook al waren het steggelposts met Danny, TOCH had hij iets te melden.
Kwakje, om iemand te moeten verliezen lijkt mij het ergste wat je kunt overkomen, wij "kennen" elkaar ook alleen maar van het Forum, maar toch kun je met iemand meeleven in dit soort gevallen.
Ik hoop dat je een heel klein beetje troost kunt halen wat mensen hier te zeggen hebben, lieve opbeurende berichten.Wat een vreemde omgeving I-net eigenlijk, en wat een verdrietige gebeurtenis.
quote:Hagelslag was een begrip op FOK!, zeker voor de mensen die hem vanaf het begin meegemaakt hebben.
Op zondag 07 juli 2002 18:20 schreef KWAKje het volgende:
geheel in de geest van Hagelslag heb ik er geen foto bij geplaatst.
ksnap wel dat je er naar vraagt.dankjuliewel voor de vele hartverwarmende reacties. ik had wel een idee dat Hagelslag iets had betekend op fok!, maar deze hoeveelheid reacties, en zo warm en vriendelijk, had ik niet verwacht.
*geen woorden*
sterkte iedereen
gecondoleerd
* Vision is er helemaal stil van
Sterkte aan de nabestaanden, ik zal zijn posts missen...
quote:Los daarvan was hij voor mij iemand met wie ik vele uren heb doorgebracht in de chat, die me ontelbare keren geholpen heeft als ik geen wijs werd uit mijn eigen zieleroerselen, die me het hexadecimaalsysteem tot in den treure heeft uit proberen te leggen en die me de mooiste muziek heeft gestuurd op cd.
Op zondag 07 juli 2002 18:24 schreef yvonne het volgende:
Hagelslag was een begrip op FOK!, zeker voor de mensen die hem vanaf het begin meegemaakt hebben.
Bert, je was een wijs man, ik heb ontiegelijk veel van je geleerd. Dank je wel
Gecondoleerd...
het samen herinneringen ophalen is erg prettig. want iedereen weet toch weer net iets anders over hem. ook dingen waar ik amper weet van heb.
quote:Zonde dat iemand zo een afscheid kent. Niemand had het kunnen weten. Sterkte voor de mensen die hem kennen.
Op zondag 07 juli 2002 17:47 schreef KWAKje het volgende:
Na zijn weekban eind mei is Hagelslag plotseling erg ziek geworden.
Natuurlijk weet je dat je leven weinig meer is dan de afwezigheid van een onverwachte ziekte of fataal ongeval, maar in ogenblikken als deze word je daar wel weer heel hardhandig aan herinnerd...
Zeker als je dezelfde leeftijd hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |