Waarom censureer je je naam nou weg?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:08 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]dit had ik even nodig
Had met 12 minuten al 7/0
Enige death was toen ik ze helemaal tot hun basis ding in chasete en mn mana net op was tijdens ult. Ook een quadrakill gehaald (een onofficiele, eerst had ik triple kill, en toen kwam de talon denk ik net te laat die dood ging, maar wel geaced).
Was ook echt een 1v3 fight maar die sustwain
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Terwijl je gewoon in de OP staat
niet als nidaleequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef znarch het volgende:
[..]
Teemo? Die is normaliter veel sneller dan jij hoor.
ja zeker snelquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Over het algemeen, het ging erom welke champs snel zijn.
Is zo'n filmpje van op youtubequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja zeker snelen irritant
als je een beetje veel afstand kan maken kun je gewoon ergens stealthen xD.
Wat me een keer leuk lijkt is een heel stealth team.
Teemo
Shaco
Eve
Twitch
En dan iets van amumu of galio
Och, ik had epicknife ook in mn friendslist. Gewoon eruit tiefen en geen games mee spelen, zo lastig is het toch niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben niet de eerste wiens naam uit de OP moest omdat niet elke toevoeging via dit topic een succes wasen wat mijn smurf was werd nu een beetje mijn main account, dik prive
Sorry hoor, ik wist niet dat je boos zou worden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef Maisnon het volgende:
Nee, dat is mijn oude account. The joooookes on youuuuuuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Galio is trouwens geweldig net zoals de vorige keer7/0/16 meteen gegaan. Samen met een fid in ons team ulti combo
[ Bericht 19% gewijzigd door Maisnon op 01-11-2011 02:19:19 ]
quote:Abilities:
Twin Bite
Shyvana strikes twice on her next attack. Both attacks trigger On-Hit effects and Fury of the Dragonborn effects.
Dragon Form: Twin Bite cleaves all units in front of Shyvana.
Burnout
Shyvana deals magic damage per second to nearby enemies and her Movement Speed is greatly increased for 3 seconds. Shyvana's Movement Speed bonus is reduced over time.
Dragon Form: Burnout scorches the earth, continuing to damage enemies that stand on it.
Flame Breath
Shyvana unleashes a fireball that deals magic damage and melts the target's Armor for 4 seconds.
Dragon Form: Flame Breath engulfs all units in a cone in front of Shyvana.
Dragon's Descent (Ultimate)
Active: Shyvana transforms into a dragon and takes flight to a target location. Enemies along her path take magic damage and are knocked toward her target location.
Passive: Shyvana reinforces her scales, increasing her Armor and Magic Resist. Defensive bonuses are doubled in Dragon Form.
Fury of the Dragonborn (Passive)
Shyvana's melee attacks enhance her abilities.
Twin Bite - Reduces the cooldown by 0.5 seconds.
Burnout - Extends the duration by 1 second to a maximum of 6 seconds.
Flame Breath - Deals 20% of the ability's damage to debuffed targets.
Dragon's Descent - Attacks generate 2 Fury* and Shyvana passively gains Fury* over time while in human form.
SHACO. En nee niet beter balanced rofl. Shaco word vies opquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die patchnotes zijn wel nice, cait, talon en graves nerfs, shako beter balanced en wukongbuffje.
Nog geen irelia of xerath nerfs, blijft wachten
Nee , aangezien de range juist minder wordt om te triggeren:quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Shaco OP? Lijkt me niet, de damage wordt volgens mij flink verminderd. Het zou ook wel leuk zijn als de range zo groot wordt dat ze de lane-creeps vanuit de brush aanvallen
Dag hinderlaag![]()
Gaat niet gebeuren, hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |