5 miljard keer die gastjes mollen in darkroot basinquote:Op zondag 6 mei 2012 22:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde
En nu nog even wat str erbij is een takke klus.
VIT, END, STR, DEX build. Voel je me?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb niet een hoog faith level (helemaal niet, namelijk 8), ik moet derhalve nog een goed wapen vinden die ik met minimaal requirements kan gebruiken om door die skeletten heen te rossen. (divinity wapen)
Whehehe! Dit ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Quir het volgende:
[..]
De catabombs, nu al nostalgie. Probeerde ik binnen te komen toen ik net in de Firelink aan kwam. En dat heb ik geweten.
Klappen met je Furysword, genadeslag uitdelen met je (bagger) divine wapen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb niet een hoog faith level (helemaal niet, namelijk 8), ik moet derhalve nog een goed wapen vinden die ik met minimaal requirements kan gebruiken om door die skeletten heen te rossen. (divinity wapen)
Die zijn beide zo traag man. Gewoon rondjes er om heen draaien, geen kunst aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat zijn zulke gaarlappen inderdaad!
Net zoals die grote eikels in Anor Lando
Ik heb bijna alles in end en vitality zittenmaar ik wil eigenlijk ook wel die lompe wapens kunnen dragen, zien er wel vet uit! Heb maar 16 str
Je eerste playthrough is de moeilijkste eigenlijk, omdat je dan alles nog moet uitvogelen. Volgende playthroughs worden een stuk makkelijker. Ik zou wel heel goed letten op wat je moet doen voor de platinum en in welke volgorde. Het is heel makkelijk om iets fout te doen en bv een slab te missen, waardoor je weer een nieuwe playthrough mag starten om het wel goed te doen. Een eerdere save laden is er natuurlijk niet bij.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik zie dat ik voor alle rare wapens ieg tm ng++ moet gaan
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:53 schreef ardi het volgende:
[..]
Whehehe! Dit ja.Dat bleek toch geen doorkomen aan te zijn, nadat ik dacht eindelijk het goede pad te hebben gevonden, nadat ik tevergeefs probeerde New Londo door te komen.
[..]
Klappen met je Furysword, genadeslag uitdelen met je (bagger) divine wapen.
[..]
Die zijn beide zo traag man. Gewoon rondjes er om heen draaien, geen kunst aan.
[..]
Je eerste playthrough is de moeilijkste eigenlijk, omdat je dan alles nog moet uitvogelen. Volgende playthroughs worden een stuk makkelijker. Ik zou wel heel goed letten op wat je moet doen voor de platinum en in welke volgorde. Het is heel makkelijk om iets fout te doen en bv een slab te missen, waardoor je weer een nieuwe playthrough mag starten om het wel goed te doen. Een eerdere save laden is er natuurlijk niet bij.
Anders kan je altijd nog met iemand ruilen.
New Londo was m'n twee poging om verder te komen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:53 schreef ardi het volgende:
[..]
Whehehe! Dit ja.Dat bleek toch geen doorkomen aan te zijn, nadat ik dacht eindelijk het goede pad te hebben gevonden, nadat ik tevergeefs probeerde New Londo door te komen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:37 schreef ardi het volgende:
Amazing chest ahead/hold with both hands, vlak voor Gwynevere
Nah, had hem ook in één keerquote:Op maandag 21 mei 2012 17:32 schreef Quir het volgende:
Capra in een keer verslagen. Zijn jullie boos?
Kost zeker wat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:54 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jeuj, de extra content van de pc komt ook naar de PS3 en Xbox
Sinds ik m platinum heb speel ik hem zo nu en dan nog wel eens online ja. Blijft zeker leuk om andere mensen te gaan rellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:28 schreef 2dope het volgende:
Sicke game dit. Zijn er veel lui die dit multiplayeren? Hoor een beetje gemixte geluiden, online meuk lijkt supergoed geïntegreerd te zijn maar hoor ook van veel lui dat 't bagger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |