er was een klein vervelend mannetje die elke x een TR maakt als hij zijn zin niet krijgtquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:59 schreef NBT het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt waardoor die tekst over TRs er staat?
Denk dat eenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:59 schreef NBT het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt waardoor die tekst over TRs er staat?
ik weet niet of hij een snor heeft....quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Denk dat een [ afbeelding ] continue posts aan het reporten was en mods daar moe van werden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
er was een klein vervelend mannetje die elke x een TR maakt als hij zijn zin niet krijgt
Wie Wie Wie?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Denk dat een [ afbeelding ] continue posts aan het reporten was en mods daar moe van werden.
Geen idee. Maar door die notice kwamen we op het onderwerp notes, en we weten hoe dat verlopen isquote:
Ohwkeee, ja oke, heeft iedereen nog een ban dan? Daarom zo rustig hier!?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Geen idee. Maar door die notice kwamen we op het onderwerp notes, en we weten hoe dat verlopen isDus indirect heeft die TR hufter toch zijn zin gekregen.
alleen CC heeft volgens mij nog een banquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwkeee, ja oke, heeft iedereen nog een ban dan? Daarom zo rustig hier!?
Ohwww, okeuh!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
alleen CC heeft volgens mij nog een ban
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:22 schreef PiRANiA het volgende:
Plastic_zak valt mensen lastig. 48 uur.
Omg, jij boef! Beetje mensen lastig vallenquote:
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Omg, jij boef! Beetje mensen lastig vallen
oe... als ze boef zegt is het wel erg...quote:
Boefjequote:Op maandag 31 oktober 2011 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oe... als ze boef zegt is het wel erg...
als ze boefje zegt... is het
OKeee, sterktequote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef gianni61 het volgende:
ik ga eens even de afwas van afgelopen weekend wegwerken. dan heb ik toch nog iets gedaan voor de lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |