Jawel. Dat gebeurt met olaf welquote:Op donderdag 3 november 2011 14:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je begint blue met je Q , daarna heb je blue en je W, leashen op creeps als een malle. Ligt er uiteraard wel aan welke runes je hebt, maar onder de 75% hoef je niet te komen voor je bij red bent...
Noujaquote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
3 champs die niet bot horen, udyr galio en wwSnel lvl30 worden, heb je dat gemiep niet ^^
Niet elk potje hoeft zoals een top toernooi te zijn. Gelukkigquote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
3 champs die niet bot horen, udyr galio en wwSnel lvl30 worden, heb je dat gemiep niet ^^
Ben benieuwd of je haar niet AP kan spelen (lijkt me niet slim, maar toch) want haar abilities gebruiken wel magic damage..quote:Op donderdag 3 november 2011 16:03 schreef znarch het volgende:
[..]
Nouja
Gister nog een MF die locked en vervolgens vraagt of MF ad of ap is![]()
Iemand zegt netjes dat het niet handig is als hij een champ gaat spelen die hij niet kent waarop hij beweert dat het gewoon lang geleden is met mf. Natuurlijk eindigt hij binnen 8 minuten 0/6
Ap helpt niks nee, een hybid ap/ad heb ik laatst wel gezien en het werkte redelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je haar niet AP kan spelen (lijkt me niet slim, maar toch) want haar abilities gebruiken wel magic damage..
Even opgezocht maar je krijgt veeel te weinig damage terug voor je AP, en je bent heel squishy, niet lekker. Zelfs Lich Bane helpt niks
Exact. Hoewel Olaf nog steeds een van de snellere junglers is, is hij zo'n beetje de minst veilige. En over counterjungling: je hoeft alleen te weten waar Olaf start, dan kun je de rest voorspellen. Als hij bij blue begint weet je dat je als je na je wolves naar zijn rood loopt, dat je hem daar gaat aantreffen als je heel even wacht. Als hij bij small golems begint kun je hem opvangen bij zijn wolves omdat hij na zijn wraiths op zeker vrij low is.quote:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen zeggen dat sommige champs niet top of bot horen. Wat maakt dat nou uit? Alsof je weet welke champs je tegenstanders zijn. Je bent top echt niet sterker dan bot hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
yep. en de support moet je dan helpen met wards zodat je dragon veilig kunt doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Omdat je je ranged ad en support dicht bij dragon wilt houden
Bij normale teamsetups weet je precies wie je tegenover je krijgt ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom mensen zeggen dat sommige champs niet top of bot horen. Wat maakt dat nou uit? Alsof je weet welke champs je tegenstanders zijn. Je bent top echt niet sterker dan bot hoor.
Young padawanquote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom mensen zeggen dat sommige champs niet top of bot horen. Wat maakt dat nou uit? Alsof je weet welke champs je tegenstanders zijn. Je bent top echt niet sterker dan bot hoor.
Bij draft mode wel ja, bij blind pick niet natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Bij normale teamsetups weet je precies wie je tegenover je krijgt ja.
En anders tijdens het loading schermquote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Thanatos45 het volgende:
Vanmiddag Shyvana double bundle gekocht en ze is awesomeIk heb een nieuwe main denk ik
[..]
Bij draft mode wel ja, bij blind pick niet natuurlijk.
Ehm, ja, daar had ik even niet aan gedachtquote:Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef znarch het volgende:
[..]
En anders tijdens het loading scherm
beetje hetzelfde als je lanepartner doodgaat het altijd jouw schuld is xDquote:Op donderdag 3 november 2011 23:50 schreef Maisnon het volgende:
Zo vervelend als heel je team op jou na opgeeft als het gewoon gelijk staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |