Probeer Realm of Titans eens. Nieuw spel, vergelijkbaar met LoL en HoN en DotA, maar ik ben er geen ragers tegengekomen toen ik meedeed in de public beta.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef HeavensAxe het volgende:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met League of Legends.
Met het spel zelf is niets mis maar met de community.. Je kan niet eens een fatsoenlijke game spelen zonder kikkervretende croissants die geen woord engels kunnen en over het algemeen gewoon feeden. Iedereen zit op elkaar te schelden zonder dat er ook maar enige aanleiding voor is, Ranked games zitten VOL unexperienced en ''casual'' gamers die bijv premade pantheon/garen botlane willen en cleanse ghost nemen (1300 > 1400 range).
De tribunal is echter ook een kut systeem want er worden onschuldige mensen gebanned die gewoon niet zo goed zijn in dit spel maar verder gewoon normaal en fatsoenlijk gedrag tonen terwijl de trolls en nerdragers gewoon vrijuit kunnen spelen.
Als iemand nog een alternatief weet voor een soortgelijk spel (hoeft niet persé een MobA te zijn maar wel even addicting/fun als LoL) laat het me dan weten want met deze community wordt mijn spelplezier gewoon verkloot..
Ook daar zitten bitchers bij.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Elke game heeft wel een aparte community. Enige die ik zo ken die niet zo bitchen zijn de sc2ers
Meestal is er weinig rage in een beta omdat een gering aantal mensen dan nog echt een goed idee hebben hoe ze het spelletje moeten spelen. Op het moment dat die personen wat ervaring hebben opgedaan krijgen ze meestal praatjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Probeer Realm of Titans eens. Nieuw spel, vergelijkbaar met LoL en HoN en DotA, maar ik ben er geen ragers tegengekomen toen ik meedeed in de public beta.
Ja maar het ragen is niet eens wat me het meest stoort, de communicatie verloopt gewoon altijd kut want er is in elke game wel een baguette die niet snapt wat ''English'' betekent of dat het een teamgame is waarbij communicatie noodzakelijk is en daardoor je hele potje verneukt wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:26 schreef Lamabal het volgende:
Verstandigste manier is om zulke mensen te ignoren.
Zoek vrienden op. Ik speel altijd alleen en dan ignore ik die lui. Of ik speel met 1 of 2 mensen en dan winnen we wel omdat we carryenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:56 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
Ja maar het ragen is niet eens wat me het meest stoort, de communicatie verloopt gewoon altijd kut want er is in elke game wel een baguette die niet snapt wat ''English'' betekent of dat het een teamgame is waarbij communicatie noodzakelijk is en daardoor je hele potje verneukt wordt.
Op de NA server spelen is echter ook geen optie aangezien ik geen zin heb om weer helemaal tot lvl 30 te farmen, skins te kopen etc.
Sowieso schiet je met een transfer weinig op lijkt me. Op andere servers zitten net zo goed boze mensen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Het schijnt wel mogelijk te zijn om naar de EU Nordic & East toe te transferen, misschien dat er ook zoiets mogelijk is om naar de NA toe te transferen. Maar je zit dan wel met een merkbare hoge ping en dat is niet echt fijn spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |