SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Asdfghjkl jij hebt heus die ene Britse sma'tje gehosseld. Ik ben eenzamer dan jijquote:
Maar ze telt wel. Ik heb er geen in britland immers.quote:
Uppsala is leuk, veel plezier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:48 schreef skunkasaur het volgende:
NOU DAN GA IK WEL UPPSALANIAANSE SMA'TJES HOSSELEN HIER. Dag hoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:48 schreef Bakfiets. het volgende:
... dan dat ik weet dat er helemaal niemand is die me leuk vindt.
Zij mij meer dan ik haar, maar het gevoel is er zeker wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef lezzer het volgende:
1. jij denkt dat er niemand is die je leuk vindt, en
2. vind jij haar ook leuk?
Ja ja, dat gevoel ken ik. Had ik ook toen ik 18 was en een paar pintjes op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zij mij meer dan ik haar, maar het gevoel is er zeker wel.
Nou, dat is dan wel weer een beetje een domper op de pret. Alsof fiets alleen maar hormonaal is. Je doet het wel erg makkelijk af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ja, dat gevoel ken ik. Had ik ook toen ik 18 was en een paar pintjes op.
Hormaal als een zotje
Nja als het gevoel er is kan het twee kanten op toch? Of het wordt echt wat of .. niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zij mij meer dan ik haar, maar het gevoel is er zeker wel.
Ik ben alleen niet dronken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ja, dat gevoel ken ik. Had ik ook toen ik 18 was en een paar pintjes op.
Ik eet sinds kort graag augurken met modder. Ben ik nou zwanger?quote:
Ik ben ziek, dus jah, ik doe makkelijk vandaag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:54 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou, dat is dan wel weer een beetje een domper op de pret. Alsof fiets alleen maar hormonaal is. Je doet het wel erg makkelijk af.
Dat, of je hebt een eetstoornis.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik eet sinds kort graag augurken met modder. Ben ik nou zwanger?
T kan inderdaad twee kanten op, maar als ik realistisch ben dan snap ik wel dat het niet ideaal is natuurlijk. En je mag je er heus in mengen hoor, ik post dit openbaar op een forum.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:55 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Nja als het gevoel er is kan het twee kanten op toch? Of het wordt echt wat of .. niet.
Of meng ik me nu ergens in waarvan ik niet... laat maarjust tryin'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |