abonnement Unibet Coolblue
pi_105434107
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:33 schreef QEX het volgende:
@eens kijken en samson; nee zit midden in een scheiding maar ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die inderdaad hun partner kwijd zijn omdat deze is overleden. Dus ja die maken zich daar dan druk om net als ik. (al lijkt mij dat vele malen erger)
Misschien kunnen jullie je dat niet voorstellen en dan ben ik blij voor jullie.
Duidelijk, dat is idd geen pretje lijkt me zo'n scheiding.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 11 december 2011 @ 02:39:22 #52
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105441801
Ik heb geen zin in de feestdagen door mijn moeder die weigert op Kerst familie uit te nodigen omdat ze wel genoeg heeft gezien dit jaar en ook nog doodleuk verlangt dat ik met O&N thuisblijf omdat ze zo graag het nieuwe jaar in wil met haar kind. :')

Misselijk mens soms gewoon.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Boks-Chick maandag 12 december 2011 @ 08:26:15 #53
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105483174
Ik heb geen familie, en tot een jaar of 4-5 terug ging ik altijd in op uitnodigingen van vrienden. Maar (en dat had ik al een paar jaar) dat voelde eigeniljk helemaal niet fijn. Hoewel ik me mag gedragen alsof ik thuis ben en dat buiten de feestdagen om ook gewoon doe, voelde het toch anders. Die dagen zijn ook anders.

Toen besloten dat het ook mijn kerst is en ik dus recht heb om het op kerst op mijn manier gezellig te maken. In de twee weken voor kerst koop ik voor mezelf 1 (doorgaans wat) luxer cadeau (net waar ik zin in heb) en 2 of 3 grappigheidjes en die leg ik onder mijn bescheiden boompje.

Verder versier ik het huis, vooral met gezellige lichtjes en kaarsjes en organiregel voor mezelf de volgende dingen:
- ik haal voor de twee dagen allerlei lekkere hapjes
- regel een mooie visschotel voor de eerste kerstdag als diner
- 2e dag mooie ovenschotelvleesachtig iets, of kjik waar ik trek in heb (voordeel: in Den Haag zijn 2e kerstdag aardig wat supermarkten open)
- volle nutricia chocomelk en slagroom voor warme choco :9
- haal 2 heerlijke flessen wijn in huis en een lekkere whiskey, afhankelijk van mijn trek is aan het eind van deze dagen ong. anderhalve fles op.
- ik zorg dat ik een aantal leuke, goede en/of spannende films c.q. series klaar heb liggen en 1 of 2 heerlijke wegleesboeken (thrillers)

Ik breng vervolgens de dagen superrelaxend door, 's-ochtends uitslapen, wame broodjes uit de oven, daarna een heerlijke duinwandeling, thuis een warme douche en dan lekker op de bank filmpjes/series kijken met lekkere hapjes. Waarbij ik op 1e kerstdag bij het ontbijt de cadeautjes uitpak O+.

Soms maak ik het een duur cadeaujaar, soms juist heel goedkoop. Zo heb ik 3 jaar terug een douchekop gekocht en onder de boom gelegd, tot grote hilariteit voor mezelf, elke keer als ik naar dat cadeautje keek schoot ik in de lach _O-

Ik geniet wat dat betreft elk jaar weer van kerst, gewoon 2 heerlijke tutteldagen met een kerstsfeer, en (seizoen)hapjes die je de rest van het jaar niet of nauwelijks eet.
lolwut
  Boks-Chick maandag 12 december 2011 @ 08:26:33 #54
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105483176
Oeh dat is een lang verhaal geworden _O- Sorry :D.
lolwut
pi_105499643
quote:
19s.gif Op maandag 12 december 2011 08:26 schreef BrandX het volgende:
Oeh dat is een lang verhaal geworden _O- Sorry :D.
Tja, als dat voor jou werkt is het ok. Omdat je toch zo uitpakt voor jezelf met kerst geeft dit aan dat je toch wel met het gemis aan familie zit. Ik vier de kerst meestal met wat vrienden met een etentje. Dat is altijd gezellig. Je kunt (als je het zou willen) natuurlijk ook zelf eens het initiatief daartoe nemen en niet wachten tot vrienden jou uitnodigen. Maar ja, dat moet je dan natuurlijk wel willen. Misschien voelt dit namelijk anders dan als je bij hen uitgenodigd wordt. Toevallig heb ik dit jaar beide kerstdagen wat gepland en dat vind ik eerlijk gezegd toch gezelliger dan alleen. Wat wel jammer is dat er onderhand zoveel alleenstaanden zijn waarvan er vast een hoop net als jij alleen thuis zitten met kerst. De door jezelf gekochte kadootjes weer zelf uitpakken nadat je ze zelf onder de boom hebt gelegd vind ik wel een beetje vreemd. Ik zou je bijna bij mij thuis uitnodigen :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Samson op 12-12-2011 17:30:03 ]
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Boks-Chick maandag 12 december 2011 @ 22:18:36 #56
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105514685
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:23 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, als dat voor jou werkt is het ok. Omdat je toch zo uitpakt voor jezelf met kerst geeft dit aan dat je toch wel met het gemis aan familie zit. Ik vier de kerst meestal met wat vrienden met een etentje. Dat is altijd gezellig. Je kunt (als je het zou willen) natuurlijk ook zelf eens het initiatief daartoe nemen en niet wachten tot vrienden jou uitnodigen. Maar ja, dat moet je dan natuurlijk wel willen. Misschien voelt dit namelijk anders dan als je bij hen uitgenodigd wordt. Toevallig heb ik dit jaar beide kerstdagen wat gepland en dat vind ik eerlijk gezegd toch gezelliger dan alleen. Wat wel jammer is dat er onderhand zoveel alleenstaanden zijn waarvan er vast een hoop net als jij alleen thuis zitten met kerst. De door jezelf gekochte kadootjes weer zelf uitpakken nadat je ze zelf onder de boom hebt gelegd vind ik wel een beetje vreemd. Ik zou je bijna bij mij thuis uitnodigen :)
Lief, maar heb alsjeblieft geen medelijden :*

Ik meen wat ik zeg, ik maak er voor mezelf verwendagen van. Ik voel me zeer zeker niet alleen ;).
heb dan ook al ruim 20jr geen familie, en de eerste 16jr van mn leven dat ik ze wel had... naja, good riddens, laten we het daar maar op houden :+

Voor wat betreft het initiatief: zou kunnen, maar daar heb ik simpelweg geen zin in. Misschien lastig voor te stellen, maar echt niet gewoon.

Ik zie veel van mijn vrienden dagelijks, ze komen regelmatig bij mij eten en ik bij hun. Kerst maakt dat niet anders. Ook het gemis van familie: in het dagelijks leven zijn er momenten waarop ik het begrip familie mis, maar met kerst heb ik het juist niet omdat dat altijd en immer mega ellende was als kind. Ik geniet dus juist van de rust en mijn eigen invulling. De cadeautjes zijn een gimmick die ik gestart ben en ben blijven vasthouden. Gewoon voor de lol dus :D. tot een paar jaar terug elk dubbeltje 10000 keer om moeten draaien om uberhaupt te eten, nu heb ik het erg goed, dus geniet er van O+.

Ik snap dat mensen mij - als ze mij niet kennen ;) - snel zullen/kunnen zien als 'zielig alleen en eenzaam met compensatiegedrag tijdens kerst'. Dat is echter niet zo.

Ik ben alleen als in op mezelf met deze dagen, maar zeer zeker niet eenzaam. Alleen al omdat àls ik dat toch wil, ik bij de meeste vrienden gewoon kan aankloppen en aanschuiven ;).

En of je dat wil geloven is volledig aan jezelf :).
lolwut
pi_105524292
Helemaal duidelijk Brandx, dan wens ik je alvast fijne dagen binnenkort :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Boks-Chick dinsdag 13 december 2011 @ 18:04:12 #58
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105542644
Thanks! JIj uiteraard ook *O*.
lolwut
pi_105562866
mwa heb er wel zin in, maar ik zou net zo lief gaan werken, dan heb je een goede reden om er onderuit te komen :P
pi_105660114
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen het over gemaakte gezelligheid heeft. Zo gaat het gelukkig niet bij mij. Ja, we zoeken elkaar wel op "omdat het kerst is", maar iedereen heeft ook gewoon ontzettende zin elkaar te zien!
Als je geen leuke/gezellige familie hebt ligt dat anders. Mijn ouders zie ik niet vaak en dat is niet voor niks. Als je dan ook geen partner meer hebt is die gezelligheid ver te zoeken.

Ben blij als het weer gewoon januari is.
pi_105719432
Echt heel veel zin heb ik niet. Ga kerstavond naar een feest dus lig eerste kertsdag brak in bed waarschijnlijk. 2e kerstdag wordt een familie aangelegenheid.
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 19:31:32 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_105736879
Mijn zus en zwager vroegen of ik Eerste Kerstdag meeging naar een restaurant, maar ik heb er echt geen zin in: het is van ca. 7 tot 11 uur, voordat je er bent en daarna weer thuis bent, ben je zowat 5 uur bezig, geen fut voor.

Plus, niet geheel onbelangrijk :+ , ik kan natuurlijk niets drinken dan en 4 uur in een restaurant zitten zonder iets te drinken, nee...

Ik eet nu eerste Kerstdag bij mijn moeder, maar blijf niet de hele avond hangen. Tweede Kerstdag lekker thuis met een goede film (die ik nog moet uitzoeken, geen Kerstfilm in ieder geval).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 18 december 2011 @ 19:35:12 #63
3185 Adelante
To let it go now
pi_105737035
The Hangover part II :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 18 december 2011 @ 19:44:05 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105737410
Zal blij zijn als die ellende weer voorbij is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_105737430
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef Adelante het volgende:
The Hangover part II :7
_O- geloof dat ik dat met O&N ga plannen.

Wij hebben 2e kerstdag onze enige 2 familieleden te eten en 1e kerstdag gaan we gezellig samen naar een kerstmarkt.
Beide geen ouders die zich ernaar gedragen dus dat deel slaan we over.

Wel uitnodigingen gehad maar niet van mensen waar we zin hebben heen te gaan dus dit is de invulling en ws ook voor O&N.
Al hebben we de avond ervoor dan weer wel een feestje geacepteerd, O&N vieren we thuis ivm hondje.

Niet sneu en best gezellig maar als het anders was geweest hadden we ws bij een bups familie gezeten net als veel mensen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 18 december 2011 @ 19:46:42 #66
3185 Adelante
To let it go now
pi_105737537
quote:
18s.gif Op zondag 18 december 2011 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal blij zijn als die ellende weer voorbij is.
Nee joh, al die leuke lampjes in de straat :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_105737708
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nee joh, al die leuke lampjes in de straat :7
Dat valt bij XM in de straat enorm mee :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 18 december 2011 @ 19:52:20 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105737803
Gelukkig wel ja! Ik kan nog rustig naar buiten kijken zonder geterroriseerd te worden door knipperende herten e.d.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_105738064
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig wel ja! Ik kan nog rustig naar buiten kijken zonder geterroriseerd te worden door knipperende herten e.d.
_O- zie hier ook niks.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 18 december 2011 @ 19:57:47 #70
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_105738065
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
Als je niemand hebt om deze 'warme' dagen mee te vieren kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Vandaar dat ik eigenlijk totaal geen zin heb in in kerst en O&N :{ :{

En ja: Ik ga wel wat doen met vrienden maar toch...... ik mis "iemand" anders zal ik maar zeggen ;) om ervoor te zorgen dat ik "zin" heb in de feestdagen :'( ;(

w.m.b. kan het niet snel genoeg januari zijn ^O^
  zondag 18 december 2011 @ 19:59:46 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105738157
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- zie hier ook niks.
Nee, maar jullie zijn barely aangesloten op het elektriciteitsnet :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_105738371
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, maar jullie zijn barely aangesloten op het elektriciteitsnet :P
We trekken met die 20 groepen meteen alle stroom voor de hele wijde omtrek weg.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 20:05:50 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_105738436
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef Adelante het volgende:
The Hangover part II :7
Ik ben meer van de Horror, Thriller, dat soort films ;) Ik heb in ieder geval al Hostel III gedownload. Captain America had ik ook, maar die heb ik al bijna afgekeken vandaag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105783464
Ik denk dat ik naar de Hawaii ga ofzo.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_105833979
Hé, wat likeminded individuals. Buiten het feit dat het vrije dagen zijn, geef ik er ook niet bijzonder veel om eigenlijk.

Misschien wel omdat ik nu weer voor het eerst alleen ben met de zogeheten ''warme'' dagen, maar aan de andere kant; ik vermaak me normaal gesproken ook altijd wel prima. Drank en voedsel zijn voldoende op voorraad, evenals een mediaplayer vol brute horror-flicks.

En ik heb in ieder geval m'n jochie hier eerste kerstdag O+ (al kan ik daar dan weer wat moeilijk Texas Chainsaw Massacre-achtig spul mee gaan kijken) :(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')