Moet je ook beetje mengen met het voedsel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
je hele bek in brand als je al een klein schepje sambal op doet
Kapsalon hoort ook sambal bij jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Kaasrol het volgende:
Jullie zijn gewoon niks gewend. Watjes.
Kapsalon met extra sambal![]()
![]()
![]()
JIJ ZUIPT WIJN WAT IS DEZENquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef yosander het volgende:
Maar goed dat ik m'n buikje zo lekker rond heb gegeten op werk (en gevuld met bier en rosé). Anders zat ik nu te lekkerbekken.
Je doet je naam wel eer aan.quote:
Macht der vrouwelijk geslacht. Kreeg laatste slokje wijn van een collega van mequote:
Jaja, zeg je nu om jezelf in te dekken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Macht der vrouwelijk geslacht. Kreeg laatste slokje wijn van een collega van me. Gelukkig had ik bier om het weg te spoelen.
Ik heb ze vaak genoeg op, het is echt zoiets wat je echt niet meer kan zien na een tijdje.quote:
Wat. Dat ik het lekker zou vinden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja, zeg je nu om jezelf in te dekken.
Dat moet je leren drinken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat. Dat ik het lekker zou vinden?
Was niet te beffen op z'n zachtst gezegd.
Iedere dag kapsalondag. Niks mis mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak genoeg op, het is echt zoiets wat je echt niet meer kan zien na een tijdje.
Dan was vandaag les 1. Niet met succes.quote:
Mwah, na een week zal ik er wel eventjes genoeg van hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iedere dag kapsalondag. Niks mis mee.
Alcohol is alcohol.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat. Dat ik het lekker zou vinden?
Was niet te beffen op z'n zachtst gezegd.
Dat heb ik wel met zoete witte wijn na flink wat bier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |