Dat vroeg ik me nou ook al af. Waarschijnlijk omdat de wetenschap dat je moet gaan werken je een stuk minder motiveert om uit je bed te komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik in het weekend om 7 uur wakker en kom ik doordeweeks m'n nest niet uit, na tig uur slaap?
Nou ja, zo druk is het nu niet meer dus ik kan vandaag nog wel blijven liggen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af. Waarschijnlijk omdat de wetenschap dat je moet gaan werken je een stuk minder motiveert om uit je bed te komen.
Ze zijn vast gewoon verlegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn de caafs hun nachthuisje amper uit geweest vannachtDe blaadjes witlof zijn op, maar het hooi en het voer hebben ze niet aangeraakt
Ze haten me nu al
Oh, dan heb je het verdiend!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog geen vakantie gehad! Niet echt, in ieder geval.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ze nog even aanleren dat geritsel = witlof.
Lekker manquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er mijn hok niet voor uitkomen, witlof
Ik ook niet. Huu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er mijn hok niet voor uitkomen, witlof
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Kuukske is wel een leuke naam voor een caaf...
Ik zou me enorm vereerd voelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Kuukske is wel een leuke naam voor een caaf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |