Dat vroeg ik me nou ook al af. Waarschijnlijk omdat de wetenschap dat je moet gaan werken je een stuk minder motiveert om uit je bed te komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik in het weekend om 7 uur wakker en kom ik doordeweeks m'n nest niet uit, na tig uur slaap?
Nou ja, zo druk is het nu niet meer dus ik kan vandaag nog wel blijven liggen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af. Waarschijnlijk omdat de wetenschap dat je moet gaan werken je een stuk minder motiveert om uit je bed te komen.
Ze zijn vast gewoon verlegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn de caafs hun nachthuisje amper uit geweest vannachtDe blaadjes witlof zijn op, maar het hooi en het voer hebben ze niet aangeraakt
Ze haten me nu al
Oh, dan heb je het verdiend!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog geen vakantie gehad! Niet echt, in ieder geval.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ze nog even aanleren dat geritsel = witlof.
Lekker manquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er mijn hok niet voor uitkomen, witlof
Ik ook niet. Huu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er mijn hok niet voor uitkomen, witlof
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Kuukske is wel een leuke naam voor een caaf...
Ik zou me enorm vereerd voelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Kuukske is wel een leuke naam voor een caaf...
Knofjequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Eentje heet Knofje, de ander is nog soort van naamloos. Ik dacht aan Kiwi of Framboosje of iets anders vruchtachtigs.
Ik heb dat boek echt verslonden toen ik klein wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
KnofjeDat keken kleine man en ik altijd vroeger.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Of mevrouw zuurtje en mevrouw pruimpje
Cavia's bab, let nou opquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
hamsternamen.. dit moet ik niet missen!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O sorry, had ik eenkind
moeten nemen?
Daar had je in ieder geval meer plezier van in de voorbereidingquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O sorry, had ik eenkind
moeten nemen?
Dat is op zich niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze hebben wel een persoonlijkheid, hoe konden ze anders CL haten?
Vraag maar aan haar zwagerquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel moeilijk hoor.
Leugens!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar had je in ieder geval meer plezier van in de voorbereiding.
Geef hem gewoon pikstrafquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, jij vond er niks aan?Ik zo m'n best doen
Dat was het blijkbaar alquote:
Is wel meer lol als je die door een hakselaar gooit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O sorry, had ik eenkind
moeten nemen?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is wel meer lol als je die door een hakselaar gooit.
Dat is me echt te veel moeite. Beetje 72 uur bevallen om het resultaat in de chipper te gooien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is wel meer lol als je die door een hakselaar gooit.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is me echt te veel moeite. Beetje 72 uur bevallen om het resultaat in de chipper te gooien.
Je krijgt een herkansing.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, jij vond er niks aan?Ik zo m'n best doen
Ja ok, maar dat kost niks. Een zak cavia's daarintegen lijkt me vrij prijzig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is me echt te veel moeite. Beetje 72 uur bevallen om het resultaat in de chipper te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |