Ik vond Wukong zn launchskins wel stoer en Graves zn Jailbreak skinquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En ook deze champion krijgt lelijke launchskins mee
De laatste goede launchskin was Valkyrie van Leona, voor de rest zijn ze drie keer niks
Waarom? Lijkt mij wel leuk juist. Leuker dan Talon of Graves die weinig origineel zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:31 schreef Metonae het volgende:
Shyvana is dus echt een champion die ik oversla
nee ik had het net over die Shyvanaquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Eerst farmen en dat wat wij zeiden gewoon in teamfights doen.
Tip: Kog'Maw kan ook leuk zijn, geen heel erg moeilijke carry. Je kunt varieren met builds. AS Kog'Maw ligt mij het best maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:
Met burnout krijg je een speed boost... maar ik weet niet of die ook langer blijft als je meer basic attacks doet. Klinkt als een champ waar frozen mallet een mustbuy is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:03 schreef Maisnon het volgende:
Maar Shyvana heeft geen enkele CC op haar ult transformatie move na, volgens mij is ze best wel op afstand te houden (en anders ben je doomed)
staan er nummers bij? nee dus in mijn ogen moeten daar nog extra stats bij hoeveel het er af haaltquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef znarch het volgende:
Shyvana unleashes a fireball that deals magic damage and melts the target's Armor for 4 seconds.
Echt? 4 seconden lang 0 armor?
Was al bangquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
staan er nummers bij? nee dus in mijn ogen moeten daar nog extra stats bij hoeveel het er af haalt
Volgens mij speelde ik hem zo gisteren... ik was mid maar tegen wiequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Probeer hem ook eens als counter op AP mids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |