abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103885487
DIe build doet een beetje squishy aan. Je bent wél een melee char en moet een teamfight kunnen overlegen. Misschien die verdedigende items (Zhonya's en Abyssal Scepter) samen met die Lich Bane?
pi_103885764
Ja aan dat zat ik ook te denken. Tot nu toe was Paragon of Demacia goed genoeg om te rennen met wat armorboost. Met die ult kan je dan gewoon door het team heen rennen als iedereen druk bezig is, er eentje uit killen, en weer weggaan.

Maar dan moet je wel de rest van het team een beetje meehebben, dus uiteindelijk geen verkeerd idee
pi_103888754
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Zit je weer opnieuw frans te praten tussen al die Quebecois _O-

En zitten daar ook niet alle GIB MONI PLS PINOI HUEHUE BR BR brazilianen?

[ afbeelding ]

Ik heb ook Ragnarok Online gespeeld, is dit ook wel herkenbaar van _O- zodra Brazilianen een server aanraken wordt ie langzaam overgenomen
Ragnarok Online _O_

Had bij dat spel vooral veel last van mensen uit Maleisië (Nak balang nasai :') )
pi_103889735
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Cornelis83 het volgende:
Het ging hem ook niet om het ontwijken van 14 jarige ragende pubers maar om het ontwijken van arrogante Fransen en Spanjaarden die weigeren Engels te leren of te spreken ;) En op een NA server zal zeker 99% van de spelers toch wel Engels kunnen volgens mij :P In ieder geval zal die percentage aanzienelijk hoger liggen.
op de NA servers zitten ook spaans sprekende mensen. Ook BR mensen die op alles en iedereen flamen (geen wonder als je in zo'n land woont). De ping is afschuwelijk (speel geen skillshot champ).
Elke region is wel klote. Kan me niet voorstellen hoe east europe moet zijn met al die russen...
pi_103895162
bam, 390 ip erbij met 1 potje :p 17 - 2 - 19 met shyvana. Maar ze hadden dan ook een noob talon die 17 deaths had...
pi_103900569
Had je een ip boost of dat ehm, loyalty ip iets? :P

Bij mij gaat het weer even de goeie kant in na die wanhopige losses
  woensdag 2 november 2011 @ 23:33:46 #157
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_103900732
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Had je een ip boost of dat ehm, loyalty ip iets? :P

[ afbeelding ]

Bij mij gaat het weer even de goeie kant in na die wanhopige losses
390 kan wel met first win of the day + weekly IP boost :P .

Ik zit op een losing streak van heb ik jou daar _O- .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_103900949
1 day boost. Soms speel ik gewoon een hele dag (niks beters te doen :P) en dan zet ik voor 1 dag de IP boost aan. Losses tellen daar ook bij mee. (Net weer een loss helaas, twitch met 15 deaths = enemy team feed :N ) Toen ik vanochtend begon zat ik op 6448 IP. Inmiddels zijn dat er 9600 :)
  donderdag 3 november 2011 @ 07:48:13 #159
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_103905522
@maisnon

Je zou ook een AD/ trin Poppy kunnen proberen. Met een hextech gunblade. +spellvamp + lifesteal doet veel voor je survival
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_103906010
Hoogste IP wat ik in 1 game gehaald heb was met Ip boost + win of the day. Kwam uit op 428 ofzo
pi_103906092
Gisteravond even nieuwe Olaf geprobeerd, stukkie beter al, die break op je ulti zorgt er gewoon voor dat je viable bent solotop. Ga zeker meer doen. (uiteindelijjk 15/8/17 oid)
pi_103906248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gisteravond even nieuwe Olaf geprobeerd, stukkie beter al, die break op je ulti zorgt er gewoon voor dat je viable bent solotop. Ga zeker meer doen. (uiteindelijjk 15/8/17 oid)
Toch denk ik dat er voor Olaf heel veel slechte matchups zijn. Sowieso is alles met een beetje range in voordeel (denk aan Galio, Chogath) en denk ik dat Udyr ook heel vervelend gaat worden met die turtle stance en stun.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_103906280
Ik had hem als counterpick voor Shyvana top, dan werktie prima :)

Tegen udyr ook wel trouwens, true dmg van je E :)
pi_103906382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik had hem als counterpick voor Shyvana top, dan werktie prima :)

Tegen udyr ook wel trouwens, true dmg van je E :)
Maakt niet uit, dat shield stopt gewoon 180 damage op lvl 5, of het nou true damage is of niet. Zodra je E op cooldown is stunt ie je en ramt ie je 2x met tiger strike en dan raak jij hoe dan ook meer health kwijt dan ik. Bovendien steal ik het sneller weer terug. Ik denk dat een Tiger Stance Udyr een Olaf top ownt.

Daarmee wil ik niet zeggen dat Olaf solo top niet viable is, je moet alleen goed oppassen tegen wie je hem pickt. Als je 1st pick bent zou ik hem niet direct kiezen maar OF voor iemand anders picken, OF voor een andere solo top gaan.
pi_103906400
Dat is waar, maar olaf E heeft een kleine range, als je dat kan controleren kom je een heel end.

Ga em zeker meer spelen :) erg leuke champ blijft dat toch
pi_103906866
Olaf jungle was vroeger erg goed/leuk. En in TT was olaf zeer goed.

Je kan nu altijd nog jungle proberen of in TT
pi_103906978
Jungle is lastig omdat je met Olaf in de early levels op low health komt. Een slimme tegenstander zal dus nadat jij blauw gehaald hebt (die wel erg handig is om je axe throw te spammen) jouw jungle inlopen om je op te wachten bij red. Dan kan hij makkelijk jou afslachten en je red buff stelen.

Ik heb veel ervaring met Jungle Olaf (wel al even terug), maar dat is een grote zwakte. Ook zijn ganks vallen een beetje tegen omdat je eigenlijk alleen die bijl hebt die vrij makkelijk te missen is. Daarvan is nu overigens wel de missile speed versneld, dat zal wel al schelen.
pi_103907459
Is juist handig hoe lager olaf zijn hp is. meer attack speed ftw
pi_103907463
Die nieuwe misslespeed helpt wel behoorlijk moet ik zeggen. Voor de rest denk ik meer dat het een toplaner gaat worden met nieuwe ulti, stuk lastiger te ganken, beetje ala gp zeg maar. alleen dit kost een ult
pi_103908353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:55 schreef Lamabal het volgende:
Is juist handig hoe lager olaf zijn hp is. meer attack speed ftw
En makkelijker kapot te slaan door de Nunu/Udyr/Lee Sin die bij je komt counterjunglen :)
pi_103908758
Ja duh , als er een jungler in de buurt is ga je niet op 10% hp blijven staan :P
pi_103908862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja duh , als er een jungler in de buurt is ga je niet op 10% hp blijven staan :P
Ah, jij hebt je jungle al geward als je lvl 3 bent en met je red buff bezig bent?
pi_103909389
Sowieso ben je dan niet zo low, dan jungle je uberhaupt al verkeerd. Olaf heeft met zn W zat regen om zichzelf boven 75% te houden at all times. En voor counterjunglen heb je CV voor om hun jungler in de gaten te houden. Heeft hij zijn rood nog niet op 3:10 , oppassen
pi_103913340
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sowieso ben je dan niet zo low, dan jungle je uberhaupt al verkeerd. Olaf heeft met zn W zat regen om zichzelf boven 75% te houden at all times. En voor counterjunglen heb je CV voor om hun jungler in de gaten te houden. Heeft hij zijn rood nog niet op 3:10 , oppassen
Heb je het wel eens geprobeeerd? Wat je zegt is gewoon echt niet waar. Iedereen is het erover eens dat je met Olaf in de lagere levels gewoon low raakt in de jungle.
pi_103914901
Je begint blue met je Q , daarna heb je blue en je W, leashen op creeps als een malle. Ligt er uiteraard wel aan welke runes je hebt, maar onder de 75% hoef je niet te komen voor je bij red bent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')