abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103853761
Ad Sona is echt stoer, maar ik had er daarstraks wel mee verloren. Nu weer goedgemaakt met een Critplank win :P
pi_103859745
Amerikanen hebben de patch al las ik net, hij komt nu dus...

Maar dan kan je de nieuwe champ op de streams dus zien :)
pi_103860611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef HeavensAxe het volgende:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met League of Legends.
Met het spel zelf is niets mis maar met de community.. Je kan niet eens een fatsoenlijke game spelen zonder kikkervretende croissants die geen woord engels kunnen en over het algemeen gewoon feeden. Iedereen zit op elkaar te schelden zonder dat er ook maar enige aanleiding voor is, Ranked games zitten VOL unexperienced en ''casual'' gamers die bijv premade pantheon/garen botlane willen en cleanse ghost nemen (1300 > 1400 range).

De tribunal is echter ook een kut systeem want er worden onschuldige mensen gebanned die gewoon niet zo goed zijn in dit spel maar verder gewoon normaal en fatsoenlijk gedrag tonen terwijl de trolls en nerdragers gewoon vrijuit kunnen spelen.

Als iemand nog een alternatief weet voor een soortgelijk spel (hoeft niet persé een MobA te zijn maar wel even addicting/fun als LoL) laat het me dan weten want met deze community wordt mijn spelplezier gewoon verkloot..
Probeer Realm of Titans eens. Nieuw spel, vergelijkbaar met LoL en HoN en DotA, maar ik ben er geen ragers tegengekomen toen ik meedeed in de public beta.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_103864404
Elke game heeft wel een aparte community. Enige die ik zo ken die niet zo bitchen zijn de sc2ers
  woensdag 2 november 2011 @ 08:56:28 #130
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_103864482
Over dat berichtje van de LoL Community is shitty; elke community heeft zijn jongere leeftijdsgroepen met rotkinderen, waar je ook gaat, dat houd je, je kunt het wel beperken door met 2/4 vrienden te spelen tegen andere groepen mensen.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
pi_103864579
Huilennn. Ik ignore die lui gewoon
pi_103864780
Gewoon ignoren idd. Jezelf niet laten opnaaien.

Trouwens, gister was randomlockingday, volgende week weer ;)
pi_103866557
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Elke game heeft wel een aparte community. Enige die ik zo ken die niet zo bitchen zijn de sc2ers
Ook daar zitten bitchers bij.
Every war is different, every war is the same.
pi_103866666
Daarom gewoon alle niet zeikende goede spelers als vriend toevoegen, zodat je altijd wel met geschikte mensen kunt gamen. Tuurlijk, er zitten veel zeikers bij, maar dat kun je zo dus makkelijk omzeilen.
pi_103871402
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Probeer Realm of Titans eens. Nieuw spel, vergelijkbaar met LoL en HoN en DotA, maar ik ben er geen ragers tegengekomen toen ik meedeed in de public beta.
Meestal is er weinig rage in een beta omdat een gering aantal mensen dan nog echt een goed idee hebben hoe ze het spelletje moeten spelen. Op het moment dat die personen wat ervaring hebben opgedaan krijgen ze meestal praatjes.

In lol gaat het ook ongeveer zo. Tijdens de vroege levels hoorde ik een stuk minder rage omdat men bijvoorbeeld nog niet besefte dat iemand uit het team een compleet waardeloze itembuild heeft of helemaal uit positie is als hij geganked wordt. Later herkent iedereen dan sneller die 'fouten' en dan hangt het er maar net vanaf wat voor persoonlijkheid je hebt hoe je daarop reageert en voor een hoop 14-18 jarige spelers met boze hormoontjes kan het soms lastig zijn om zich in te houden.

Maar ik vertrouw erop dat je die ragers net zo goed gaat krijgen met dat spel hoor. De verstandige oplossing is om zo snel mogelijk gewoon /care te kweken als anderen ragen. Iets wat ik snel in de smiezen had toen ik vroeger CS ging spelen :P
Conscience do cost.
pi_103872151
Verstandigste manier is om zulke mensen te ignoren.
pi_103873818
2 potjes nu gedaan met shyvana en ze is leuk. Niet te squizy (al denk ik soms dat ze meer aan kan dan werkelijk het geval is :P) en de dmg output is redelijk :) Maar goed, ik ga ook defensive mode met haar spelen. Dorean shield -> mercury''s thread -> warmog''s -> atma''s -> frozen mallet -> sunfire cape (werkt leuk samen met haar W ability) en daarna nog Dorean shield vervangen voor force of nature. Althans dat is de planning. Maar tot nu toe was het potje voor die tijd al afgelopen.
pi_103874556
Ze is opt moment in mijn ogen veels te tanky, helemaal voor een champ zonder manacosts met een beste constante (hoge) damageoutput.
  woensdag 2 november 2011 @ 14:56:33 #139
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_103875330
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:26 schreef Lamabal het volgende:
Verstandigste manier is om zulke mensen te ignoren.
Ja maar het ragen is niet eens wat me het meest stoort, de communicatie verloopt gewoon altijd kut want er is in elke game wel een baguette die niet snapt wat ''English'' betekent of dat het een teamgame is waarbij communicatie noodzakelijk is en daardoor je hele potje verneukt wordt.
Op de NA server spelen is echter ook geen optie aangezien ik geen zin heb om weer helemaal tot lvl 30 te farmen, skins te kopen etc.
sup
pi_103875876
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:56 schreef HeavensAxe het volgende:

[..]

Ja maar het ragen is niet eens wat me het meest stoort, de communicatie verloopt gewoon altijd kut want er is in elke game wel een baguette die niet snapt wat ''English'' betekent of dat het een teamgame is waarbij communicatie noodzakelijk is en daardoor je hele potje verneukt wordt.
Op de NA server spelen is echter ook geen optie aangezien ik geen zin heb om weer helemaal tot lvl 30 te farmen, skins te kopen etc.
Zoek vrienden op. Ik speel altijd alleen en dan ignore ik die lui. Of ik speel met 1 of 2 mensen en dan winnen we wel omdat we carryen
pi_103875946
Het schijnt wel mogelijk te zijn om naar de EU Nordic & East toe te transferen, misschien dat er ook zoiets mogelijk is om naar de NA toe te transferen. Maar je zit dan wel met een merkbare hoge ping en dat is niet echt fijn spelen.
pi_103878222
Toch maar even AP Poppy proberen. Ult + DFG + E + Lich bane Q klink echt extreem sterk
pi_103878352
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Het schijnt wel mogelijk te zijn om naar de EU Nordic & East toe te transferen, misschien dat er ook zoiets mogelijk is om naar de NA toe te transferen. Maar je zit dan wel met een merkbare hoge ping en dat is niet echt fijn spelen.
Sowieso schiet je met een transfer weinig op lijkt me. Op andere servers zitten net zo goed boze mensen.
Conscience do cost.
pi_103878533
Het ging hem ook niet om het ontwijken van 14 jarige ragende pubers maar om het ontwijken van arrogante Fransen en Spanjaarden die weigeren Engels te leren of te spreken ;) En op een NA server zal zeker 99% van de spelers toch wel Engels kunnen volgens mij :P In ieder geval zal die percentage aanzienelijk hoger liggen.
pi_103878740
Tsja, ik heb nog nooit echt last gehad van mensen die weigeren engels te praten. Dat betekent dus dat ze een andere taal praten, en in ieder geval al aan het communiceren zijn, vind ik een heel ding af en toe :')

Als het iemand is die niks zegt en zuigt, nouja, dan komt ie ook niet echt verder.

En een beetje Spaans en een boel Frans kan ik nog wel begrijpen, dat helpt :P
pi_103878805
Dacht je van canadezen en mexicanen ;)
pi_103879017
Zit je weer opnieuw frans te praten tussen al die Quebecois _O-

En zitten daar ook niet alle GIB MONI PLS PINOI HUEHUE BR BR brazilianen?

Ik heb ook Ragnarok Online gespeeld, is dit ook wel herkenbaar van _O- zodra Brazilianen een server aanraken wordt ie langzaam overgenomen
pi_103879963
Zat ooit op een wowrealm (i know i know) waar voornamelijk spanjaarden joineden (stond als prefered voor hun door een bug, niemand van hun ook een andere kiezen). Na tijdje echt niet meer leuk om te spelen, alleen maar flamen en zeiken op alles. Heeft blizz maar een spanjaardenonly server van gemaakt

soort van reservaat zeg maar ;)
pi_103880433
Ik heb WoW ook gespeeld... tot ik een paard had :')

En toen nog één keer tot ik een mount had.

En dat was het.

Vond het wel leuk op het begin al dat ontdekken enzo :) maar toen alles nummertjes en serieus en blegh werd had ik er meteeen genoeg van :')
pi_103882425
AP Poppy was leuk, ik had 8/2/8 geloof ik maar ik werd overschaduwt door :') een 23/0/4 Kat

Die snowballde zo hard, niet normaal

EDIT: en nog een win :) maar ik heb nog niet de superpower gevoeld, misschien pas als ik Rabbadons Deathcap heb.

Aan andere mensen die AP Poppy wel eens spelen, welke volgorde nemen jullie items?

Philo stone
Boots
Kage Lucky Pick
Sheen
Sorc Boots
Lich Bane
Deathfire Grasp
Rabbadon
Void Staff

Zo wil ik het nu doen (maar ben niet verder dan DFG gekomen)

[ Bericht 26% gewijzigd door Maisnon op 02-11-2011 18:23:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')