abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103915233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je begint blue met je Q , daarna heb je blue en je W, leashen op creeps als een malle. Ligt er uiteraard wel aan welke runes je hebt, maar onder de 75% hoef je niet te komen voor je bij red bent...
Jawel. Dat gebeurt met olaf wel
pi_103916839
Gisteren zo grappig _O- ik was Galio samen met een WW bot, tegen een Udyr. En we kregen hem of zn turret maar niet dood haha, hij bleef maar terug healen met wriggles onder andere. Zelfs als we alles los lieten stond ie nog net te ver onder zn turret om het af te maken en healde hij weer terug aan de minions :P

(wel gewonnen uiteindelijk)
pi_103917051
3 champs die niet bot horen, udyr galio en ww :) Snel lvl30 worden, heb je dat gemiep niet ^^
pi_103917694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
3 champs die niet bot horen, udyr galio en ww :) Snel lvl30 worden, heb je dat gemiep niet ^^
Nouja :P

Gister nog een MF die locked en vervolgens vraagt of MF ad of ap is _O-

Iemand zegt netjes dat het niet handig is als hij een champ gaat spelen die hij niet kent waarop hij beweert dat het gewoon lang geleden is met mf. Natuurlijk eindigt hij binnen 8 minuten 0/6 |:(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_103917931
:) fijn he

LB in team gisteren die:

eerst instalocked
vervolgens begint met 'i hate mid'
daarna uitsluitend wil vechten als hij zn ulti heeft en anders niet
inderdaad gewoon stilstaat niets te doen, geen autoattack of niets, tot zn ulti weer up is. dus elke 20s 1 combo.
huilt dat we gaan verliezen
mn red jat omdat ik als jungler eerst blues pakte

held
pi_103918266
quote:
Niet elk potje hoeft zoals een top toernooi te zijn. Gelukkig
pi_103918425
Nee maar ik heb al heeeeeeeeeeel lang die 3 niet meer bot gezien
pi_103918437
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:03 schreef znarch het volgende:

[..]

Nouja :P

Gister nog een MF die locked en vervolgens vraagt of MF ad of ap is _O-

Iemand zegt netjes dat het niet handig is als hij een champ gaat spelen die hij niet kent waarop hij beweert dat het gewoon lang geleden is met mf. Natuurlijk eindigt hij binnen 8 minuten 0/6 |:(
Ben benieuwd of je haar niet AP kan spelen (lijkt me niet slim, maar toch) want haar abilities gebruiken wel magic damage..

Even opgezocht maar je krijgt veeel te weinig damage terug voor je AP, en je bent heel squishy, niet lekker. Zelfs Lich Bane helpt niks
pi_103918961
AP miss fortune = joke.
Conscience do cost.
pi_103918982
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:24 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je haar niet AP kan spelen (lijkt me niet slim, maar toch) want haar abilities gebruiken wel magic damage..

Even opgezocht maar je krijgt veeel te weinig damage terug voor je AP, en je bent heel squishy, niet lekker. Zelfs Lich Bane helpt niks
Ap helpt niks nee, een hybid ap/ad heb ik laatst wel gezien en het werkte redelijk.

Net een potje ranked gedaan, kom je bij een ranged ad(graves) die zegt dat ad carrys geen defensive items nodig hebben.....
pi_103921850
Ik had een potje met Galio wat best goed ging, was al vrij snel 4/0.

Maar de rest van ons team was wat minder :') een cait die uiteindelijk 1/11 kreeg ofzo, kreeg maar geen kills.

De reden? een heeeeeel dodelijke poppy. Ik zag de bui al hangen toen de game laadde en het serieus een Poppy met een skin was :') een lelijke dat wel. Maar Poppy werd al vrij snel gefeed en ging uiteindelijk over de 30 kills met de volgende build:

Starks Fervor
Berserker Greaves
Trinity Force
Infinity Edge
Phantom Dancer
Frozen Mallet

Deed pijn :P
pi_103922556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:46 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Jawel. Dat gebeurt met olaf wel
Exact. Hoewel Olaf nog steeds een van de snellere junglers is, is hij zo'n beetje de minst veilige. En over counterjungling: je hoeft alleen te weten waar Olaf start, dan kun je de rest voorspellen. Als hij bij blue begint weet je dat je als je na je wolves naar zijn rood loopt, dat je hem daar gaat aantreffen als je heel even wacht. Als hij bij small golems begint kun je hem opvangen bij zijn wolves omdat hij na zijn wraiths op zeker vrij low is.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_103929452
moest lanen tegen een gp kass combo :')

Die kassadin nog nooit zo saai gezien. Nam ook Kage Lucky Pick.

Enige wat ie deed: in bush zitten. eruit komen, q doen, weer terug in bush, wachten op cd.

:') zo saai
pi_103929561
Ik en met mij de hele premade zitten al een kwartier met het scherm 'logging onto chatservice'.

Heeft iemand hetzelfde probleem? Zijn er fixes voor bekend?
pi_103933307
quote:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen zeggen dat sommige champs niet top of bot horen. Wat maakt dat nou uit? Alsof je weet welke champs je tegenstanders zijn. Je bent top echt niet sterker dan bot hoor.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_103935932
Omdat je je ranged ad en support dicht bij dragon wilt houden
pi_103936770
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Omdat je je ranged ad en support dicht bij dragon wilt houden
yep. en de support moet je dan helpen met wards zodat je dragon veilig kunt doen.

Net mijn eerste potje als jungle fiddle gewonnen :) ging niet helemaal lekker omdat onze Yi AP ging >.> en elke keer 1shot werd door annie + morgana. Stond er slecht voor totdat ik hun baron kon stelen met mijn ult en drain :P waarna ze op laag HP waren en mijn team ze af konden maken.
Pot duurde gewoon een uur, maar constant actie :D
pi_103938543
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom mensen zeggen dat sommige champs niet top of bot horen. Wat maakt dat nou uit? Alsof je weet welke champs je tegenstanders zijn. Je bent top echt niet sterker dan bot hoor.
Bij normale teamsetups weet je precies wie je tegenover je krijgt ja.
pi_103941208
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Young padawan
Conscience do cost.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:29:22 #195
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_103941227
Vanmiddag Shyvana double bundle gekocht en ze is awesome :D Ik heb een nieuwe main denk ik :P

quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef znarch het volgende:

[..]

Bij normale teamsetups weet je precies wie je tegenover je krijgt ja.
Bij draft mode wel ja, bij blind pick niet natuurlijk.
pi_103941649
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Thanatos45 het volgende:
Vanmiddag Shyvana double bundle gekocht en ze is awesome :D Ik heb een nieuwe main denk ik :P

[..]

Bij draft mode wel ja, bij blind pick niet natuurlijk.
En anders tijdens het loading scherm :P
  donderdag 3 november 2011 @ 23:46:16 #197
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_103942198
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef znarch het volgende:

[..]

En anders tijdens het loading scherm :P
Ehm, ja, daar had ik even niet aan gedacht 8)7 lol
pi_103942443
Zo vervelend als heel je team op jou na opgeeft als het gewoon gelijk staat :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:15:21 #199
148823 znarch
ondertitel
pi_103943475
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:50 schreef Maisnon het volgende:
Zo vervelend als heel je team op jou na opgeeft als het gewoon gelijk staat :')
beetje hetzelfde als je lanepartner doodgaat het altijd jouw schuld is xD
pi_103943852
Bah, wat een laag niveau steeds weer rond de 1200-1300 elo, je kunt er gewoon niet uitkomen vanwege het niveau van je team. Je moet echt hopen dat je een redelijk team krijgt, laatste potje ook weer, na 3 min al 3 deaths in ons team. Je domineert bot lane, na 12 min is de turret neer, maar is de enemy lee sin en de brand al weer gefeed en heb je weer een loss....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')