gast kom es ts man, je bent weer afwezig de laatste week, je hosseltruukjes worden gemistquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef znarch het volgende:
Weer een topdag op het gebied van totale debielen en feeders![]()
nick?quote:Op maandag 7 november 2011 09:25 schreef nyny83 het volgende:
Jullie mogen mij ook gewoon uitnodigen hoorIk zie jullie allemaal games spelen met elkaar, maar er wordt nooit wat gezegd in dat FOK channel
gaat niet om wins ...quote:Op maandag 7 november 2011 09:38 schreef MrEarcheese het volgende:
Dat matchsysteem is wel kut trouwens. Gisteren moesten we tegen een Trundle met 400 wins moeten spelen terwijl ons team rond de 40/70 lag.
We werden compleet afgemaakt, hij speelde slim en was echt enorm irritant met z'n ganks in alle lanes..
quote:Op maandag 7 november 2011 09:25 schreef nyny83 het volgende:
Jullie mogen mij ook gewoon uitnodigen hoorIk zie jullie allemaal games spelen met elkaar, maar er wordt nooit wat gezegd in dat FOK channel
quote:Op maandag 7 november 2011 10:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
verplichte ontgroening door eerst al je schoenen te poetsen tjado
Nee niet defence tree gebruiken. Je moet gewoon veel gebruik van je minions maken. Als je in lane ziet dat je weinig minions hebt is de kans groot dat je tegenstander je gaat damagen.quote:Op maandag 7 november 2011 10:37 schreef Brambeer69 het volgende:
Hallo allen,
Ik ben een redelijk nieuwe LoL speler en heb de basics denk ik onder de knie.
Ik ben pas begonnen met pvp potjes spelen, en het niveauverschil per pot valt me op. De ene keer gaat het echt goed, de andere keer heb ik geen kans lijkt het.
Ik speel nu het meeste met Twitch, leBlanc en Caitlin.
De tegenstanders zijn soms gewoon te "steving" en overleven mijn bursts, en ik niet hun bursts.
Hebben jullie tips? Misschien de defence tree gebruiken bij masteries? (Heb nu offense)
tnx
Klopt. Maar je hebt een core waar je je aan vast houdt. Daar moet je om heen bouwen.quote:Op maandag 7 november 2011 10:43 schreef Tjado het volgende:
Hmm, sowieso zal je je sterktes en zwaktes vanzelf wel leren kennentegen wie je het wel 1v1 kan opnemen en wie niet bijvoorbeeld
Ook moet je niet te sterk aan bepaalde item builds uit guides vasthouden, als je het idee hebt dat je een defensive item nodig hebt omdat je te snel doodgaat gewoon doen. Je ziet te vaak mensen een soulstealer kopen bijvoorbeeld omdat dat in een guide staat terwijl ze 1/8 staan ofzo. Die guides zijn dus meer een richtlijn dan de regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |