Ik droomde dat ik naast Skunk in een schommelstoel zat op een Zweedse veranda. Daarnaast sliep ik zo raar dat ik m'n wekker uit heb gezet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
heb je nou Vanyel getekend?
Ik zat trouwens vannacht in m'n droom met jou in de bus. Had jij niet ook eens ooit gedroomd over een bus waar ik in zat?
Waren we aan het breien?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik naast Skunk in een schommelstoel zat op een Zweedse veranda. Daarnaast sliep ik zo raar dat ik m'n wekker uit heb gezet.
Nou ja, ik heb geen kind er in gehad en ook die taille nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ietsiepietsie minder taille.
Daar zat driekwart jaar gelee namelijk nog een kind in.
Multitasker! Met mij in de bus én met Skunk schommelstoelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik naast Skunk in een schommelstoel zat op een Zweedse veranda. Daarnaast sliep ik zo raar dat ik m'n wekker uit heb gezet.
Nee, we waren onder een deken naar de tuin aan het kijken met een kopje thee.quote:
Polydromiste!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Multitasker! Met mij in de bus én met Skunk schommelstoelen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, we waren onder een deken naar de tuin aan het kijken met een kopje thee.
Ik kom een beetje tekortquote:
Ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
wij hebben er veel van.
Waarom kom je te kort?
Beetje pottenkijkenquote:
Gezellig! Maar Bakfiets. wel mee dan haha, geen jaloerse gezichten!quote:
Doe je mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |